Hvorfor er biler så billige i USA vs Europa?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hvorfor er biler så billige i USA vs Europa?

Indlægaf Artem » 8. sep 2018, 10:02

DenBruneMunk skrev:
Artem skrev:
DenBruneMunk skrev:
Artem skrev:Bestemt interessant, og så undrer jeg mig endnu mere over de tyske priser. Men når jeg nu vinder i Eurojackpot til aften, skal jeg altså til Sverige og hente bilen :D

Vinder du, så kan du jo bare købe din F-150 i Tyskland og betale afgifterne som lægges oveni, det er da småpenge i forhold til Eurojackpot?

http://dk.automobile.de/cgi/deeplink.pl/obj43863264

Hvis jeg skal have en Ford F-150 skal det være en Raptor :slem:

Den kendte jeg så ikke :) Ser også fin ud, håber du vandt.

Der er en del af producenterne af firehjulstrækkere som laver decidere offroad modeller, som den Raptor og Rubicon, som handler om lidt mere frihøjde, kofanger for og bag der giver en stejler tilkørselsvinkel, leveret med offroad dæk, og flere spær, med spær til både for center og bagaksel.
Den Rubicon har feks også en lavere gearing end den normale, igen for at gøre den bare offroad.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hvorfor er biler så billige i USA vs Europa?

Indlægaf Artem » 8. sep 2018, 10:05

DenBruneMunk skrev:Joda,
En hummer er da mindst lige så fed, og kører nok lige så langt på literen som Unimog af den alder, tror det er 2km/l .
Billede

Den er faktisk ikke særlig god offroad. Hvor amerikanerne klager over at den er for bred til mange af de offroad trails der findes, sammen med at udsynet er elendigt, som igen er et problem ved feks. rock crawling.
Ud over det er selve terræn egenskaberne kun middelmådige.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvorfor er biler så billige i USA vs Europa?

Indlægaf DenBruneMunk » 8. sep 2018, 16:15

Artem skrev:
DenBruneMunk skrev:Joda,
En hummer er da mindst lige så fed, og kører nok lige så langt på literen som Unimog af den alder, tror det er 2km/l .
Billede

Den er faktisk ikke særlig god offroad. Hvor amerikanerne klager over at den er for bred til mange af de offroad trails der findes, sammen med at udsynet er elendigt, som igen er et problem ved feks. rock crawling.
Ud over det er selve terræn egenskaberne kun middelmådige.

hehe, de problemer har vi ikke i Danmark, vi er jo ikke andet end en stor pandekage med lidt buler visse steder. Så køb du bare sådan en for dine Eurojackpot drømme, den er stadig vild.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hvorfor er biler så billige i USA vs Europa?

Indlægaf Artem » 8. sep 2018, 22:43

DenBruneMunk skrev:hehe, de problemer har vi ikke i Danmark, vi er jo ikke andet end en stor pandekage med lidt buler visse steder. Så køb du bare sådan en for dine Eurojackpot drømme, den er stadig vild.

Tænker at jeg hellere vil have en Marauder :devil:

0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"