DR lukker og slukker for 6 kanaler

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf Torn » 18. sep 2018, 18:20

... jeg har vist en del forskellige synspunkter på besparelserne og nedlæggelserne:

Jeg er glad for, at DR skal spare, men jeg synes mængden og niveauet er voldsomt og for højt. Et langt mindre indgreb OG langt mindre indholdsstyring fra politikerne ville passe mig bedre.

Det er fint at flere af TV-kanalerne bliver til streaming frem for flov. Det er udviklingen. Fornuftigt træk og en besparelse, der giver mening. Særligt DR3.

Ærgerligt at radiokanalerne med mere smalle musikområder nedlægges. Det er jo netop her, public service giver mening. Kunne man ikke have slået den sammen og givet områderne forskellige sendetider?

At politikerne stiller klare indholdsmæssige krav til nyhedsdækningen finder jeg ... bekymrende.


Jeg er meget, meget glad for DR og for et stærkt public service-organ. Jeg er direkte skræmt ved tanken om kun at modtage de nyheder, private udbydere kan tjene penge nok på (gys! amerikanske tilstande).
4
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf Slettet bruger » 18. sep 2018, 18:34

ajnaM skrev:
Rapfisk skrev:Derudover synes jeg, det er ret ligegyldigt, hvad jeg selv kommer til at savne. Der er masser af programmer, jeg ikke selv efterspørger, men som jeg synes, vi som samfund skal understøtte gennem public service.

Ligesom jeg ikke synes, at man behøver at støtte danske mainstream-film gennem Filminstituttet, men gerne vil have, at der er midler til eksperimenterende film og det smalle. Jeg ser så godt som aldrig film, og endnu mere sjældent smalle danske film.


Meget enig.

Public service handler om mere end, hvad man selv har lyst til at se. Det handler om, hvilke informationer, man gerne vil have er tilgængelige i et samfund.

Jeg bliver næsten helt trist af at se svarene i tråden og hvor mange, der kun har øjnene på konsekvenserne for dem selv. Selvom det helt sikkert også handler om startindlæggets fokus på, hvad man selv kommer til at savne.


Ja, information om hvilken amatør Blachman synes synger bedst, er da helt afgørende for samfundet.

Problemet er at DR er 90% underholdning, og det skal staten altså ikke have noget med at gøre. Fint nok hvis man vil sikre uafhængige nyheder, så fokuser på det i stedet for 17 kanaler med alt muligt ubrugeligt ragelse.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf Delfin » 18. sep 2018, 18:35

Sof skrev:Det her synes jeg til gengæld er en liiiidt sindssyg beslutning, med mindre der er noget jeg ikke forstår

“Politikerne stiller i fremtiden meget specifikke krav til DR's indhold. Blandt andet må DR's artikler på nettet i fremtiden ikke være dybdegående.

'DR kan bringe tekstbaserede nyheder, men skal afholde sig fra lange, dybdegående artikler', hedder det i aftalen.”


Det fatter jeg heller ikke. Journalistik er på mange medier efterhånden blevet en gang overfladisk lir, og det der bliver nok bare endnu mere af det samme som alle de andre laver, så de burde nærmere bede dem lave mere dybdegående journalistik af egen produktion
1
14 11 14
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf Torn » 18. sep 2018, 18:40

Jeg tror ikke et øjeblik på, at vi får mere dybdegående, undersøgende journalistik ved at DR stopper deres produktion. Tværtimod. Vi kommer til at sulte efter den. Clickbaits, hurtige overskrifter og unuancerede artikler et dét, der sælger. Er det virkelig LA, der peger på DR's dybdegående journalistik som en konkurrenceforvridende faktor? Come on.
5
fisken80
Indlæg: 22015
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf fisken80 » 18. sep 2018, 19:05

ajnaM skrev:
Rapfisk skrev:Derudover synes jeg, det er ret ligegyldigt, hvad jeg selv kommer til at savne. Der er masser af programmer, jeg ikke selv efterspørger, men som jeg synes, vi som samfund skal understøtte gennem public service.

Ligesom jeg ikke synes, at man behøver at støtte danske mainstream-film gennem Filminstituttet, men gerne vil have, at der er midler til eksperimenterende film og det smalle. Jeg ser så godt som aldrig film, og endnu mere sjældent smalle danske film.


Meget enig.

Public service handler om mere end, hvad man selv har lyst til at se. Det handler om, hvilke informationer, man gerne vil have er tilgængelige i et samfund.

Jeg bliver næsten helt trist af at se svarene i tråden og hvor mange, der kun har øjnene på konsekvenserne for dem selv. Selvom det helt sikkert også handler om startindlæggets fokus på, hvad man selv kommer til at savne.


Mod dumhed kæmper selv guder, og DR, forgæves...
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22015
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf fisken80 » 18. sep 2018, 19:08

abcd skrev:
ajnaM skrev:
Rapfisk skrev:Derudover synes jeg, det er ret ligegyldigt, hvad jeg selv kommer til at savne. Der er masser af programmer, jeg ikke selv efterspørger, men som jeg synes, vi som samfund skal understøtte gennem public service.

Ligesom jeg ikke synes, at man behøver at støtte danske mainstream-film gennem Filminstituttet, men gerne vil have, at der er midler til eksperimenterende film og det smalle. Jeg ser så godt som aldrig film, og endnu mere sjældent smalle danske film.


Meget enig.

Public service handler om mere end, hvad man selv har lyst til at se. Det handler om, hvilke informationer, man gerne vil have er tilgængelige i et samfund.

Jeg bliver næsten helt trist af at se svarene i tråden og hvor mange, der kun har øjnene på konsekvenserne for dem selv. Selvom det helt sikkert også handler om startindlæggets fokus på, hvad man selv kommer til at savne.


Ja, information om hvilken amatør Blachman synes synger bedst, er da helt afgørende for samfundet.

Problemet er at DR er 90% underholdning, og det skal staten altså ikke have noget med at gøre. Fint nok hvis man vil sikre uafhængige nyheder, så fokuser på det i stedet for 17 kanaler med alt muligt ubrugeligt ragelse.


Nej, 90% af DR er ikke underholdning a la Blachman. Og en public service kanal skal ramme stort set alle med deres programmer, og det synes jeg i høj grad DR har formået.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Spoock
Indlæg: 132
Tilmeldt: 13. okt 2015, 09:03
Kort karma: 9
Likede indlæg: 165

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf Spoock » 18. sep 2018, 19:25

paint skrev:Jeg hørte lige Hans Engell, sidde på News og hidse sig op over, at DR konkurrerede med private medier for skatteydernes penge (dybdeborende journalistik). De private medier, måtte selv skaffe pengene, sagde han, og ikke få dem fra skatteyderne.

Enten er han dum eller også er han vildledende. Det er nok mest det sidste, som tidligere chefredaktør på Ekstrabladet.

Nedenstående fremgår det, hvad de - uh, så stakkels 'private aktører', får i mediestøtte, betalt af staten (dvs. skatteyderne). Ekstrabladet, får fx 17.5 mio om året. Og hvad enten man gider læse Kristeligt Dagblad eller ej, så er man som skatteborger med til at finansiere de 28.9 mio de får om året.

https://slks.dk/fileadmin/user_upload/0 ... egning.pdf


Enig i at man ikke udelukkende kan sige at de private medier konkurrerer alene på markedsvilkår grundet mediestøtten, men der er nu engang en kæmpeforskel på de penge DR modtager, så synes egentlig den pointe er god nok.
Jeg kommer ikke til at mangle noget af det DR skærer på... Det skulle lige være Liga på P3, men ved ikke om det hører ind under sporten som sådan.
1
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf sansera » 18. sep 2018, 19:30

Delfin skrev:
Sof skrev:Det her synes jeg til gengæld er en liiiidt sindssyg beslutning, med mindre der er noget jeg ikke forstår

“Politikerne stiller i fremtiden meget specifikke krav til DR's indhold. Blandt andet må DR's artikler på nettet i fremtiden ikke være dybdegående.

'DR kan bringe tekstbaserede nyheder, men skal afholde sig fra lange, dybdegående artikler', hedder det i aftalen.”


Det fatter jeg heller ikke. Journalistik er på mange medier efterhånden blevet en gang overfladisk lir, og det der bliver nok bare endnu mere af det samme som alle de andre laver, så de burde nærmere bede dem lave mere dybdegående journalistik af egen produktion


Så enig. Helt absurd sted at sparre, hvis du spørger mig.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22810

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf POCKETKITTEN » 18. sep 2018, 19:47

DR har nogle vilde forudsætninger for lange, dybdegående artikler online i forhold til private medier. Alene fordi der indtil nu har været penge til dygtige researchere og grafikere på afdelingerne, som kunne hjælpe journalisterne med at finde og sælge historierne.

Det er faktisk svært at hamle op med i andre huse, hvor der vil være en eller to travle grafikere til en hel avis OG til nettet og ingen deciderede researchere, der trækker statistikker til spændende historier, som journalisterne kan skrive efter, ud af ærmet. Det kan godt være, de private får meget mediestøtte, men DR får jo stadig suverænt flest penge. Og stadig 3 mia. kr. over de næste fem år.

Men personligt kommer jeg til at savne deres longreads. Jeg synes stadig, de skulle være der. Dels burde politikerne ikke blande sig i den detaljegrad, dels får de andre medier næppe mere af den slags indhold, bare fordi DR lukker ned for den type journalistik.

Og DRK. Den Store Klassiske Musikquiz er mit yndlingsprogram.

Jeg tror ikke, DR3 kommer til at gå rent ind som digitalt medie. Programmerne bliver set på nettet, men typisk først efter de har været på tv. Uden det flow-udstillingsvindue kræver det godt nok meget markedsføring. Men jeg tænker ikke nødvendigvis, det er en dum strategi at skære de nichekanaler fra flow og radioflade.

Jeg har ondt af de 400 kollegaer. Det er vildt. Stakkels mennesker, der skal ud og finde nyt i den branche.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf ajnaM » 18. sep 2018, 19:52

abcd skrev:
ajnaM skrev:
Rapfisk skrev:Derudover synes jeg, det er ret ligegyldigt, hvad jeg selv kommer til at savne. Der er masser af programmer, jeg ikke selv efterspørger, men som jeg synes, vi som samfund skal understøtte gennem public service.

Ligesom jeg ikke synes, at man behøver at støtte danske mainstream-film gennem Filminstituttet, men gerne vil have, at der er midler til eksperimenterende film og det smalle. Jeg ser så godt som aldrig film, og endnu mere sjældent smalle danske film.


Meget enig.

Public service handler om mere end, hvad man selv har lyst til at se. Det handler om, hvilke informationer, man gerne vil have er tilgængelige i et samfund.

Jeg bliver næsten helt trist af at se svarene i tråden og hvor mange, der kun har øjnene på konsekvenserne for dem selv. Selvom det helt sikkert også handler om startindlæggets fokus på, hvad man selv kommer til at savne.


Ja, information om hvilken amatør Blachman synes synger bedst, er da helt afgørende for samfundet.

Problemet er at DR er 90% underholdning, og det skal staten altså ikke have noget med at gøre. Fint nok hvis man vil sikre uafhængige nyheder, så fokuser på det i stedet for 17 kanaler med alt muligt ubrugeligt ragelse.


Jeg er i bund og grund ligeglad med, om man skærer DR's underholdning (bortset fra at DR kan tillade sig at have en langt mere eksperimenterende tilgang, fordi de ikke er en kommerciel aktør og ikke skal have overskud. Det er der kommet rigtig meget godt ud af gennem tiden, der har været med til at udvikle hele branchen...)

Men det her skærer ikke kun på underholdningen. Jeg forholder mig først og fremmest til de elementer, der skal svække DR på nyhedssiden og dermed 'fremme konkurrencen'.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf ajnaM » 18. sep 2018, 19:54

POCKETKITTEN skrev:DR har nogle vilde forudsætninger for lange, dybdegående artikler online i forhold til private medier. Alene fordi der indtil nu har været penge til dygtige researchere og grafikere på afdelingerne, som kunne hjælpe journalisterne med at finde og sælge historierne.

Det er faktisk svært at hamle op med i andre huse, hvor der vil være en eller to travle grafikere til en hel avis OG til nettet og ingen deciderede researchere, der trækker statistikker til spændende historier, som journalisterne kan skrive efter, ud af ærmet. Det kan godt være, de private får meget mediestøtte, men DR får jo stadig suverænt flest penge. Og stadig 3 mia. kr. over de næste fem år.



Men tror du, der kommer til at være mere af den slags i andre huse, når man svækker DR? Det tror jeg nemlig på ingen måde.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf ajnaM » 18. sep 2018, 19:56

Falstria skrev:
ajnaM skrev:
paint skrev:Jeg hørte lige Hans Engell, sidde på News og hidse sig op over, at DR konkurrerede med private medier for skatteydernes penge (dybdeborende journalistik). De private medier, måtte selv skaffe pengene, sagde han, og ikke få dem fra skatteyderne.

Enten er han dum eller også er han vildledende. Det er nok mest det sidste, som tidligere chefredaktør på Ekstrabladet.

Nedenstående fremgår det, hvad de - uh, så stakkels 'private aktører', får i mediestøtte, betalt af staten (dvs. skatteyderne). Ekstrabladet, får fx 17.5 mio om året. Og hvad enten man gider læse Kristeligt Dagblad eller ej, så er man som skatteborger med til at finansiere de 28.9 mio de får om året.

https://slks.dk/fileadmin/user_upload/0 ... egning.pdf



Oven i det har de private mediers forretningsmodel vist sig at være fuldkommen uholdbar. Ingen danske medier har fundet en langtidsholdbar model, og økonomien halter på trods af massiv statsstøtte.

Løsningen er ikke at øge den kommercielle konkurrence. I mediehusene giver den blot et øget fokus på klik eller hurtigt salg, mens indtjeningen styrtdykker, og man går gennem fyringsrunde efter fyringsrunde. Og jeg tror heller ikke på, at det er nok at skære DR ned - eller fjerne DR helt for den sags skyld. Jeg tror ikke et sekund på, at borgerne ville bruge licenspengene på at betale for private nyhedsservices o.lign.

Løsningen er nok nærmere, at medierne finder en forretningsmodel, der kan hænge sammen. Og at politikerne derudover tager sig sammen og erkender, at statsstøtte er en forudsætning, hvis man ikke vil have et mediebillede som i Sydeuropa eller USA.


De må finde deres niche hver især, der kan ikke være 7 medier om de samme nyheder til de samme kunder hvis de alle ønsker at være landsdækkende. der kan være en politisk vinkling for 3-4 af dem, og så nogle som bryster sig af ikke at have nogen politisk vinkling (de eksistere ikke men de kan jo godt påstå det).


Der er bare ikke nogen nicher, der kan betale sig i dansk nyhedsjournalistik. Du finder ikke et medie, der tjener penge, når man trækker statsstøtten fra.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22810

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf POCKETKITTEN » 18. sep 2018, 19:58

ajnaM skrev:
POCKETKITTEN skrev:DR har nogle vilde forudsætninger for lange, dybdegående artikler online i forhold til private medier. Alene fordi der indtil nu har været penge til dygtige researchere og grafikere på afdelingerne, som kunne hjælpe journalisterne med at finde og sælge historierne.

Det er faktisk svært at hamle op med i andre huse, hvor der vil være en eller to travle grafikere til en hel avis OG til nettet og ingen deciderede researchere, der trækker statistikker til spændende historier, som journalisterne kan skrive efter, ud af ærmet. Det kan godt være, de private får meget mediestøtte, men DR får jo stadig suverænt flest penge. Og stadig 3 mia. kr. over de næste fem år.



Men tror du, der kommer til at være mere af den slags i andre huse, når man svækker DR? Det tror jeg nemlig på ingen måde.


Nej, som jeg skriver længere nede, det tror jeg ikke. Derfor så jeg det gerne bevaret.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf Purple Haze » 18. sep 2018, 19:58

fisken80 skrev:
ajnaM skrev:
Rapfisk skrev:Derudover synes jeg, det er ret ligegyldigt, hvad jeg selv kommer til at savne. Der er masser af programmer, jeg ikke selv efterspørger, men som jeg synes, vi som samfund skal understøtte gennem public service.

Ligesom jeg ikke synes, at man behøver at støtte danske mainstream-film gennem Filminstituttet, men gerne vil have, at der er midler til eksperimenterende film og det smalle. Jeg ser så godt som aldrig film, og endnu mere sjældent smalle danske film.


Meget enig.

Public service handler om mere end, hvad man selv har lyst til at se. Det handler om, hvilke informationer, man gerne vil have er tilgængelige i et samfund.

Jeg bliver næsten helt trist af at se svarene i tråden og hvor mange, der kun har øjnene på konsekvenserne for dem selv. Selvom det helt sikkert også handler om startindlæggets fokus på, hvad man selv kommer til at savne.


Mod dumhed kæmper selv guder, og DR, forgæves...


Som altid tænker jeg at dem der er mest imod DR (og licens) er dem der ville have allermest ud af at benytte sig af deres udbud.

Er selv umådelig trist over nedlæggelsen af de 3 radiokanaler - kan slet ikke overskue at de lukker.
TV kanalernes sammenlægning kan jeg godt forstå, at DR3 fortsætter som streaming kan jeg se kan være et nødvendigt onde, selvom jeg synes det er trist.

At politikerne skal have noget som helst at sige i forhold til hvilket indhold DR må/skal producere er en farlig glidebane.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: DR lukker og slukker for 6 kanaler

Indlægaf ajnaM » 18. sep 2018, 20:11

Falstria skrev:
ajnaM skrev:
Falstria skrev:
ajnaM skrev:
paint skrev:Jeg hørte lige Hans Engell, sidde på News og hidse sig op over, at DR konkurrerede med private medier for skatteydernes penge (dybdeborende journalistik). De private medier, måtte selv skaffe pengene, sagde han, og ikke få dem fra skatteyderne.

Enten er han dum eller også er han vildledende. Det er nok mest det sidste, som tidligere chefredaktør på Ekstrabladet.

Nedenstående fremgår det, hvad de - uh, så stakkels 'private aktører', får i mediestøtte, betalt af staten (dvs. skatteyderne). Ekstrabladet, får fx 17.5 mio om året. Og hvad enten man gider læse Kristeligt Dagblad eller ej, så er man som skatteborger med til at finansiere de 28.9 mio de får om året.

https://slks.dk/fileadmin/user_upload/0 ... egning.pdf



Oven i det har de private mediers forretningsmodel vist sig at være fuldkommen uholdbar. Ingen danske medier har fundet en langtidsholdbar model, og økonomien halter på trods af massiv statsstøtte.

Løsningen er ikke at øge den kommercielle konkurrence. I mediehusene giver den blot et øget fokus på klik eller hurtigt salg, mens indtjeningen styrtdykker, og man går gennem fyringsrunde efter fyringsrunde. Og jeg tror heller ikke på, at det er nok at skære DR ned - eller fjerne DR helt for den sags skyld. Jeg tror ikke et sekund på, at borgerne ville bruge licenspengene på at betale for private nyhedsservices o.lign.

Løsningen er nok nærmere, at medierne finder en forretningsmodel, der kan hænge sammen. Og at politikerne derudover tager sig sammen og erkender, at statsstøtte er en forudsætning, hvis man ikke vil have et mediebillede som i Sydeuropa eller USA.


De må finde deres niche hver især, der kan ikke være 7 medier om de samme nyheder til de samme kunder hvis de alle ønsker at være landsdækkende. der kan være en politisk vinkling for 3-4 af dem, og så nogle som bryster sig af ikke at have nogen politisk vinkling (de eksistere ikke men de kan jo godt påstå det).


Der er bare ikke nogen nicher, der kan betale sig i dansk nyhedsjournalistik. Du finder ikke et medie, der tjener penge, når man trækker statsstøtten fra.


Så sælger de sig for billigt, eller har for høje udgifter.

Børsen kan da ikke umiddelbart erstattes. Det kan lokalsprøjter heller ikke.


Det er rigtigt. Børsen er undtaget. Og vist egentlig også JP/Pol som hus - ved dog ikke, hvordan det ville se ud, hvis man tog deres nyheder rent.

Men børsen lever jo så på firmaabonnementer og kan siges at få støtte derigennem, når arbejdsgiverne kan give fri avis som skattefrit medarbejdergode. Nogle journalister, jeg har kendt fra Børsen, havde en joke om, at hvis deres kunder selv skulle betale, ville avisen lukke i overmorgen. :D



Og ja, den simple analyse er, at de sælger sig for billigt eller har for høje udgifter. En anden analyse er, at danskerne ikke er villige til at betale for nyheder, der er forholdsvis omkostningstunge at producere, hvis de skal have en okay kvalitet. Og det er de så ikke af forskellige årsager, blandt andet at man gennem årtier har vænnet befolkningen til, at nyheder ikke koster noget. Blandt andet fordi man har konkurreret vildt og voldsomt - og tabt enorme summer, uden at man har fået en holdbar forretningsmodel ud af det.
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"