Hvordan er jeres tv-forbrug?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvordan er jeres tv-forbrug?

Indlægaf LadyFox » 23. sep 2018, 09:50

Altså på hvilken tid af dagen ser i tv?
Jeg ser udelukkende TV om aftenen. Jeg har det dog kørende når jeg ikke er hjemme fordi min hund godt kan lide at der er noget lyd.

Hvor mange timer ser i om dagen?
Jeg ser ikke TV hver dag, men sådan lidt igennem ugen hvis der kommer noget jeg gerne vil se. Hvor meget det løber op i er varierende.

Hvilke kanaler ser i?
Mest ID og TV3. Men det er ikke fordi jeg ikke ser andre kanaler hvis der lige er noget

Hvilke programmer ser i?
Lige fortiden ser jeg Robinson, Luksusfælden, Gift ved første blik og ku' godt, må godt (De to sidste ser jeg dog på DRs app).
Ser i også streaming TV? og hvilke udbydere har i dag?
Jeg har Netflix, som jeg klart ser mere end flow tv, men der bruger jeg nu heller ikke meget tid på, med mindre jeg har gæster til noget serie-maraton.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvordan er jeres tv-forbrug?

Indlægaf LadyFox » 23. sep 2018, 09:52

^ Hov, glemte: Jeg ser også Tirsdagsanalysen på TV2 News.
0
...
FrkRød
Indlæg: 90
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:24
Kort karma: 4
Likede indlæg: 155

Re: Hvordan er jeres tv-forbrug?

Indlægaf FrkRød » 27. sep 2018, 11:22

Det er virkelig minimalt - det plejer at være tændt om fredagen, hvor min datter gerne vil se Disney sjov. Og det er så stort set det. Det hænder at der kommer en film jeg gerne vil se, men det er sjældent jeg opdager det, før det er for sent :D

Der er ikke nogen kanaler jeg vil savne - bruger kun DR1
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hvordan er jeres tv-forbrug?

Indlægaf Jedi » 27. sep 2018, 11:48

Cromecast og ingen tv-pakke. Jeg streamer tv-avisen en gang i døgnet, og ser ellers lidt forskelligt af Debatten osv. Ellers er det film og serier på Netflix og HBO. Ville dog ønske at specielt Netflix oppede sig lidt.
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23371

Re: Hvordan er jeres tv-forbrug?

Indlægaf Aragorn » 27. sep 2018, 14:28

Det hele kører fra en Seedbox i Holland. Dvs alt andet end programmer fra DR.

Jeg vil gerne betale for en løsning, men jeg vil ikke betale for en flow TV løsning, og jeg vil ikke betale for et abonnement på alverdens tænkelige streaming tjenester, fordi de har én enkelt serie jeg gider se.

Så indtil der kommer et fælles streaming login eller et login der betales pr. aktivt set del, så kører jeg pirat hele vejen igennem. Det er samtidigt også sindssygt meget lettere end at være lovlydig. Et enkelt tryk på min mobil og 10 minutter senere er den nyeste film klar til at blive set.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hvordan er jeres tv-forbrug?

Indlægaf Jedi » 27. sep 2018, 16:03

Meeeen, hvad hvis de kommer efter dig?
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvordan er jeres tv-forbrug?

Indlægaf hotlips » 27. sep 2018, 16:32

Jeg ser om dagen når min dreng er i skole og jeg ligger i sengen for at hvile min ryg og når han er faldet i søvn om aftenen, i vinterhalvåret ser vi en film sammen de fleste dage.

Så alt i alt er det vel omkring 7-8 timer sådan cirka. Der er en del dage hvor jeg falder i søvn når min dreng sover eller hvor jeg sover mens han er i skole, jeg vil tro det gennemsnitligt tager en time eller to fra.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"