JoyNips skrev:Panton skrev:Animi skrev:Jeg kan ikke finde ud af, om det her skal læses ironisk, eller om hun mener det?https://www.berlingske.dk/kultur/hella- ... ere-britta
Jeg læser det som tyk ironi. Men hvad ved jeg, jeg ville også gerne leve 16 år med mio af kroner og dyre vaner, tid til at gemme penge flere steder (hvis de nu blev fundet et sted, var er 10 andre gemmesteder). Hun får måske 3-4 år (hvis hun bliver dømt) max i et åben fængsel, det tog jeg med. Det er en meget lille pris at betale og så kan hun komme ud og leve forsigtigt til hendes og hendes families ende. The end!
Strafferammen for Britta er 8 år. 3-4 er meget lavt sat, hvad baserer du det på?
Stein Bagger fik 7 års ubetinget. Jeg tror godt vi kan forvente det samme for Britta?
Jeg basere det på at afsone max 2/3 del tid. Endvidere, god opførsel, arbejde udenfor fængsel, pres på fængsler giver mangler på pladser, og sådan en som Britta (alder spiller også ind) vil få noget positivt ud af det. Jeg tænker hun max, såfremt hun bliver dømt, kommer til at sidde 3-4 år. Vel og mærke i åbent fængsel, pension og udslusning.