Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf LaScrooge » 11. okt 2018, 11:35

vibbsen skrev:
Kirsten (148 cm med M skål) ser ellers ikke ud som om det er et problem..

Billede

Hvis man skal bestille bord på en restaurant til sig selv og sin Bolle dukke...Skal man så reserverer til en person eller til 2 personer :gruble: :gruble:


Det er da genialt! Så kan man endelig dyrke sex med de fantasyheltinder man har gloet på i alle de år man har spillet computer.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf DenBruneMunk » 11. okt 2018, 12:08

LaScrooge skrev:Det er da genialt! Så kan man endelig dyrke sex med de fantasyheltinder man har gloet på i alle de år man har spillet computer.
Altid savnet en Lara Croft sexdukke, og især som illustreret her :)
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Misantropen » 11. okt 2018, 12:44

vibbsen skrev:
Misantropen skrev:Jeg blev nysgerrig og kiggede lidt på nogle dukker herfra https://www.love-doll.dk Det er ret vildt, og lidt uhyggeligt, så naturtro mange af dem ser ud i ansigtet. Og så er der andre hvor jeg tænker "godt det ikke er mig der skal rende rundt med sådan et langt yver og så spinkel en krop".. :genert:


Kirsten (148 cm med M skål) ser ellers ikke ud som om det er et problem..

Hvis man skal bestille bord på en restaurant til sig selv og sin Bolle dukke...Skal man så reserverer til en person eller til 2 personer :gruble: :gruble:

Jeg synes nu godt hun kan ligne en med hold i nakken.. Jeg tror også mit lår måler mere i omkreds end deres talje.

Ang. bordreservationen så ved jeg det ikke, men du kan da ringe og spørge :santa2:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Misantropen » 11. okt 2018, 12:48

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, men der er flere af dukkerne der til forveksling ligner reality-deltagere..
3
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf FruitFly » 13. okt 2018, 07:50

Nicolait skrev:Måske er det bare mig, men jeg forstår ikke lige koblingen mellem de der dukker og seksuelle overgreb? Hvorfor tror man at der er en form for kausalitet mellem de to?

Det er ikke nødvendigvis dem der knalder med dukker eller som tænder på den slags, der begår overgreb.

Tak.
0
#Klimatosse
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27375

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf ajnaM » 13. okt 2018, 08:02

Man kan håbe, at det kan tage det værste pres fra prostitutionsmarkedet - men jeg tror det nu ikke. Jeg tror, langt de fleste, der køber et andet menneske til seksuelle ydelser tænder på reaktionen fra det andet menneske. Enten fordi de tror, vedkommende kan lide det, eller fordi de i en eller anden grad tænder på magtforholdet.

Jeg har svært ved at se, hvad man får ud af at købe en time med en dukke. Men man må give dem, der tænder på det, at de har en god 'willing suspension of disbelief'. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf FruitFly » 13. okt 2018, 08:20

Misantropen skrev:I dag er der ikke mange der løfter et øjenbryn over fleshlights.

Tal for dig selv! Ingen af dem, som jeg kender (og som jeg taler med den slags om) synes de er "OK". Men "to each his own", så længe det ikke går ud over nogen.
0
#Klimatosse
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Thomas31 » 13. okt 2018, 09:29

Nogle sære dukker for de få men inden længe robotter for de mange. Kan robottrr erstatte kvinder? Ja. Jeg vil gætte på, at mindst halvdelen af alle mænd ikke har et forhold til kvinder på et niveau, der ikke kan gøres bedre med en robot. Sygt og sært? Måske. Men det kan næppe stoppe udviklingen. Feminister vil utvivlsomt kræve dem forbudt men det vil næppe heller lykkes.

Det kunne i princippet have den måske positive effekt, at der blev stillet større krav til menneskelige relationer. Omvendt vil mange måske helt droppe den slags. Det bliver skørt
0
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf FruitFly » 13. okt 2018, 10:00

Thomas31 skrev:Nogle sære dukker for de få men inden længe robotter for de mange. Kan robottrr erstatte kvinder? Ja. Jeg vil gætte på, at mindst halvdelen af alle mænd ikke har et forhold til kvinder på et niveau, der ikke kan gøres bedre med en robot. Sygt og sært? Måske. Men det kan næppe stoppe udviklingen. Feminister vil utvivlsomt kræve dem forbudt men det vil næppe heller lykkes.

Det kunne i princippet have den måske positive effekt, at der blev stillet større krav til menneskelige relationer. Omvendt vil mange måske helt droppe den slags. Det bliver skørt

Man kan ikke bestemme over hvem andre vil bolle med. Og hvis man ikke selv kan finde nogen bolle-partnere, så er det bare ærgerligt. Om de andre så ligger og hugger i robotter, dukker, fleshlights, mænd eller kvinder er vel ligemeget.
3
#Klimatosse
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Thomas31 » 13. okt 2018, 10:27

FruitFly skrev:
Thomas31 skrev:Nogle sære dukker for de få men inden længe robotter for de mange. Kan robottrr erstatte kvinder? Ja. Jeg vil gætte på, at mindst halvdelen af alle mænd ikke har et forhold til kvinder på et niveau, der ikke kan gøres bedre med en robot. Sygt og sært? Måske. Men det kan næppe stoppe udviklingen. Feminister vil utvivlsomt kræve dem forbudt men det vil næppe heller lykkes.

Det kunne i princippet have den måske positive effekt, at der blev stillet større krav til menneskelige relationer. Omvendt vil mange måske helt droppe den slags. Det bliver skørt

Man kan ikke bestemme over hvem andre vil bolle med. Og hvis man ikke selv kan finde nogen bolle-partnere, så er det bare ærgerligt. Om de andre så ligger og hugger i robotter, dukker, fleshlights, mænd eller kvinder er vel ligemeget.


Ja. Jeg har vel heller ikke skrevet andet. Jeg spår bare, at det kommer til at få stor kulturel betydning
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf LaScrooge » 13. okt 2018, 13:59

FruitFly skrev:
Misantropen skrev:I dag er der ikke mange der løfter et øjenbryn over fleshlights.

Tal for dig selv! Ingen af dem, som jeg kender (og som jeg taler med den slags om) synes de er "OK". Men "to each his own", så længe det ikke går ud over nogen.


Hvorfor er de dog ikke "ok"? Det er jo bare et onaniredskab?
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf dgd2007 » 13. okt 2018, 14:01

Men på den anden side: hvorfor er det så vigtigt at alle skal sige det er "ok", så længe der ikke er nogen der vil forbyde noget? :gruble:
0
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf FruitFly » 13. okt 2018, 14:10

LaScrooge skrev:
FruitFly skrev:
Misantropen skrev:I dag er der ikke mange der løfter et øjenbryn over fleshlights.

Tal for dig selv! Ingen af dem, som jeg kender (og som jeg taler med den slags om) synes de er "OK". Men "to each his own", så længe det ikke går ud over nogen.


Hvorfor er de dog ikke "ok"? Det er jo bare et onaniredskab?

Jeg synes bare det virker latterligt at gokke af i sådan en dims. Men hvis folk vil det, så fint med mig. Jeg kan jo være ligeglad (og er det egentlig også). Men jeg synes det er latterligt.
0
#Klimatosse
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Thomas31 » 13. okt 2018, 14:32

Det er meningen, at mænd skal jagte kvinder og være afhængige af kvinder for sex. Alt der fraviger denne model vil pr definition være latterligt.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43984

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf paint » 13. okt 2018, 14:42

Ligesom, at der er mennesker til dyresex og diverse andre eksotiske/bizarre sexuelle udskejelser, er der åbenbart også nogle der er til dukker. Jeg tror ikke det kommer til at ændre noget som helst, andet end for dem, der er glade for sexdukker.

For mennesker med en forholdsvis normal sexualitet, er samspillet med sexpartneren, en essentiel del af det hele.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"