Dokumentation for at E-boks indhold kan ændres efter afsendelse

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7318
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23118

Dokumentation for at E-boks indhold kan ændres efter afsendelse

Indlægaf Aragorn » 13. okt 2018, 06:00

DenBruneMunk skrev:
Aragorn skrev:Den offentlige myndighed kan ændre i indhold allerede afsendt til E-boks, og som en person der absolut ikke stoler på det offentlige eller de papirnussere der arbejder som sagsbehandlere over en dørtærskel, så vil jeg aldrig kalde E-boks sikkert.

Jeg har tidligere arbejdet med e-boks dokumenter, og jeg finder din bemærkning mere konspirations relateret og kreativ end reel værdi for andre, hvis man skulle tro på dig. Jeg kan sende mange opdateringer og ændringer som følge af en oprindelig indsendelse men dokumentet bliver fulgt op af flere dokumenter, ikke ændringer til samme.

Og måske skulle din bemærkning om at være personen som ikke stoler på dem, stå først, og så beskrive hvordan du ikke stoler på e-boks, istedet for at dreje det til et faktum, som ikke er sandt.

Og lad det nu ikke ødelægge tråden, så opret en anden tråd om dine teorier om emnet.



Med denne artikel er der dokumentation for at indhold i E-boks er blevet ændret efter afsendelse:

https://www.version2.dk/artikel/helt-ek ... er-1078968

Her udtaler en fagmand med speciale i sikkerhed at det er muligt at ændre i e-boks indhold:

Bjarke Alling er samtidig stærkt forundret over, at e-Boks omfatter et API, der tillader, at selskabet kan tilbagekalde eller fjerne et leveret dokument fra en e-Boks-konto.

»Det gør jo, at systemet også kan misbruges, både af kriminelle og i værste fald med et politisk formål. Jeg får kuldegysninger, når jeg hører, at det var muligt at tilbagekalde lønsedlerne,« siger han.


Kilde: https://www.version2.dk/artikel/sikkerh ... -nemt-have