Smagløst at bruge bogbrænding som gimmick

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Smagløst at bruge bogbrænding som gimmick

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. nov 2018, 05:26

Jeg meldte mig ind i fb gruppen som startede det hele fordi jeg var nysgerrig. Havde nemlig læst et sted at de reelt ikke brænder bogen, men at et par stykker havde gjort det da det startede som en slags statement og for at få opmærksomhed omkring sagen, men at det reelt ikke sker udover de par stykker. Og ganske rigtig så skriver folk også og bakker op om at den bare smides ud, bruges som malebog til børn osv., og ikke at den brændes af. De opkøber desuden kun brugte eksemplarer og appellerer til boghandlere og biblioteker om at fjerne den fra hylden og holder Gyldendal til ilden ift den revurdering der er igang lige nu.
3
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Smagløst at bruge bogbrænding som gimmick

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. nov 2018, 05:27

btw, så er nogle nyfødte altså bare nogle assholes må man forstå
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Smagløst at bruge bogbrænding som gimmick

Indlægaf Kakro05 » 8. nov 2018, 07:51

FormerlyKnownAs skrev:btw, så er nogle nyfødte altså bare nogle assholes må man forstå


Det er jo sygt at skrive sådan om nyfødte :puke:. Jeg fik en gang en pfd af en bog af min mands veninde. Noget med at sove igennem inden baby blev 12 uger. Jeg læste kun indtroen fordi min mand tvang mig. Shit det var også skræmmende. Hun har ikke selv børn, men mange af hendes kollegaer havde været super glade for bogen. Jeg lærte derefter at jeg kun skulle brokke mig over mit barns manglende søvn til folk der forstod at det var brok og jeg bare skulle ud med det for bedre at kunne rumme det. Jeg kommer aldrig til at efterlade mig barn grædende alene eller uden jeg forsøger at trøste. Det er ikke altid det lykkes ligegodt, men jeg gør det aldrig overlagt.
1

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"