København kalder Støjberg: Hjælp os nu med de udenlandske junkier

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 1541
Tilmeldt: 23. sep 2018, 04:56
Kort karma: 35
Likede indlæg: 1005

Re: København kalder Støjberg: Hjælp os nu med de udenlandske junkier

Indlægaf Dane » 22. nov 2018, 19:01

LaScrooge skrev:
Dane skrev:Jeg kan kun være enig med trådstarter.
En hjælp til disse personer vil hurtigt rygtes og trække endnu flere af samme slags hertil fra udlandet.


Klart. "Kalder alle junkier! I Danmark får man lov til at bo på herberg om vinteren! Kom, kom!" Og så rejser de ellers alle herop fordi de har råd til billetten, har et pas og er vildt organiserede.


Du kan jo stille dig selv spørgsmålet om hvordan de første kom herop ;)
0
Well, opinions are like assholes. Everybody has one.'
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: København kalder Støjberg: Hjælp os nu med de udenlandske junkier

Indlægaf LaScrooge » 22. nov 2018, 20:32

Dane skrev:
LaScrooge skrev:
Dane skrev:Jeg kan kun være enig med trådstarter.
En hjælp til disse personer vil hurtigt rygtes og trække endnu flere af samme slags hertil fra udlandet.


Klart. "Kalder alle junkier! I Danmark får man lov til at bo på herberg om vinteren! Kom, kom!" Og så rejser de ellers alle herop fordi de har råd til billetten, har et pas og er vildt organiserede.


Du kan jo stille dig selv spørgsmålet om hvordan de første kom herop ;)


De første junkier? Jeg tror det er noget med udvandring fra Afrika for nogle hundrede tusinder år siden
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: København kalder Støjberg: Hjælp os nu med de udenlandske junkier

Indlægaf annellaII » 23. nov 2018, 05:16

LaScrooge skrev:
Dane skrev:
LaScrooge skrev:
Dane skrev:Jeg kan kun være enig med trådstarter.
En hjælp til disse personer vil hurtigt rygtes og trække endnu flere af samme slags hertil fra udlandet.


Klart. "Kalder alle junkier! I Danmark får man lov til at bo på herberg om vinteren! Kom, kom!" Og så rejser de ellers alle herop fordi de har råd til billetten, har et pas og er vildt organiserede.


Du kan jo stille dig selv spørgsmålet om hvordan de første kom herop ;)


De første junkier? Jeg tror det er noget med udvandring fra Afrika for nogle hundrede tusinder år siden


Ja da og de skulle efter sigende være vandret op gennem Europa til Danmark, dvs nogle kom i oksekarrer. :forvirret2:
0
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: København kalder Støjberg: Hjælp os nu med de udenlandske junkier

Indlægaf Pax Romana » 23. nov 2018, 13:11

annellaII skrev:
Pax Romana skrev:
Selina skrev:Vi kan også bare bede hjemmeværnet om at skyde dem ved grænsen, når de nu alligevel står der.
ÅH! SHIT! Det håber jeg ikke. :ad!:

Når jeg er på vej hjem fra oktoberfest i Hamborg, har jeg en vis lighed med en gammel junkie.


Jamen såårrrn ser de fleste ud, der deltager i den oktoberfest, der bliver holdt i fiskeauktionshallen i Hamburg :D det ville jo blive det rene blodbad ved grænsen :gisp:
Det må være på grund af alle de Bratwurst med karryketchup man indtager. :fløjt:
Men jeg har en snedig plan. Jeg klæder mig ud som store stygge ulv og lister over grænsen. Så hvis hjemmeverner ser mig, må han ikke skyde mig da jeg er fredet. :-D
0
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: København kalder Støjberg: Hjælp os nu med de udenlandske junkier

Indlægaf Jedi » 23. nov 2018, 14:35

Den eneste løsning på nuværende tidspunkt er anonyme tiltag som suppekøkkener, barakovernatning, walk-in sundhedsklinikker, osv., da man uden sygesikringskort ikke har adgang til alverdens i samfundet.

Jeg bor i området og profilen på hjemløse, narkomaner og hjemløse narkomaner har ændret sig. Det giver nogle helt andre udfordringer, og fra borgernes side har man forsøgt at råbe bl.a. Frank Jensen op. Uden held.
0
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 1541
Tilmeldt: 23. sep 2018, 04:56
Kort karma: 35
Likede indlæg: 1005

Re: København kalder Støjberg: Hjælp os nu med de udenlandske junkier

Indlægaf Dane » 24. nov 2018, 23:04

LaScrooge skrev:
Dane skrev:
LaScrooge skrev:
Dane skrev:Jeg kan kun være enig med trådstarter.
En hjælp til disse personer vil hurtigt rygtes og trække endnu flere af samme slags hertil fra udlandet.


Klart. "Kalder alle junkier! I Danmark får man lov til at bo på herberg om vinteren! Kom, kom!" Og så rejser de ellers alle herop fordi de har råd til billetten, har et pas og er vildt organiserede.


Du kan jo stille dig selv spørgsmålet om hvordan de første kom herop ;)


De første junkier? Jeg tror det er noget med udvandring fra Afrika for nogle hundrede tusinder år siden


Og hvilken hjælp fik de dengang ?
0
Well, opinions are like assholes. Everybody has one.'

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"