DF har slået Radio24syv ihjel

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11248
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1790
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23246

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf Mani » 25. mar 2019, 19:30

paint skrev:
Mani skrev:
paint skrev:
Akehurst2 skrev:
Mani skrev:
paint skrev:Apropos DFs slagtning af Radio 24syv. Her til aften, kom det frem i Deadline at Kim Christiansen (DF), havde fået gennemtrumfet at der skulle bygges en omfartsvej i Mariager til 375 mio.
Borgerne i byen, kan ikke se noget som helst behov for en omfartsvej. Trafikstyrelsen kan heller ikke se det. En hidkaldt politiker i studiet udtalte, at sådan var det politiske spil, hvis en politiker gerne ville gøre noget for sin valgkreds. Den gode Hr. Christiansen, bor tilfældigvis selv i byen og har en kro, der.

"Det politiske spil"? 375 mio til en unødvendig vej.

Efter dette, er jeg ret sikker på at Deadline-redaktionen, efter krav fra DF, nu skal flyttes til en sandbanke i Nordsøen (gerne én der oversvømmes jævnligt)

Det har da været fremme lige siden forliget kom på plads: https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/ ... r-danmark/
Men ja, det er hul i hovedet.


Ja, og har været behandlet grundigt i dagevis hele sidste uge i - tadaa- 24syv.


Det var nyt for mig - især at en tidligere Minister, mener at "sådan er det politiske spil". Og at den nuværende Transportminister, ikke fandt det betænkeligt at smide 375mio efter en unødvendig vej "sådan er det, når man indgår et forlig (som det regeringen har indgået med DF) - så får man nogle ønsker opfyldt" (Ole Birk Olesen)

Ok, men samtlige disse ting har der altså været skrevet om fra forliget blev indgået. Så det er ikke noget Deadline lige har afsløret :)

Men vi kan da hurtigt blive enige om at det er betænkeligt. Netop derfor jeg har læst om det flere steder.


Også at Lars Barfoed (tidligere Trafikminister) ikke finder det usædvanligt (i Deadline), at man kan bruge 375 mio af statens penge, fordi man er trafikordfører for DF? Og at Ole Birk Olesen, udtaler at dén slags kan man, når man er med i et forlig?

Jeg kan ikke huske om Lars Barfoed har været nævnt, men dette er et citat fra Ole Birk Olesen fra 14. marts:

Vi gør det, fordi Mariager Omfartsvej har nogle positive effekter for trafikken på strækningen. Det kan vi se på tallene. Og så gør vi det, fordi Dansk Folkeparti havde et ønske om at få det her projekt gennemført.

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/nor ... ej-det-var
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9031
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1014
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21858

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf Purple Haze » 26. mar 2019, 06:48

Falstria skrev:
Purple Haze skrev:De talte faktisk om det i ‘Det vi taler om’ den anden uge.

Der er jo ikke nogen af gæsterne der får penge for st være der, hvilket er det mest normale. Og de vil gerne tage 1-2 timer ud af deres dag hver fredag (eller bare en gang imellem) +1-2 timers transport. Men de vil ikke bruge 3-5 timers transport hver vej for at deltage gratis i et program i 1-2 timer, og dem der kun er med måske 15 min vil da slet ikke.

Værterne er i øvrigt ikke ansat på kanalen, de fleste er freelancers der bliver betalt pr program.

Jeg har først opdaget kanalen inden for det sidste år, og er rigtig ked af at den nu “dør”.

Tvivler fx på at ‘Er du Sunshine’ kommer til st bestå. Det er typisk de mest stereotype bøsser du kan finde der sidder og sniksnakker og drikker rosé, tvivler på at man kan finde et lignende hold nogen dom helst andre steder end i. Kbh.


Af alle de årsager du nævner der, så burde der jo slet ikke have været nogen fra Aalborg, Århus, Odense osv. som havde deltaget i programmet hidtil.
Men det får de jo så muligheden for fremover.
København er jo ikke særligt centralt placeret, det er jo faktisk udkantsområde.


Der ikke nogen af de faste værter/co-værter på de programmer jeg hører der kommer andre steder fra end Kbh.
Og de gæster de har er nogen der er noget ved fx nationslpolitik mv. og de arbejder allesammen i Kbh.

Synes det er fint at lave nyt, fx i Aalborg.
Men synes ikke om at de for at gøre det vil ødelægge det eksisterende.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2925

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf thomassneum » 26. mar 2019, 08:25

Falstria skrev:
thomassneum skrev:Det er på ingen måde svært at gennemskue hvad der er gang i.
Nedskæring i DR. Slagtning af 24syv...

Det er politisk motiveret - og det er er alle klar over. Nogen mener så, ikke så underligt, at det er en super duper fed idé - andre begræder det. Det er en del af de demokratiske præmisser, og en fløj hos de folkevalgte har altså valgt at tage et opgør på medierne. Det er nok meget godt set, og helt i tidens tand.
Desværre er dette måske lidt for meget i Viktor Orban´s ånd, frem for demokratiets grundpiller.


Det er sjovt du siger det.

For et stort centralistisk medie monopol koncentreret om en enkelt metropol og folkene der, er da netop det jeg forbinder med diverse diktatorers ånd frem for demokratiets grundpiller.

Sgu ikke når de stiller sig kritiske imod magten. ;)
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
nononsens
Indlæg: 301
Tilmeldt: 4. mar 2019, 11:41
Kort karma: 9
Likede indlæg: 193

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf nononsens » 26. mar 2019, 12:25

Falstria skrev:
thomassneum skrev:Det er på ingen måde svært at gennemskue hvad der er gang i.
Nedskæring i DR. Slagtning af 24syv...

Det er politisk motiveret - og det er er alle klar over. Nogen mener så, ikke så underligt, at det er en super duper fed idé - andre begræder det. Det er en del af de demokratiske præmisser, og en fløj hos de folkevalgte har altså valgt at tage et opgør på medierne. Det er nok meget godt set, og helt i tidens tand.
Desværre er dette måske lidt for meget i Viktor Orban´s ånd, frem for demokratiets grundpiller.


Det er sjovt du siger det.

For et stort centralistisk medie monopol koncentreret om en enkelt metropol og folkene der, er da netop det jeg forbinder med diverse diktatorers ånd frem for demokratiets grundpiller.


24syv er ikke mere gengrafisk koncentreret end alle andre radio stationer, men de er pt. plaseret i det meste befolkningstætte sted i Danmark. Storkøbenhavn har 1,3 millioner indbygger, det kan ikke bliver mere folkeligt rent geografisk i Danmark.
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf vibbsen » 26. mar 2019, 22:25

nononsens skrev:
Falstria skrev:
thomassneum skrev:Det er på ingen måde svært at gennemskue hvad der er gang i.
Nedskæring i DR. Slagtning af 24syv...

Det er politisk motiveret - og det er er alle klar over. Nogen mener så, ikke så underligt, at det er en super duper fed idé - andre begræder det. Det er en del af de demokratiske præmisser, og en fløj hos de folkevalgte har altså valgt at tage et opgør på medierne. Det er nok meget godt set, og helt i tidens tand.
Desværre er dette måske lidt for meget i Viktor Orban´s ånd, frem for demokratiets grundpiller.


Det er sjovt du siger det.

For et stort centralistisk medie monopol koncentreret om en enkelt metropol og folkene der, er da netop det jeg forbinder med diverse diktatorers ånd frem for demokratiets grundpiller.


24syv er ikke mere gengrafisk koncentreret end alle andre radio stationer, men de er pt. plaseret i det meste befolkningstætte sted i Danmark. Storkøbenhavn har 1,3 millioner indbygger, det kan ikke bliver mere folkeligt rent geografisk i Danmark.


Til helvede med "Folkelig" hvis det skal være på den måde....Især hvis dem som skal leverer denne "folkelighed" ikke forstår spillereglerne for hvad de kan tillade sig....

De kunne bare have opført sig pænt, så ville de ikke være blevet sendt i skammekrogen i Jylland :-D

Jeg synes især kommentaren om Sandbanken i Nordsøen rammer plet.....Men faktisk tænker jeg, at med de nye infrastrukturelle forbedringer ved Mariager, så er det da oplagt at lægge både DR og Radio 24/7 i et nyt 42 etagers TV-tårn i Mariager.....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8721
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7191

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf Artem » 26. mar 2019, 22:53

thomassneum skrev:Det er på ingen måde svært at gennemskue hvad der er gang i.
Nedskæring i DR. Slagtning af 24syv...

Det er politisk motiveret - og det er er alle klar over. Nogen mener så, ikke så underligt, at det er en super duper fed idé - andre begræder det. Det er en del af de demokratiske præmisser, og en fløj hos de folkevalgte har altså valgt at tage et opgør på medierne. Det er nok meget godt set, og helt i tidens tand.
Desværre er dette måske lidt for meget i Viktor Orban´s ånd, frem for demokratiets grundpiller.

Nej det handler ikke om partifarve, men alene om hvor mange statsfinansierede (licens) radio og tv kanaler vi skal have i et lille land som danmark?
Min personlige holdning er 0
Vi skal også tænke på udviklingen. Ungdommen hører ikke radio, men streamer musik og podcast.

Kender ikke Radio24syv. Men så længe det er en statsfinansieret kanal må regeringen også bestemme hvor den skal ligge. Hvis der er et marked for en tale kanal som den. Jamen så må de jo finde sponsorer osv der gør at de kan drive kanalen uden støtte, hvor de kan placerer den hvor de vil.
Senest rettet af Artem 26. mar 2019, 23:34, rettet i alt 1 gang.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf vibbsen » 26. mar 2019, 23:10

Falstria skrev:
vibbsen skrev:
nononsens skrev:
Falstria skrev:
thomassneum skrev:Det er på ingen måde svært at gennemskue hvad der er gang i.
Nedskæring i DR. Slagtning af 24syv...

Det er politisk motiveret - og det er er alle klar over. Nogen mener så, ikke så underligt, at det er en super duper fed idé - andre begræder det. Det er en del af de demokratiske præmisser, og en fløj hos de folkevalgte har altså valgt at tage et opgør på medierne. Det er nok meget godt set, og helt i tidens tand.
Desværre er dette måske lidt for meget i Viktor Orban´s ånd, frem for demokratiets grundpiller.


Det er sjovt du siger det.

For et stort centralistisk medie monopol koncentreret om en enkelt metropol og folkene der, er da netop det jeg forbinder med diverse diktatorers ånd frem for demokratiets grundpiller.


24syv er ikke mere gengrafisk koncentreret end alle andre radio stationer, men de er pt. plaseret i det meste befolkningstætte sted i Danmark. Storkøbenhavn har 1,3 millioner indbygger, det kan ikke bliver mere folkeligt rent geografisk i Danmark.


Til helvede med "Folkelig" hvis det skal være på den måde....Især hvis dem som skal leverer denne "folkelighed" ikke forstår spillereglerne for hvad de kan tillade sig....

De kunne bare have opført sig pænt, så ville de ikke være blevet sendt i skammekrogen i Jylland :-D

Jeg synes især kommentaren om Sandbanken i Nordsøen rammer plet.....Men faktisk tænker jeg, at med de nye infrastrukturelle forbedringer ved Mariager, så er det da oplagt at lægge både DR og Radio 24/7 i et nyt 42 etagers TV-tårn i Mariager.....


Men det der radio.

Det er jo åbenbart vigtigt at det ligger på den helt rigtige og tilpas dyre adresse, helst ikke et postnummer over 2.000
Gå afstand til til cafeen med den rigtige økologiske bønne i potten, til en IRMA, til S-tog station og helst ikke over 15 minutter fra lufthavnen.


Ja, for det er jo åbenbart ikke vigtigt at det ligger et sted hvor man kan tiltrække den medarbejder profiler som kan leverer den vare som trækker lyttere til.

Jeg siger ikke at der ikke findes dygtige og kompetente journalister i provinsen. For det gør der. Men lad os nu bare være ærlige....Den type profiler som netop er kendetegnene for bl.a. radio 24/7. Dem finder man nok primært i hovedstadsområdet....Fordi det er der det største rekrutteringsgrundlag befinder sig. Hvis 70 % af de redaktionelle medarbejdere arbejde mindst 110 km fra København, jamen så vil det klart betyde noget for hvad det er for nogen medarbejdere som man kan tiltrække....Og derfor også for hvilken type radio det er der vil blive leveret.
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf landsbytossen » 26. mar 2019, 23:34

Helt ærligt. Nogle af modstanderne mod at en landsdækkende radiokanal kan ligge i Jylland lyder ret meget som nogle af de mest hardcore DF´ere, som er bange for ændringer af det kendte.
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf vibbsen » 27. mar 2019, 02:14

landsbytossen skrev:Helt ærligt. Nogle af modstanderne mod at en landsdækkende radiokanal kan ligge i Jylland lyder ret meget som nogle af de mest hardcore DF´ere, som er bange for ændringer af det kendte.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf Slettet bruger » 27. mar 2019, 04:42

vibbsen skrev:Ja, for det er jo åbenbart ikke vigtigt at det ligger et sted hvor man kan tiltrække den medarbejder profiler som kan leverer den vare som trækker lyttere til.

Jeg siger ikke at der ikke findes dygtige og kompetente journalister i provinsen. For det gør der. Men lad os nu bare være ærlige....Den type profiler som netop er kendetegnene for bl.a. radio 24/7. Dem finder man nok primært i hovedstadsområdet....Fordi det er der det største rekrutteringsgrundlag befinder sig. Hvis 70 % af de redaktionelle medarbejdere arbejde mindst 110 km fra København, jamen så vil det klart betyde noget for hvad det er for nogen medarbejdere som man kan tiltrække....Og derfor også for hvilken type radio det er der vil blive leveret.


For det første bor der flere danskere vest for Storebælt end der bor øst for Storebælt. Uanset hvilke profiler der kendetegner 24/7, skal de da også på en eller anden måde kendetegne befolkningen, og det er svært når radioen ligger i det allerøstligste Danmark (fraregnet Bornholm). En skrev om nogle homoseksuelle der havde et program, og at den slags mennesker ikke findes uden for København. Det er fint, men det kunne være man kunne lave et program med typer som primært befinder sig andre steder i landet også - hvor er programmet der hostes af fiskere fra Thyborøn?

For det andet er der forskel på kilometer. Jeg bor f.eks. sådan at jeg fint kan tage arbejde i Odense, Aarhus og alle steder imellem. Man kommer hurtigt frem i lille Danmark når man kommer ud af Københavns menneskemylder.

For det tredje er arbejdspladser ret relevante for hvor folk tager hen. Jeg arbejder f.eks. i en københavnsk virksomhed som for 10 år siden besluttede også at åbne et par kontorer i Jylland. Der har man selvfølgelig forsøgt at tiltrække den lokale arbejdskraft, men der sker også det at mange af dem som arbejder i København, ser de nye kontorer som en mulighed for at flytte hjem til Jylland efter at have boet i København i nogle år - ofte sker det når de får børn. Jeg har ikke set nogen migrere den anden vej. Hvis man flyttede journalistiske arbejdspladser ud af København, ville der utvivlsomt også flytte journalister med, for jeg tvivler på det er et generelt journalistisk træk at tilbede København som det eneste rigtige sted at bo i Danmark.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9031
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1014
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21858

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf Purple Haze » 27. mar 2019, 06:57

abcd skrev:En skrev om nogle homoseksuelle der havde et program, og at den slags mennesker ikke findes uden for København. Det er fint, men det kunne være man kunne lave et program med typer som primært befinder sig andre steder i landet også - hvor er programmet der hostes af fiskere fra Thyborøn?


Det er meget muligt at det ville være et godt program, ‘Fiskerne fra Vestkysten’.
For mig er problemet at de krav der stilles, betyder at de eksisterende programmer (indirekte) tvinges til at lukke.
Ikke at man gerne vil skabe mere diversitet.

Jeg er sikker på det ville have været muligt at finde en anden løsning, så kan kunne beholde det eksisterende og skabe nyt.

Desuden er der vist ikke ansat nogen journalister på radio 24/7.
Der er så vidt jeg ved under 30 administrativt og teknisk ansatte.
Resten arbejder freelance og bliver aflønnet pr. program.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9031
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1014
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21858

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf Purple Haze » 27. mar 2019, 07:02

Purple Haze skrev:
abcd skrev:En skrev om nogle homoseksuelle der havde et program, og at den slags mennesker ikke findes uden for København. Det er fint, men det kunne være man kunne lave et program med typer som primært befinder sig andre steder i landet også - hvor er programmet der hostes af fiskere fra Thyborøn?


Det er meget muligt at det ville være et godt program, ‘Fiskerne fra Vestkysten’.
For mig er problemet at de krav der stilles, betyder at de eksisterende programmer (indirekte) tvinges til at lukke.
Ikke at man gerne vil skabe mere diversitet.

Jeg er sikker på det ville have været muligt at finde en anden løsning, så kan kunne beholde det eksisterende og skabe nyt.

Desuden er der vist ikke ansat nogen journalister på radio 24/7.
Der er så vidt jeg ved under 30 administrativt og teknisk ansatte.
Resten arbejder freelance og bliver aflønnet pr. program.


Prøvede lige at slå antal medarbejdere op.
Så lidt mere end 30 ansatte.
Men kan ikke helt gennemskue hvor mange fuldtidsansatte der er.

1. kvt2018
100-199 medarbejdere
50-99 årsværk
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
nononsens
Indlæg: 301
Tilmeldt: 4. mar 2019, 11:41
Kort karma: 9
Likede indlæg: 193

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf nononsens » 27. mar 2019, 07:39

Falstria skrev:
vibbsen skrev:
nononsens skrev:
Falstria skrev:
thomassneum skrev:Det er på ingen måde svært at gennemskue hvad der er gang i.
Nedskæring i DR. Slagtning af 24syv...

Det er politisk motiveret - og det er er alle klar over. Nogen mener så, ikke så underligt, at det er en super duper fed idé - andre begræder det. Det er en del af de demokratiske præmisser, og en fløj hos de folkevalgte har altså valgt at tage et opgør på medierne. Det er nok meget godt set, og helt i tidens tand.
Desværre er dette måske lidt for meget i Viktor Orban´s ånd, frem for demokratiets grundpiller.


Det er sjovt du siger det.

For et stort centralistisk medie monopol koncentreret om en enkelt metropol og folkene der, er da netop det jeg forbinder med diverse diktatorers ånd frem for demokratiets grundpiller.


24syv er ikke mere gengrafisk koncentreret end alle andre radio stationer, men de er pt. plaseret i det meste befolkningstætte sted i Danmark. Storkøbenhavn har 1,3 millioner indbygger, det kan ikke bliver mere folkeligt rent geografisk i Danmark.


Til helvede med "Folkelig" hvis det skal være på den måde....Især hvis dem som skal leverer denne "folkelighed" ikke forstår spillereglerne for hvad de kan tillade sig....

De kunne bare have opført sig pænt, så ville de ikke være blevet sendt i skammekrogen i Jylland :-D

Jeg synes især kommentaren om Sandbanken i Nordsøen rammer plet.....Men faktisk tænker jeg, at med de nye infrastrukturelle forbedringer ved Mariager, så er det da oplagt at lægge både DR og Radio 24/7 i et nyt 42 etagers TV-tårn i Mariager.....


Men det der radio.

Det er jo åbenbart vigtigt at det ligger på den helt rigtige og tilpas dyre adresse, helst ikke et postnummer over 2.000
Gå afstand til til cafeen med den rigtige økologiske bønne i potten, til en IRMA, til S-tog station og helst ikke over 15 minutter fra lufthavnen.


Du har ikke helt uret, men det er også mere det at det er politisk motiveret som jeg har et problem med. Hvis det var fagligt, eks. for at spare husleje eller andet, så have det været fint med mig.
0
Brugeravatar
nononsens
Indlæg: 301
Tilmeldt: 4. mar 2019, 11:41
Kort karma: 9
Likede indlæg: 193

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf nononsens » 27. mar 2019, 07:40

Artem skrev:
thomassneum skrev:Det er på ingen måde svært at gennemskue hvad der er gang i.
Nedskæring i DR. Slagtning af 24syv...

Det er politisk motiveret - og det er er alle klar over. Nogen mener så, ikke så underligt, at det er en super duper fed idé - andre begræder det. Det er en del af de demokratiske præmisser, og en fløj hos de folkevalgte har altså valgt at tage et opgør på medierne. Det er nok meget godt set, og helt i tidens tand.
Desværre er dette måske lidt for meget i Viktor Orban´s ånd, frem for demokratiets grundpiller.

Nej det handler ikke om partifarve, men alene om hvor mange statsfinansierede (licens) radio og tv kanaler vi skal have i et lille land som danmark?
Min personlige holdning er 0
Vi skal også tænke på udviklingen. Ungdommen hører ikke radio, men streamer musik og podcast.

Kender ikke Radio24syv. Men så længe det er en statsfinansieret kanal må regeringen også bestemme hvor den skal ligge. Hvis der er et marked for en tale kanal som den. Jamen så må de jo finde sponsorer osv der gør at de kan drive kanalen uden støtte, hvor de kan placerer den hvor de vil.


En statsfinansieret kanal kan vi godt have, det er rimeligt for at sikre publicservice, men du har ret i at vi ikke har brug for mere end en kanel i et så lille land.
0
Brugeravatar
nononsens
Indlæg: 301
Tilmeldt: 4. mar 2019, 11:41
Kort karma: 9
Likede indlæg: 193

Re: DF har slået Radio24syv ihjel

Indlægaf nononsens » 27. mar 2019, 07:43

landsbytossen skrev:Helt ærligt. Nogle af modstanderne mod at en landsdækkende radiokanal kan ligge i Jylland lyder ret meget som nogle af de mest hardcore DF´ere, som er bange for ændringer af det kendte.


Der er ingen problemer i at en landsdækkende radiokanal ligger i Jylland, men der er et problem i at man flytter en eksisterende til Jylland og af politiske årsager.
1

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"