Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf Artem » 24. maj 2019, 19:22

Cali skrev:Jeg forholdt mig bare til "og de nærmest er det eneste parti" - og det er de jo ikke. Hvis man vil stemme DF, så må man jo gøre det - men man kan ikke dække sig ind under "der er jo ikke andre muligheder".

Hvis man er borgerlig/højreorienteret og imod et større EU så er der for mig at se kun DF at stemme på.
Bliver min første stemme på DF da det åbenbart er dem jeg er mest enig med i forhold til EU.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf Artem » 24. maj 2019, 19:26

fisken80 skrev:
Artem skrev:
Cali skrev:
Artem skrev:Nej det gør jeg ikke i år. Ender nok med at stemme DF til EU Da jeg er EU skeptisk og de nærmest er det eneste parti der ikke vil have mere EU



Udover LA, Enhedslisten og Folkebevægelsen mod EU mener du

De to markerede partier er meget venstreorienterede, og derfor nogle jeg nærmest er uenig med i alt.

Mindes jeg stemte LA ved det sidste EU valg. Men er ikke så enig med dem mere, og synes også de virker for glade for EU

Har jo taget en af de test og der ligger DF helt i top for mig ved EU meget mere klart end de test til folketinget, hvor jeg nok stemmer Konservativt, men Venstre NB og LA også nogle gange ligger i toppen.


Men DFs EU-parlamentariker så sig ikke for fin til at udnytte EU økonomisk og de takker heller ikke nej til de 33000 i skattefrie blyantspenge de får hver måned. Og de fremlægger ikke regnskab for dem. Og det gør Rina Ronja Kari faktisk som en af de ganske få parlamentarikere (fremlægger regnskab for, hvordan hun bruger de 33000 og betaler de overskydende penge tilbage).

Alle pertier har nogle dårlige sager.
Stemmer jo ikke efter hvem der har de mest moralsk korrekte politikere, men efter hvem der har en politik jeg er mest enig i.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf Artem » 24. maj 2019, 19:28

Cali skrev:Okay - Jeg ved ikke hvor du placerer LA henne.

Hjælp mig lige. Hvor er det LA er imod EU?
For efter det jeg ved er de et meget EU venlig parti. Lige som Venstre, Konservativ osv...

I EU er LA jo også en del af den liberale gruppe sammen med Radikale og Venstre.

Mens DF fremadrettet vil være en del af Fornuftens europa.

Det gør jo en kæmpe forskel med hvilken gruppe de vil være en del af i EU.
Senest rettet af Artem 24. maj 2019, 19:57, rettet i alt 1 gang.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 24. maj 2019, 19:29

Det gør jeg ikke, for det er ikke muligt.
Stemmer NB til folketingsvalget, og højst sandsynligt DF til EU.
Men egentlig betyder min stemme til EU ikke alverden. Jeg er modstander men mener ikke vi har repræsentanter der seriøst arbejder imod EU.
0
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1419
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4859

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf Patience » 24. maj 2019, 19:37

Jeg ved det ikke endnu.
Min stemme til FV ligger helt fast, der stemmer jeg enhedslisten - det er ikke nyt.
Mht EP så er jeg i syv sind. Det eneste større jeg er uenig med Enhedslisten om er EU - jeg synes de sidder fast i gamle tanker om EU modstand som jeg slet ikke synes er relevant længere. Mere magt til EU hvis det står til mig.
Men jeg er enig i hele Enhedslistens program og jeg synes Nikolaj Villumsen er både kompetent og tilpas idealistisk. Men ak - de er i valgforbund med Folkebevægelsen mod EU - og der gider jeg ikke at min stemme havner.

Alternativet for mig er at stemme SF - de sidder i den gruppe jeg helst vil styrke i EU og jeg er langt hen af vejen ganske enig med deres politiske visioner for EU. Men jeg bare meget lidt vild med Margrethe Auken og siden hun er deres ubestridte topkandidat og de sandsynligvis kun får et mandat - jamen så bliver det jo hende.
Jeg synes tiden er til yngre kræfter, så jeg er meget modvillig i forhold til at stemme på en 72 årig der opfører sig modbydeligt overfor alt og alle.
Jeg har faktisk aldrig været så meget i tvivl - jeg plejer at være fuldstændig klar over hvor min stemme skal havne
2
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
fisken80
Indlæg: 22014
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf fisken80 » 24. maj 2019, 20:55

Artem skrev:
fisken80 skrev:
Artem skrev:
Cali skrev:
Artem skrev:Nej det gør jeg ikke i år. Ender nok med at stemme DF til EU Da jeg er EU skeptisk og de nærmest er det eneste parti der ikke vil have mere EU



Udover LA, Enhedslisten og Folkebevægelsen mod EU mener du

De to markerede partier er meget venstreorienterede, og derfor nogle jeg nærmest er uenig med i alt.

Mindes jeg stemte LA ved det sidste EU valg. Men er ikke så enig med dem mere, og synes også de virker for glade for EU

Har jo taget en af de test og der ligger DF helt i top for mig ved EU meget mere klart end de test til folketinget, hvor jeg nok stemmer Konservativt, men Venstre NB og LA også nogle gange ligger i toppen.


Men DFs EU-parlamentariker så sig ikke for fin til at udnytte EU økonomisk og de takker heller ikke nej til de 33000 i skattefrie blyantspenge de får hver måned. Og de fremlægger ikke regnskab for dem. Og det gør Rina Ronja Kari faktisk som en af de ganske få parlamentarikere (fremlægger regnskab for, hvordan hun bruger de 33000 og betaler de overskydende penge tilbage).

Alle pertier har nogle dårlige sager.
Stemmer jo ikke efter hvem der har de mest moralsk korrekte politikere, men efter hvem der har en politik jeg er mest enig i.


Dårlige sager? Det var da dagens underdrivelse... der er tale om fuldtonet svindel med midler fra en organisation man godt vil kritisere, men også gerne udnytte og svindle økonomisk.
Og i forhold til blyantspenge, så ville det fanme klæde især de virkelig EU-skeptiske partier at fremlægge regnskab for brugen af dem og betale de ubrugte kroner tilbage, sådan som reglerne faktisk siger de skal.
5
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf Wizzze » 24. maj 2019, 22:56

Patience skrev:Jeg ved det ikke endnu.
Min stemme til FV ligger helt fast, der stemmer jeg enhedslisten - det er ikke nyt.
Mht EP så er jeg i syv sind. Det eneste større jeg er uenig med Enhedslisten om er EU - jeg synes de sidder fast i gamle tanker om EU modstand som jeg slet ikke synes er relevant længere. Mere magt til EU hvis det står til mig.
Men jeg er enig i hele Enhedslistens program og jeg synes Nikolaj Villumsen er både kompetent og tilpas idealistisk. Men ak - de er i valgforbund med Folkebevægelsen mod EU - og der gider jeg ikke at min stemme havner.

Alternativet for mig er at stemme SF - de sidder i den gruppe jeg helst vil styrke i EU og jeg er langt hen af vejen ganske enig med deres politiske visioner for EU. Men jeg bare meget lidt vild med Margrethe Auken og siden hun er deres ubestridte topkandidat og de sandsynligvis kun får et mandat - jamen så bliver det jo hende.
Jeg synes tiden er til yngre kræfter, så jeg er meget modvillig i forhold til at stemme på en 72 årig der opfører sig modbydeligt overfor alt og alle.
Jeg har faktisk aldrig været så meget i tvivl - jeg plejer at være fuldstændig klar over hvor min stemme skal havne


De seneste tal tyder på at SF får to mandater, og Karsten Hønge får det andet mandat, måske endda med flere stemmer end Auken, og kan du få ham sendt til Belgien, så gør du os alle en tjeneste, så stem endelig SF :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4843
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6406

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf Stars » 25. maj 2019, 05:10

Wizzze skrev:
Patience skrev:Jeg ved det ikke endnu.
Min stemme til FV ligger helt fast, der stemmer jeg enhedslisten - det er ikke nyt.
Mht EP så er jeg i syv sind. Det eneste større jeg er uenig med Enhedslisten om er EU - jeg synes de sidder fast i gamle tanker om EU modstand som jeg slet ikke synes er relevant længere. Mere magt til EU hvis det står til mig.
Men jeg er enig i hele Enhedslistens program og jeg synes Nikolaj Villumsen er både kompetent og tilpas idealistisk. Men ak - de er i valgforbund med Folkebevægelsen mod EU - og der gider jeg ikke at min stemme havner.

Alternativet for mig er at stemme SF - de sidder i den gruppe jeg helst vil styrke i EU og jeg er langt hen af vejen ganske enig med deres politiske visioner for EU. Men jeg bare meget lidt vild med Margrethe Auken og siden hun er deres ubestridte topkandidat og de sandsynligvis kun får et mandat - jamen så bliver det jo hende.
Jeg synes tiden er til yngre kræfter, så jeg er meget modvillig i forhold til at stemme på en 72 årig der opfører sig modbydeligt overfor alt og alle.
Jeg har faktisk aldrig været så meget i tvivl - jeg plejer at være fuldstændig klar over hvor min stemme skal havne


De seneste tal tyder på at SF får to mandater, og Karsten Hønge får det andet mandat, måske endda med flere stemmer end Auken, og kan du få ham sendt til Belgien, så gør du os alle en tjeneste, så stem endelig SF :D

Men han skal samtidig IKKE vælges til FT.
For hans førsteprioritet er da at blive her, det har aldrig været hans plan at blive valgt til EP, kun at trække stemmer :tie:
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
fisken80
Indlæg: 22014
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf fisken80 » 25. maj 2019, 06:16

Falstria skrev:
Wizzze skrev:
De seneste tal tyder på at SF får to mandater, og Karsten Hønge får det andet mandat, måske endda med flere stemmer end Auken, og kan du få ham sendt til Belgien, så gør du os alle en tjeneste, så stem endelig SF :D


Ja tak. endeligt få det gabehovede sendt til bruxelle :D

Jeg stemte selv mogens camre derned i sin tid, for at han ikke skulle lave flere ulykker herhjemme. Det virkede!
Man har stort set ikke hørt fra ham siden.


Jeg tænker det er fordi han død...
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf Artem » 25. maj 2019, 06:48

fisken80 skrev:Dårlige sager? Det var da dagens underdrivelse... der er tale om fuldtonet svindel med midler fra en organisation man godt vil kritisere, men også gerne udnytte og svindle økonomisk.
Og i forhold til blyantspenge, så ville det fanme klæde især de virkelig EU-skeptiske partier at fremlægge regnskab for brugen af dem og betale de ubrugte kroner tilbage, sådan som reglerne faktisk siger de skal.

Hvis det er så alvorlig svindel har de vil fået deres straf og har været inde og ruske tremmer.

Helt alvorligt mener virkelig at DF er det eneste EU skeptiske parti vi har. For selv om der også er et par partier på venstrefløjen, så er det ikke en EU skeptisk gruppe de er medlem af i europa parlamentet. På samme måde som DF er.

Har taget et på EU kandidattest, og den ene viste en enighed jeg aldrig før har prøvet med selve partiet DF på næsten 100%
Mindes der var 5 mærkesager områder. Med økonomi, social, forsvar, flygtninge og miljø. Med de 4 første var jeg 100% enig med DF mens det kun var med miljø jeg vist var nede på 50-60% Da miljø ikke er det der betyder mest for mig. Er der altså taler om et nærmest 100% match.

Du/i siger så at jeg ikke skal stemme på dem på grund af en gammel svindelsag, der aldrig førte til nogen dom eller noget.
Men hvem skal jeg stemme på i stedet? Der var ikke nogle andre partier der fuldte tæt efter. Hvor jeg ikke har lyst til at stemme på et parti jeg feks er 50-60% enig med, og hvor de ting jeg vægter højest der er jeg 100% uenig med dem i.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf FruitFly » 25. maj 2019, 06:51

Nej. Jeg kunne ikke drømme om at stemme SF til Folketinget, men jeg er fan af Auken :)
0
#Klimatosse
Brugeravatar
Dane
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 23. sep 2018, 04:56
Kort karma: 34
Likede indlæg: 982

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf Dane » 25. maj 2019, 07:27

fisken80 skrev:
Artem skrev:
fisken80 skrev:
Artem skrev:
Cali skrev:
Artem skrev:Nej det gør jeg ikke i år. Ender nok med at stemme DF til EU Da jeg er EU skeptisk og de nærmest er det eneste parti der ikke vil have mere EU



Udover LA, Enhedslisten og Folkebevægelsen mod EU mener du

De to markerede partier er meget venstreorienterede, og derfor nogle jeg nærmest er uenig med i alt.

Mindes jeg stemte LA ved det sidste EU valg. Men er ikke så enig med dem mere, og synes også de virker for glade for EU

Har jo taget en af de test og der ligger DF helt i top for mig ved EU meget mere klart end de test til folketinget, hvor jeg nok stemmer Konservativt, men Venstre NB og LA også nogle gange ligger i toppen.


Men DFs EU-parlamentariker så sig ikke for fin til at udnytte EU økonomisk og de takker heller ikke nej til de 33000 i skattefrie blyantspenge de får hver måned. Og de fremlægger ikke regnskab for dem. Og det gør Rina Ronja Kari faktisk som en af de ganske få parlamentarikere (fremlægger regnskab for, hvordan hun bruger de 33000 og betaler de overskydende penge tilbage).

Alle pertier har nogle dårlige sager.
Stemmer jo ikke efter hvem der har de mest moralsk korrekte politikere, men efter hvem der har en politik jeg er mest enig i.


Dårlige sager? Det var da dagens underdrivelse... der er tale om fuldtonet svindel med midler fra en organisation man godt vil kritisere, men også gerne udnytte og svindle økonomisk.
Og i forhold til blyantspenge, så ville det fanme klæde især de virkelig EU-skeptiske partier at fremlægge regnskab for brugen af dem og betale de ubrugte kroner tilbage, sådan som reglerne faktisk siger de skal.


Det er faktisk kun S,V og RV der ikke ønsker åbenhed om blyantspenge hvis ikke du var klar over det :gruble:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik ... ge/7647161

Apropos dårlige sager, var det ikke Morten Kabell (EL) der selv modtog dobbelt løn kort efter at EL havde tordnet mod Carl Holst for det selv samme. Reaktionen var, ikke overraskende, larmende tavshed fra EL :fløjt:

Alle partier, uden undtagelse, har haft møgsager :)

Jeg stemmer iøvrigt DF til begge valg af samme årsager som Artem :)
0
Well, opinions are like assholes. Everybody has one.'
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf landsbytossen » 25. maj 2019, 07:28

Artem skrev:
fisken80 skrev:Dårlige sager? Det var da dagens underdrivelse... der er tale om fuldtonet svindel med midler fra en organisation man godt vil kritisere, men også gerne udnytte og svindle økonomisk.
Og i forhold til blyantspenge, så ville det fanme klæde især de virkelig EU-skeptiske partier at fremlægge regnskab for brugen af dem og betale de ubrugte kroner tilbage, sådan som reglerne faktisk siger de skal.

Hvis det er så alvorlig svindel har de vil fået deres straf og har været inde og ruske tremmer.

Helt alvorligt mener virkelig at DF er det eneste EU skeptiske parti vi har. For selv om der også er et par partier på venstrefløjen, så er det ikke en EU skeptisk gruppe de er medlem af i europa parlamentet. På samme måde som DF er.

Har taget et på EU kandidattest, og den ene viste en enighed jeg aldrig før har prøvet med selve partiet DF på næsten 100%
Mindes der var 5 mærkesager områder. Med økonomi, social, forsvar, flygtninge og miljø. Med de 4 første var jeg 100% enig med DF mens det kun var med miljø jeg vist var nede på 50-60% Da miljø ikke er det der betyder mest for mig. Er der altså taler om et nærmest 100% match.

Du/i siger så at jeg ikke skal stemme på dem på grund af en gammel svindelsag, der aldrig førte til nogen dom eller noget.
Men hvem skal jeg stemme på i stedet? Der var ikke nogle andre partier der fuldte tæt efter. Hvor jeg ikke har lyst til at stemme på et parti jeg feks er 50-60% enig med, og hvor de ting jeg vægter højest der er jeg 100% uenig med dem i.

Der er ingen afgørelse i MELD/FELD-sagen endnu. Bl.a. fordi Morten Messerschmidt har modarbejdet ved ikke at svare på OLUFS spørgsmål. Det er ret godt tænkt af Morten. Han er opstillet til folketinget som spidskandidat i Nordsjælland og en afgørelse i MELD/FELD inden FV kan være skidt for ham.

Jeg stemte DF ved sidste EP. Det gør jeg ikke denne gang, fordi DF har kritiseret misbrug af EU-midler og ikke er bedre selv. DF kunne have bevaret troværdigheden, hvis Messerschmidt blev nægtet opstilling.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf landsbytossen » 25. maj 2019, 07:33

Svindel med EU-penge sker også i SF. Ved sidste valg blev der brugt EU-penge på valgplakater med Margrethe Auken
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
fisken80
Indlæg: 22014
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 51940

Re: Stemmer du ens til EP-valget og folketingsvalget?

Indlægaf fisken80 » 25. maj 2019, 08:09

Dane skrev:
fisken80 skrev:
Artem skrev:
fisken80 skrev:
Artem skrev:
Cali skrev:
Artem skrev:Nej det gør jeg ikke i år. Ender nok med at stemme DF til EU Da jeg er EU skeptisk og de nærmest er det eneste parti der ikke vil have mere EU



Udover LA, Enhedslisten og Folkebevægelsen mod EU mener du

De to markerede partier er meget venstreorienterede, og derfor nogle jeg nærmest er uenig med i alt.

Mindes jeg stemte LA ved det sidste EU valg. Men er ikke så enig med dem mere, og synes også de virker for glade for EU

Har jo taget en af de test og der ligger DF helt i top for mig ved EU meget mere klart end de test til folketinget, hvor jeg nok stemmer Konservativt, men Venstre NB og LA også nogle gange ligger i toppen.


Men DFs EU-parlamentariker så sig ikke for fin til at udnytte EU økonomisk og de takker heller ikke nej til de 33000 i skattefrie blyantspenge de får hver måned. Og de fremlægger ikke regnskab for dem. Og det gør Rina Ronja Kari faktisk som en af de ganske få parlamentarikere (fremlægger regnskab for, hvordan hun bruger de 33000 og betaler de overskydende penge tilbage).

Alle pertier har nogle dårlige sager.
Stemmer jo ikke efter hvem der har de mest moralsk korrekte politikere, men efter hvem der har en politik jeg er mest enig i.


Dårlige sager? Det var da dagens underdrivelse... der er tale om fuldtonet svindel med midler fra en organisation man godt vil kritisere, men også gerne udnytte og svindle økonomisk.
Og i forhold til blyantspenge, så ville det fanme klæde især de virkelig EU-skeptiske partier at fremlægge regnskab for brugen af dem og betale de ubrugte kroner tilbage, sådan som reglerne faktisk siger de skal.


Det er faktisk kun S,V og RV der ikke ønsker åbenhed om blyantspenge hvis ikke du var klar over det :gruble:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik ... ge/7647161

Apropos dårlige sager, var det ikke Morten Kabell (EL) der selv modtog dobbelt løn kort efter at EL havde tordnet mod Carl Holst for det selv samme. Reaktionen var, ikke overraskende, larmende tavshed fra EL :fløjt:

Alle partier, uden undtagelse, har haft møgsager :)

Jeg stemmer iøvrigt DF til begge valg af samme årsager som Artem :)


Men de lægger ikke deres regnskaber frem, så meget for ønsket om åbenhed.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"