Slowenien rejser statue til ære for Melania Trump

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Slowenien rejser statue til ære for Melania Trump

Indlægaf annellaII » 7. jul 2019, 05:47

Melania undertøj og melania honning produceres allerede i Slovenien, nu har Melania Trumps fødeland i hendes hjemby Sevnica også rejst en statue til hendes ære.

Statuen fremstillet af et lindetræ viser Melania Trump i den turkisblå kjole, hun har på ved hendes mands amtsindvielse. Den amerikanske kunstner Brad Downey bestilte den slovenske kunstner Ales Maxi Zupevc til statuen, der designede sit værk med en motorsav.


Hvad synes du om statuen?


Hvis den skal være en pardodi, må jeg sig den er vellykket :D men mon ikke Donald Trump sætter himmel og jord i bevægelse for at få den fjernet, når/hvis han ser den?

Billede: Spiegel.de/AFP / Jure Makovec
Monument von Melania Trump


Billede
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Slowenien rejser statue til ære for Melania Trump

Indlægaf Delfin » 7. jul 2019, 17:23

De kunne nok godt have fundet en dygtigere kunstner :lol:


Billede
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Slowenien rejser statue til ære for Melania Trump

Indlægaf vibbsen » 8. jul 2019, 01:32

Jeg synes at det er en fin statue. Og hvad så om den ikke ligner hende på en prik. Jeg kan sagtens se at det er hende....Og jeg synes at det er en fin hyldest som siger rigtig meget om hvor stolte folk i byen rent faktisk er af hende....som i ÆGTE stolt af hende......De har opsat statuen fordi de er stolte af hende.....Ikke af politiske årsager......

Melanie Trump er sådan lidt en joke på den politiske scene....Det er hende med "afskedsgaven"...De røde "Ondskabens Hotel Juletræer" og hvad hun eller har været til grin over....

Men modsat både Hillery og Michelle, så lægger hun slet ikke skjul på at hun er Donny's vedhæng....Og ikke har sin egen politiske agenda som hun skal fodre....Hun er til pynt...Og det har hun det OK med.......De 2 andre var politiske dyr....Som så deres roller som et springbræt til at promoverer sig selv....Det er hun ikke.....Og det tror jeg måske gør at der er mange helt almindelig mennesker som kan identificerer sig med.....

Man kan jo spørge sig selv om hvor man statuer der står af Hillery og Michelle i deres hjembyer......
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Slowenien rejser statue til ære for Melania Trump

Indlægaf dgd2007 » 8. jul 2019, 01:45

vibbsen skrev:[...]
Men modsat både Hillery og Michelle, så lægger hun slet ikke skjul på at hun er Donny's vedhæng....Og ikke har sin egen politiske agenda som hun skal fodre.... [...]

Jo, det har hun da lejlighedsvis forsøgt på.
1

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"