Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Code71 » 5. maj 2016, 19:03

kidkomb skrev:Mon ikke bare der bliver ment, at hvis man skal dyrke lidt mere avanceret sex, så er det pænt at være helt sikker på, at det er et fælles ønske først.
Det synes jeg da er fint at opdrage drenge og piger til.


Hehe det er der vidst ikke nogen der er uenige i. Men han skriver jo direkte at drengene så skal afslå ud fra deres opdragelse og det kan da ikke være mere oldnordisk end det?
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 19:12

Code71 skrev:
kidkomb skrev:Mon ikke bare der bliver ment, at hvis man skal dyrke lidt mere avanceret sex, så er det pænt at være helt sikker på, at det er et fælles ønske først.
Det synes jeg da er fint at opdrage drenge og piger til.


Hehe det er der vidst ikke nogen der er uenige i. Men han skriver jo direkte at drengene så skal afslå ud fra deres opdragelse og det kan da ikke være mere oldnordisk end det?

Tjoh, altså mon ikke de fleste af os er mere eller mindre enige, men bare udtrykker det lidt forskelligt.
Jeg ville nu nok synes, at det ikke er at skyde meget forbi målet, at lære ens drenge, at det i langt de fleste tilfælde ikke er pigens lyst. Og slet ikke beruset. På den kolde jord. Med flere fyre. I så ung en alder.
Det findes. Helt sikkert. Og respekt for det.
Og det kan man altså godt lære de unge. At man nogle gange skal tænke sig ekstra godt om.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40528

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Akehurst2 » 5. maj 2016, 19:30

kidkomb skrev:
Code71 skrev:
kidkomb skrev:Mon ikke bare der bliver ment, at hvis man skal dyrke lidt mere avanceret sex, så er det pænt at være helt sikker på, at det er et fælles ønske først.
Det synes jeg da er fint at opdrage drenge og piger til.


Hehe det er der vidst ikke nogen der er uenige i. Men han skriver jo direkte at drengene så skal afslå ud fra deres opdragelse og det kan da ikke være mere oldnordisk end det?

Tjoh, altså mon ikke de fleste af os er mere eller mindre enige, men bare udtrykker det lidt forskelligt.
Jeg ville nu nok synes, at det ikke er at skyde meget forbi målet, at lære ens drenge, at det i langt de fleste tilfælde ikke er pigens lyst. Og slet ikke beruset. På den kolde jord. Med flere fyre. I så ung en alder.
Det findes. Helt sikkert. Og respekt for det.
Og det kan man altså godt lære de unge. At man nogle gange skal tænke sig ekstra godt om.


Meget enig. Man kunne også lære dem, at mere avanceret sex (som det er op af træer eller med flere på en gang man ikke kender, når man kun er 17 år) ud over at kræve, at man er særligt opmærksom på, at partneren er med på det hele, også kræver, at man ikke bare efterlader partneren liggende på jorden uden trusser.

Generelt bør man aldrig efterlade en sexpartner - det er god stil at være opmærksom på folk, også når man er tilfredsstillet. Det modsatte er koldt og småligt.
4
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Dr_bp » 5. maj 2016, 19:31

Jeg synes at man som minimum bør nære almindelig omsorg for dem man knalder - uanset om det er gang bang i en busk eller vanillesex hjemme i sengen. Det er det I hvert fald ikke nogen af de anklagede der udviste da de lod F ligge alene på jorden efterfølgende.
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Slettet bruger » 5. maj 2016, 19:33

Dr_bp skrev:Jeg synes at man som minimum bør nære almindelig omsorg for dem man knalder - uanset om det er gang bang i en busk eller vanillesex hjemme i sengen. Det er det I hvert fald ikke nogen af de anklagede der udviste da de lod F ligge alene på jorden efterfølgende.


Tiltalt 2 førte hende jo tilbage til festen, efter hans udsagn.

Mht de to andre, så var der en slags flok omkring dem da de forlod hende, så hun var ikke alene.
0
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Dr_bp » 5. maj 2016, 19:42

eks-Maupassant skrev:
Dr_bp skrev:Jeg synes at man som minimum bør nære almindelig omsorg for dem man knalder - uanset om det er gang bang i en busk eller vanillesex hjemme i sengen. Det er det I hvert fald ikke nogen af de anklagede der udviste da de lod F ligge alene på jorden efterfølgende.


Tiltalt 2 førte hende jo tilbage til festen, efter hans udsagn.

Mht de to andre, så var der en slags flok omkring dem da de forlod hende, så hun var ikke alene.

Nej, han bad nogle andre drenge om at passe på hende.

Mener du at de to andre udviste nogen former for omsorg hende, og i så fald hvordan?
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. maj 2016, 19:45

dgd2007 skrev:
Angelina skrev:Selvfølgelig har man ikke PLIGT til det. men hvis nu hun + de tre gutter synes det er en alle tiders ide, hvorfor skal de så stoppes i det? Eller opdrags til at sige nej tak til det?

Nu har jeg strengt taget ikke indtryk af, at det er en teenagepiges drøm at blive bolet af tre tilfældige drenge bag en busk. :gruble:
Men hvis det er, så bør det helt klart være drengenes rolle høfligt at afslå, så hun kan få sig nogle lidt bedre drømme.


Hvis en kvinde har seksuelle præferencer som du ikke kan forlige dig med, så er det andre mænds rolle at afslå at medvirke til hendes ønsker? Det er sgu godt nok noget fjollet noget at sige. Vil du selv acceptere at skulle rette ind efter andres hæmninger på den måde?
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. maj 2016, 19:47

dgd2007 skrev:Nu har jeg som sagt ikke finstuderet sagen ... men noget tyder jo på, at hun i hvert fald ikke syntes det bagefter.


Nu blander du sagen sammen med det fiktive eksempel vi diskuterede. Hvis en kvinde frivilligt gerne vil have et gangbang, så er det fuldstændigt ligegyldigt hvad pigen fra sagen mener om sin situation.
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. maj 2016, 19:50

kidkomb skrev:Tjoh, altså mon ikke de fleste af os er mere eller mindre enige, men bare udtrykker det lidt forskelligt.
Jeg ville nu nok synes, at det ikke er at skyde meget forbi målet, at lære ens drenge, at det i langt de fleste tilfælde ikke er pigens lyst. Og slet ikke beruset. På den kolde jord. Med flere fyre. I så ung en alder.
Det findes. Helt sikkert. Og respekt for det.
Og det kan man altså godt lære de unge. At man nogle gange skal tænke sig ekstra godt om.


Det kræver to til en tango. Drengene var også tilstede... beruset... på den kolde jord... i en ung alder... Alligevel er der ingen der stiller spørgsmål om hvorvidt de havde lyst eller om piger skal opdrages til at respektere deres seksuelle grænser.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 19:51

Advocatus-Diaboli skrev:
Det kræver to til en tango. Drengene var også tilstede... beruset... på den kolde jord... i en ung alder... Alligevel er der ingen der stiller spørgsmål om hvorvidt de havde lyst eller om piger skal opdrages til at respektere deres seksuelle grænser.

Og derfor skriver jeg "det kan man godt lære de unge". Begge køn.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. maj 2016, 19:52

Dr_bp skrev:Jeg synes at man som minimum bør nære almindelig omsorg for dem man knalder - uanset om det er gang bang i en busk eller vanillesex hjemme i sengen. Det er det I hvert fald ikke nogen af de anklagede der udviste da de lod F ligge alene på jorden efterfølgende.


Det er sådan hun blev fundet. Det er ikke ensbetydende med at det var sådan de efterlod hende.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Slettet bruger » 5. maj 2016, 20:07

Dr_bp skrev:
eks-Maupassant skrev:
Dr_bp skrev:Jeg synes at man som minimum bør nære almindelig omsorg for dem man knalder - uanset om det er gang bang i en busk eller vanillesex hjemme i sengen. Det er det I hvert fald ikke nogen af de anklagede der udviste da de lod F ligge alene på jorden efterfølgende.


Tiltalt 2 førte hende jo tilbage til festen, efter hans udsagn.

Mht de to andre, så var der en slags flok omkring dem da de forlod hende, så hun var ikke alene.

Nej, han bad nogle andre drenge om at passe på hende.

Mener du at de to andre udviste nogen former for omsorg hende, og i så fald hvordan?


Hun var ikke alene som du skriver.

Om man kalder det omsorg eller ej er så noget andet - nej jeg syntes ikke det var omsorgsfuldt. Men derfor skal vi jo ikke begynde at sige at hun var alene, når hun ikke var det.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Slettet bruger » 5. maj 2016, 20:08

De to gik fordi der kom en gruppe hen og kiggede på. Så der var en gruppe tilstede, og så er man jo ikke alene.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf dgd2007 » 5. maj 2016, 22:31

Jeg har lidt svært ved at svare "hun nok ville selv"-partiet, idet jeres argumenter stritter i alle retninger.
Men jeg håber da, at min søn - og eventuelle børnebørn af hankøn - ville sige pænt nej tak, uanset om det var pigen fra sagen eller jeres fiktive pige, der angiveligt gerne vil "gangbanges" (alene ordet ... )
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Slettet bruger » 5. maj 2016, 22:42

dgd2007 skrev:Jeg har lidt svært ved at svare "hun nok ville selv"-partiet, idet jeres argumenter stritter i alle retninger.
Men jeg håber da, at min søn - og eventuelle børnebørn af hankøn - ville sige pænt nej tak, uanset om det var pigen fra sagen eller jeres fiktive pige, der angiveligt gerne vil "gangbanges" (alene ordet ... )


Tja det er nok bare blevet mere almindeligt med samfundets generelle seksualisering.

En stort set parallel sag for 2 år siden - 3 fyre og 1 pige, ca samme alder, pigen siger voldtægt samt at hun var så fuld hun ikke kan sige fra, frikends i Kbh byret http://ekstrabladet.dk/112/article4906119.ece

De filmede seancen så det har vel været vist i retten? http://www.bt.dk/krimi/fest-gaester-fil ... evoldtaegt

Bagefter fik de 130.000 i erstatning for uberettiget varetægtsfængsling http://ekstrabladet.dk/112/frifundet-fo ... en/5899313
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"