Dansk Folkeparti gør det igen

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf kidkomb » 21. maj 2016, 10:51

Ennovy skrev:
kidkomb skrev:Jeg vil gerne gøre opmærksom på at jeg ikke stemmer DF.
Jeg synes det er så ærgerligt at skulle lave den disclaimer, for det burde ikke være nødvendigt, men jeg ser nødigt at nogen drager den konklusion.



Men hvis du mener det er helt i orden at stemme DF hvorfor skulle det så være et problem for dig at andre måske troede at du stemte DF?

Fordi den forudindtagede holdning, som nogen jo har, at man er uintelligent og væmmelig gør det sværere at blive taget seriøst i en debat?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ubiquitous
Indlæg: 354
Tilmeldt: 23. apr 2016, 10:58
Kort karma: 12
Likede indlæg: 457

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Ubiquitous » 21. maj 2016, 10:52

Pølsemix skrev:
Ubiquitous skrev:På trods af, hvad visse politikere forsøger at bilde os ind, så har vi i Danmark en levende debat om ytringsfrihed og om, hvor grænse skal gå. Det er der ikke noget i vejen med. Der findes, mig bekendt, ikke noget land i verden, der har uindskrænket ytringsfrihed, så en grænse skal altid sættes.

Jeg kan også godt forstå argumentet med at ulovliggøre "indirekte opfordringer til vold", selvom jeg personligt ikke mener, at det er nødvendigt. Det helt åbenlyse hykleri består i, at det åbenbart ikke skal gælde for politikere, men kun for religiøse forkyndere. Der er (desværre) også mange, der lytter til Marie Krarup.

Så jeg opfatter forslaget som standard muslimmobning, som der jo er stemmer i.


Hvilke indirekte opfordringer til vold kommer Marie Krarup og DF med?


For at citere Marie Krarup:
"Men en gang imellem synes jeg faktisk, det kan være ok med en lille ørefigen eller et lille rap over fingrene, så forældrene kan tydeliggøre over for børnene, hvad der er rigtigt og forkert"

Se i øvrigt
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-1 ... -oerefigen
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... ej/5974038
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf kidkomb » 21. maj 2016, 10:57

Ennovy skrev:
kidkomb skrev:
Ennovy skrev:
kidkomb skrev:Jeg vil gerne gøre opmærksom på at jeg ikke stemmer DF.
Jeg synes det er så ærgerligt at skulle lave den disclaimer, for det burde ikke være nødvendigt, men jeg ser nødigt at nogen drager den konklusion.



Men hvis du mener det er helt i orden at stemme DF hvorfor skulle det så være et problem for dig at andre måske troede at du stemte DF?

Fordi den forudindtagede holdning, som nogen jo har, at man er uintelligent og væmmelig gør det sværere at blive taget seriøst i en debat?



Jeg tager dig mindre seriøst fx gå grund af 'men det skulle jeg nok have skrevet i 'det må man ikke sige' tråden' end jeg gør fordi du måske har sat dit kryds et andet sted end mig.

Det er også helt i orden :gogo:
Det var nu også mest til de andre debattører, der kom forbi mine indlæg og måske blev i tvivl.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3050
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5483

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Pølsemix » 21. maj 2016, 11:01

Ubiquitous skrev:
Pølsemix skrev:
Ubiquitous skrev:På trods af, hvad visse politikere forsøger at bilde os ind, så har vi i Danmark en levende debat om ytringsfrihed og om, hvor grænse skal gå. Det er der ikke noget i vejen med. Der findes, mig bekendt, ikke noget land i verden, der har uindskrænket ytringsfrihed, så en grænse skal altid sættes.

Jeg kan også godt forstå argumentet med at ulovliggøre "indirekte opfordringer til vold", selvom jeg personligt ikke mener, at det er nødvendigt. Det helt åbenlyse hykleri består i, at det åbenbart ikke skal gælde for politikere, men kun for religiøse forkyndere. Der er (desværre) også mange, der lytter til Marie Krarup.

Så jeg opfatter forslaget som standard muslimmobning, som der jo er stemmer i.


Hvilke indirekte opfordringer til vold kommer Marie Krarup og DF med?


For at citere Marie Krarup:
"Men en gang imellem synes jeg faktisk, det kan være ok med en lille ørefigen eller et lille rap over fingrene, så forældrene kan tydeliggøre over for børnene, hvad der er rigtigt og forkert"

Se i øvrigt
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-1 ... -oerefigen
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... ej/5974038


Ja, den er ikke helt god. Jeg synes også at mindes at de var imod at revselsretten blev afskaffet i 90'erne..
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Slettet bruger » 21. maj 2016, 15:43

Ennovy skrev:
kidkomb skrev:At skære 1 million mennesker over med en (nazi)kam er ærlig talt mere nazistisk end DF'a vælgere nok er.



Jeg mener at DF har gang i det som der skete i Tyskland forud for 2. verdenskrig, og ja det er meget skræmmende at så mange mennesker (ca. 750.000) stemmer på dem - jeg tror nu ikke at det ender ud som nazisterne endte ud med. Men jeg tager afstand til DF på samme måde som andre tager afstand til andre grupperinger. Og ja det betyder at jeg - lige som DF - ikke støtter alle mennesker i hvad som helst. Det tror jeg ikke man finder mange mennesker der gør.


Altså du må jo skelne mellem "jeg mener" og "jeg har en fornuftsbaseret grund til at tro at..."

Ville du synes det var OK hvis jeg tog afstand fra Alternativet og sammenlignede dem med nazister fordi "jeg mener" at de med sikkerhed vil udvikle sig til at blive et Stalinistisk parti på et tidspunkt og myrde alle der er uenige med Uffe Elbæk?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Slettet bruger » 21. maj 2016, 15:57

Ennovy skrev:
eks-Maupassant skrev:
Ennovy skrev:
kidkomb skrev:At skære 1 million mennesker over med en (nazi)kam er ærlig talt mere nazistisk end DF'a vælgere nok er.



Jeg mener at DF har gang i det som der skete i Tyskland forud for 2. verdenskrig, og ja det er meget skræmmende at så mange mennesker (ca. 750.000) stemmer på dem - jeg tror nu ikke at det ender ud som nazisterne endte ud med. Men jeg tager afstand til DF på samme måde som andre tager afstand til andre grupperinger. Og ja det betyder at jeg - lige som DF - ikke støtter alle mennesker i hvad som helst. Det tror jeg ikke man finder mange mennesker der gør.


Altså du må jo skelne mellem "jeg mener" og "jeg har en fornuftsbaseret grund til at tro at..."

Ville du synes det var OK hvis jeg tog afstand fra Alternativet og sammenlignede dem med nazister fordi "jeg mener" at de med sikkerhed vil udvikle sig til at blive et Stalinistisk parti på et tidspunkt og myrde alle der er uenige med Uffe Elbæk?



Jeg ville mene at du påstod ting der ikke var belæg for at påstå, men det måtte være op til dig selv ja. Jeg mener jo at jeg har masser af belæg for at skrive som jeg gør. Men jeg har ikke lyst til en lang dokumentationskrig, så jeg holder det overordnet.


Næ du har en ekstremt overfladisk ide om hvad nazisme er for noget - hvis du dykkede ned i det ville du finde ud af ret hurtigt, at i det selskab der hører Thulesen-Dahl ikke hjemme. Jeg kan lige så godt sammenligne Johannes-Schimdt Nielsen med Pol Pot og påstå at hun vil myrde alle virksomhedsejere hvis hun blev statsminister-

Vi har haft så lidt problemer med nazister i så lang tid, at folk har glemt hvad det er de er. De er mere blevet til en slags fantasi-bøhmand, man ved det er skidt, men ikke hvordan og hvorfor. Og så ser man bøhmænd overalt.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Slettet bruger » 21. maj 2016, 15:59

Ubiquitous skrev:
Pølsemix skrev:
Ubiquitous skrev:På trods af, hvad visse politikere forsøger at bilde os ind, så har vi i Danmark en levende debat om ytringsfrihed og om, hvor grænse skal gå. Det er der ikke noget i vejen med. Der findes, mig bekendt, ikke noget land i verden, der har uindskrænket ytringsfrihed, så en grænse skal altid sættes.

Jeg kan også godt forstå argumentet med at ulovliggøre "indirekte opfordringer til vold", selvom jeg personligt ikke mener, at det er nødvendigt. Det helt åbenlyse hykleri består i, at det åbenbart ikke skal gælde for politikere, men kun for religiøse forkyndere. Der er (desværre) også mange, der lytter til Marie Krarup.

Så jeg opfatter forslaget som standard muslimmobning, som der jo er stemmer i.


Hvilke indirekte opfordringer til vold kommer Marie Krarup og DF med?


For at citere Marie Krarup:
"Men en gang imellem synes jeg faktisk, det kan være ok med en lille ørefigen eller et lille rap over fingrene, så forældrene kan tydeliggøre over for børnene, hvad der er rigtigt og forkert"

Se i øvrigt
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-1 ... -oerefigen
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... ej/5974038


Heh, altså det er jo ikke det samme som det nazisterne gør. En lille ørefigen, der er ret langt fra det til f.eks. at myrde muslimske pensionister i lejre :)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Slettet bruger » 21. maj 2016, 16:31

Ennovy skrev:
eks-Maupassant skrev:
Ennovy skrev:
eks-Maupassant skrev:
Ennovy skrev:
kidkomb skrev:At skære 1 million mennesker over med en (nazi)kam er ærlig talt mere nazistisk end DF'a vælgere nok er.



Jeg mener at DF har gang i det som der skete i Tyskland forud for 2. verdenskrig, og ja det er meget skræmmende at så mange mennesker (ca. 750.000) stemmer på dem - jeg tror nu ikke at det ender ud som nazisterne endte ud med. Men jeg tager afstand til DF på samme måde som andre tager afstand til andre grupperinger. Og ja det betyder at jeg - lige som DF - ikke støtter alle mennesker i hvad som helst. Det tror jeg ikke man finder mange mennesker der gør.


Altså du må jo skelne mellem "jeg mener" og "jeg har en fornuftsbaseret grund til at tro at..."

Ville du synes det var OK hvis jeg tog afstand fra Alternativet og sammenlignede dem med nazister fordi "jeg mener" at de med sikkerhed vil udvikle sig til at blive et Stalinistisk parti på et tidspunkt og myrde alle der er uenige med Uffe Elbæk?



Jeg ville mene at du påstod ting der ikke var belæg for at påstå, men det måtte være op til dig selv ja. Jeg mener jo at jeg har masser af belæg for at skrive som jeg gør. Men jeg har ikke lyst til en lang dokumentationskrig, så jeg holder det overordnet.


Næ du har en ekstremt overfladisk ide om hvad nazisme er for noget - hvis du dykkede ned i det ville du finde ud af ret hurtigt, at i det selskab der hører Thulesen-Dahl ikke hjemme. Jeg kan lige så godt sammenligne Johannes-Schimdt Nielsen med Pol Pot og påstå at hun vil myrde alle virksomhedsejere hvis hun blev statsminister-

Vi har haft så lidt problemer med nazister i så lang tid, at folk har glemt hvad det er de er. De er mere blevet til en slags fantasi-bøhmand, man ved det er skidt, men ikke hvordan og hvorfor. Og så ser man bøhmænd overalt.



Nej, det har jeg ikke.


Jo du har.

Du har f.eks. overset RACEBEGREBET som er et at nazismens allerhelligste principper.

Og som overhovedet ingen rolle spiller for DF.

For DF handler det om kultur plus den måde du opfører dig på - de kan ikke lide folk der f.eks. snyder med kontanthjælp, bekæmper juletræer, er kriminelle, putter muslimske ting i de "det danske kulturspace" osv.

Men så snart man ophører med de adfærdsmønster de ikke bryder sig om, så er de glade og man er inde i varmen hos dem.

F.eks. hygger DF sig ganske fint sammen med Firoozeh Bazrafkan, en iraner der er med i Trykkefrihedsselskabet.

For nazister handler det om RACE, gener, blod, og derfor ville f.eks. Firoozeh Bazrafkan, Burhan G og Nasser Khader være deres dødsfjender for evigt, simpelt hen fordi de har de forkerte forældre. En nazist ville være kompelt iskold overfor at Bazrafkan bruger al sin tid på at kritisere koranen osv. De ville se hende som en der skulle udryddes, hverken mere eller mindre.

Derfor kan nazisterne ikke lave noget kompromis med jøderne, det handlede for dem om at udslette racen som sådan fra jordens overflade, og det hjalp intet hvis jøder f.eks. konverterede til katoliscismen og brugte resten af deres liv på at hate på jødedommen.

Det gik så langt at nazisterne overvejede at sende agenter til f.eks. USA og Sydamerika for at slå jøder ihjel der, fordi de var bekymrede for at selv om de fik fjernet jøderne i Europa, så var der stadig en hel del jøder der boede steder hvor nazisterne ikke havde magt.

Ser du oprigtigt talt et ønske i DF om at udslette samtlige muslimer fra jordens overflade pga ders race? Hvis de er lig med nazister, så skal de mene at det de vil er f.eks. at slå ethvert menneske i Mellemøsten ihjel, fra spædbørn til oldinge.

Tror du at Thulesen-Dahl tænker inden i sig selv at han gerne vil slå Nasser Khader ihjel fordi han har de forkerte gener? Eller at dem i Trykkefrihedsselskabet der er DFere sidder til møderne og tænker på at de vil myrde Firoozeh Bazrafkan?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Slettet bruger » 21. maj 2016, 16:40

Ennovy skrev:Jeg vender lige tilbage til det jeg rent faktisk har skrevet - jeg mener at der er mange ligheder mellem DF og forstadierne til 2. verdenskrig. Je behøver ikke forsvarer ting jeg hverken har sagt eller mener.

Og naturligvis kan jeg sammenligne det at gå efter en bestemt gruppe mennesker - det er både det nazisterne gjorde/gør og det DF gør.


Lige nu er du lige som dem der ser Jesus i en kaffeplet på dit køkkenbord eller Buddha i en sten på Mars. Eller nogen der sammenligner influenza med AIDS fordi "de ligner jo hinanden, det er begge to virus".

Fordi du
1) bare siger "jeg mener" og holder dig til styrken i sin subjektive følelse af overbesisthed
2) fordi du nægter at forholde dig til FORSKELLENE, der selvfølgeligt er lige så vigtige i en sammenligning som lighederne.
3) fordi du nægter at forholde dig til hvad kernen i nazismen er, hvad der er det virkeligt ondsindede ved den ideologi, nemlig racetænkningen samt dyrkelsen af vold for dens egen skyld. Nazisterne lavede f.eks. også massakrer selv om de ikke opnåede andet ved dem end at få problemer, fordi de bare godt kunne lide at lave massakrer.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 21. maj 2016, 16:49

Ubiquitous skrev:
Pølsemix skrev:
Ubiquitous skrev:På trods af, hvad visse politikere forsøger at bilde os ind, så har vi i Danmark en levende debat om ytringsfrihed og om, hvor grænse skal gå. Det er der ikke noget i vejen med. Der findes, mig bekendt, ikke noget land i verden, der har uindskrænket ytringsfrihed, så en grænse skal altid sættes.

Jeg kan også godt forstå argumentet med at ulovliggøre "indirekte opfordringer til vold", selvom jeg personligt ikke mener, at det er nødvendigt. Det helt åbenlyse hykleri består i, at det åbenbart ikke skal gælde for politikere, men kun for religiøse forkyndere. Der er (desværre) også mange, der lytter til Marie Krarup.

Så jeg opfatter forslaget som standard muslimmobning, som der jo er stemmer i.


Hvilke indirekte opfordringer til vold kommer Marie Krarup og DF med?


For at citere Marie Krarup:
"Men en gang imellem synes jeg faktisk, det kan være ok med en lille ørefigen eller et lille rap over fingrene, så forældrene kan tydeliggøre over for børnene, hvad der er rigtigt og forkert"


Det er ikke en opfordring til vold. Det er en meningstilkendegivelse, og det er ikke strafbart.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Slettet bruger » 21. maj 2016, 17:02

Ennovy skrev:Jeg gider ikke læse dine indlæg mere - du har for travlt med at skyde mig ting i skoene i stedet for at spørge - det skaber en uhensigtsmæssig debat - jeg ved ikke hvorfor du tror du ved bedre end mig hvad jeg mener og ikke mener - og jeg ved heller ikke hvorfor du bruger tid på at skrive ting om nazisterne som enten er ting jeg godt ved - elle fuldstændig ligegyldige ting i forhold til det vi snakker om. Og ja - selvfølgeligt mener jeg ting - det er jo det man gør i en debat. God weekend :)


Det bliver bare temmeligt udebatagtigt hvis det kommer ned til "Jeg mener Uffe Elbæk er seriemorder, DF er nazister og Obama er født i Kenya, fordi, ja sådan er min mening nu en gang" :)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Slettet bruger » 21. maj 2016, 17:11

Ennovy skrev:
eks-Maupassant skrev:
Ennovy skrev:Jeg gider ikke læse dine indlæg mere - du har for travlt med at skyde mig ting i skoene i stedet for at spørge - det skaber en uhensigtsmæssig debat - jeg ved ikke hvorfor du tror du ved bedre end mig hvad jeg mener og ikke mener - og jeg ved heller ikke hvorfor du bruger tid på at skrive ting om nazisterne som enten er ting jeg godt ved - elle fuldstændig ligegyldige ting i forhold til det vi snakker om. Og ja - selvfølgeligt mener jeg ting - det er jo det man gør i en debat. God weekend :)


Det bliver bare temmeligt udebatagtigt hvis det kommer ned til "Jeg mener Uffe Elbæk er seriemorder, DF er nazister og Obama er født i Kenya, fordi, ja sådan er min mening nu en gang" :)



Nu får du så lige et svar mere - ja det kan godt være - men hvis jeg ønskede at indgå en debat med dig, så ville jeg spørge ind til hvorfor - forsøge at forstå hvor du kommer fra, og så tage den derfra med modargumenter mv. Hvis jeg bare har travlt med at sige du gør, siger og mener sådan og sådan, så debatterer vi jo faktisk ikke emnet - men omkring emnet. Og det finder jeg ligegyldigt. Og det er præcs det du gør med mig.


Du kunne jo selv bare skrive det - jeg mener at DF = nazister fordi ABC, i stedet for bare at smide påstanden og så sige "jeg mener" bagefter.

Det er i hvert fald ikke mig der forhindrer sig i at beskrive mere præcist hvad du mener.

Uanset hvad er de forskelle jeg selv har påpeget vigtigere end de lighederne du kan pege på (dem/os retorik, insistering på det nationale, fjendebilleder gætter jeg på) - det er de ting der skiller nazismen ud rent politisk som noget der hverken er sket før eller siden. Som næppe sker nogen sinde igen, pga raceideen er så grundigt miskrediteret.

Og det er altså ting der er diskuteret siden 30erne jeg videregiver, det er ikke noget jeg bare finder på.
0
Brugeravatar
Ubiquitous
Indlæg: 354
Tilmeldt: 23. apr 2016, 10:58
Kort karma: 12
Likede indlæg: 457

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf Ubiquitous » 21. maj 2016, 18:17

Advocatus-Diaboli skrev:Det er ikke en opfordring til vold. Det er en meningstilkendegivelse, og det er ikke strafbart.


Indlægget var placeret i den forkerte tråd.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf kidkomb » 21. maj 2016, 19:42

Ennovy skrev:Jeg vender lige tilbage til det jeg rent faktisk har skrevet - jeg mener at der er mange ligheder mellem DF og forstadierne til 2. verdenskrig. Je behøver ikke forsvarer ting jeg hverken har sagt eller mener.

Og naturligvis kan jeg sammenligne det at gå efter en bestemt gruppe mennesker - det er både det nazisterne gjorde/gør og det DF gør.

Og det du gør :)
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Dansk Folkeparti gør det igen

Indlægaf mulledit » 21. maj 2016, 20:34

Advocatus-Diaboli skrev:
mulledit skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
mulledit skrev:Igen formår de at sige en masse, uden at sige noget som helst. Hvorfor falder folk for det?



Hvem siger at "folk falder for det"? Hvad får dig til at tro at du kan gennemskue noget, som 1/5 af den stemmeberettigede del af befolkningen ikke kan gennemskue? Det kunne jo være at det netop var den slags, der fik dem til at stemme på dem. Det kunne også snildt være, at der lå helt andre ting til grund for at de stemmer på dem.


Hbis man tjekker kommentarerne til hans opslag, så tror jeg "falder for" er meget dækkende. Alle giver han ret og hujer derud af. Men han har jo ikle sagt noget specifikt.


392 kommentarer? Selv hvis vi leger at samtlige kommentarer er positive og fra unikke brugere, så er der eddermame langt op til de 741.746 der stemte O ved sidste valg, eller de 4.145.105 der var stemmeberettige i det hele taget. Især eftersom kommentarfeltet på hans side næppe er repræsentativt fordelt jævnt.

Men hans opslag giver han udtryk for at de kan gøre noget osv. Det er den slags der får folk til at stemme på.dem, med det er også den slag der gør dem skuffede.


Hvis vi nu for diskussionens skyld antager at du har ret i at han 1) er vag og 2) han skuffer dem, så giver din konklusion ingen mening. Hvis han er vag, så kan du ikke konkludere at han ikke leverer, og hvis han skuffer dem, som ville 392 indlæg ikke "give ham ret og huje derud af".



Jeg falder over at han signalerer at de kan stoppe det og ændre noget. At han bilder folk noget ind, som han intet kan gøre noget ved. Hvilke muligheder har han?
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"