Holder du avis?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Holder du avis?

Indlægaf fisken80 » 11. aug 2016, 17:05

Wizzze skrev:Så kradser krisen igen igen

http://www.dr.dk/nyheder/kultur/medier/ ... ringsrunde

Er det bare mediernes langsomme dødsspiral vi er vidner til? :gruble: Er det bare for sent, fordi vi nu alle sammen er blevet vænnet til at nyheder, medier osv. er noget der er gratis, noget vi bare forbruger. :gruble:



Mig bekendt går det ok for aviser som Kristeligt Dagblad, Information (den er jeg lidt usikker på) og Weekendavisen, og ingen af dem er sådan deciderede dag-til-dag-nyhedsaviser, så jeg tror du har ret, men at der altid vil være plads til aviser, der arbejder mere i dybden med emnerne og ikke bare skriver overfladisk om de seneste nyheder, dét kan man nemlig læse så rigeligt på nettet.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Holder du avis?

Indlægaf Nicolait » 13. aug 2016, 05:51

Jeg har Politiken netavis.

Papirudgaven ville jeg aldrig komme igennem. Men med netavisen kan jeg nå at læse både på computer og telefon.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Holder du avis?

Indlægaf Anilara » 13. aug 2016, 07:40

Holder ikke avis længere.
Jeg stoppede, da jeg ikke hver dag fik læst den, og så mener jeg det er spild af papir og penge. Desværre.

Jeg ville måske holde avis igen, hvis de udkom lidt sjældnere, og til gengæld blev mere uddybende. Lidt som lokalaviser. Det er der også nogle af aviserne som gør, men ja, ikke nogen jeg umiddelbart har villet holde fast.

Jeg foretrækker Børsen, Berlingske, Kristelig Dagblad, JyskeVestkysten og Weekendavisen.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"