Familieminister ?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Familieminister ?

Indlægaf Aspargsen » 27. nov 2016, 23:36

Hvad skal sådan et lave ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 27. nov 2016, 23:39

Mon ikke det har noget med familier at gøre
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 27. nov 2016, 23:40

Der burde også være en singleminister, det er uretfærdigt når nu der er så mange singler at de ikke også for en minister
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Familieminister ?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. nov 2016, 00:16

eks-Maupassant skrev:Der burde også være en singleminister, det er uretfærdigt når nu der er så mange singler at de ikke også for en minister
De havde en familieminister i Tyskland. For at fremme deres absurd lave børnetal. De var lidt utilfredse med hun var single og barnløs.
1
Grab them by the pussy
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 00:26

Falstria skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
eks-Maupassant skrev:Der burde også være en singleminister, det er uretfærdigt når nu der er så mange singler at de ikke også for en minister
De havde en familieminister i Tyskland. For at fremme deres absurd lave børnetal. De var lidt utilfredse med hun var single og barnløs.


Hvis formålet bare er flere børn, så skal vi bare legalisere en særlig form af madrasfyld.


Nej køre kampagne i nogen år, hvor man overalt har skilte med

HAR DU MINDRE END TRE BØRN ER DU EN DÅRLIG KVINDE OG ET DÅRLIGT MENNESKE. SKAM DIG ALLE MENER DU ER DÅRLIG. HVIS DU IKKE HAR DÅRLIG SAMVITTIGHED ER DU ENDNU MERE DÅRLIG. DU ER IKKE GOD NOK OG DU BLIVER DET ALDRIG UDEN 3 BØRN. IKKE GOD NOK IKKE GOD NOK!

Efter få år ville alle kvinder få så dårlig samvittighed over ikke at have 3 børn at de ville få dem med hvem som helst.
1
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Familieminister ?

Indlægaf ajnaM » 28. nov 2016, 00:37

Det var vist desværre en fejl - hun bliver børne- og socialminister - men en familieminister kunne jo passende sætte fokus på familiepolitikken. ;) Et totalt forsømt, og virkelig vigtigt, område, som desværre ikke ser ud til at få megen opmærksomhed under de kommende årtiers ældrebyrde.

Familiepolitik beskæftiger sig med børnefamiliernes vilkår og hænger tæt sammen med vilkår på arbejdsmarkedet, ligestilling, økonomi og daginstitutions-/skoleområdet.
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 00:58

Falstria skrev:
Rakel skrev:
Falstria skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
eks-Maupassant skrev:Der burde også være en singleminister, det er uretfærdigt når nu der er så mange singler at de ikke også for en minister
De havde en familieminister i Tyskland. For at fremme deres absurd lave børnetal. De var lidt utilfredse med hun var single og barnløs.


Hvis formålet bare er flere børn, så skal vi bare legalisere en særlig form af madrasfyld.


Eller give bedre adgang til fertilitetsbehandling.


Den hjælper ikke mænd med at finde koner.


https://www.asiandating.com/da
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 01:03

OK jeg ved hvordan vi får børn nok.

1: Du giver mænd mulighed for adgang til en engangsfradrag på 250.000 til indkøb af bil hvis manden gifter sig med en vietnameser, thai eller filippiner.

2: Skilles han fra kvinden indenfor 7 år skal han betale fradraget tilbage med renter.

3: Kvindens eneste mulighed for at få permanent opholdstilladelse er at hun føder 3 børn der bliver danske statsborgere. Gør hun det bliver hun omgående statsborger og får lov til at blive i DK på livstid selv om hun skelles fra manden samt adgang til børnepenge.


Ja eneste problem er om mit forslag vil give os overbefolkning af dansk/asiater.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 01:20

Falstria skrev:
Rakel skrev:
Falstria skrev:
Rakel skrev:
Falstria skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
eks-Maupassant skrev:Der burde også være en singleminister, det er uretfærdigt når nu der er så mange singler at de ikke også for en minister
De havde en familieminister i Tyskland. For at fremme deres absurd lave børnetal. De var lidt utilfredse med hun var single og barnløs.


Hvis formålet bare er flere børn, så skal vi bare legalisere en særlig form af madrasfyld.


Eller give bedre adgang til fertilitetsbehandling.


Den hjælper ikke mænd med at finde koner.


Men det giver forældre flere børn. I dag er det hjælp til et barn (hvis man er heldig). Slut.


Ja det skulle jo være mere lige og uafhængigt af om man har et barn i forvejen.

Det er så et større problem samlet set, at single kvinder samler sig i byerne og single mænd samles ude på landet. og ikke kun når det handler om reproduktion.


Derfor mit forslag er det bedste, du får aldrig kvinderne til at tage ud af byerne af deres frie vilje, derfor skal vi have gang i nogen kvinder der

a)ikke selv kan bestemme hvor de vil bo
b)ikke placeres på landet ved direkte tvang da et er uaccceptabelt i dag, men ved indirekte tvang hvilket er OK så længe man lader som om det ikke er med vilje at situationen er endt med tvang

Og her er det thaier to the rescue, en tilflyttende thai vil automatisk ende på landet fordi der bor singlemændene, keine hexerei og der er kvinder ude på landet uden at nogen direkte er blevet tvunget til noget, alle moralske regler er overholdt på papiret.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 01:23

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:Ja eneste problem er om mit forslag vil give os overbefolkning af dansk/asiater.


Hvordan skulle det vise sig som en overbefolkning?


Fordi hvis vi har f.eks. 1 million singlemænd vil denne million mænd blive til mindst 5 millioner mennesker indenfor 7 år

1 mand + 1 thai + 3 børn

Så landet går fra 5,5 millioner nu her i 2016 til 9,5 millioner i 2023

Jeg skal nok inkludere en form for husbygningsstøtte i min plan
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 02:05

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:Ja eneste problem er om mit forslag vil give os overbefolkning af dansk/asiater.


Hvordan skulle det vise sig som en overbefolkning?


Fordi hvis vi har f.eks. 1 million singlemænd vil denne million mænd blive til mindst 5 millioner mennesker indenfor 7 år

1 mand + 1 thai + 3 børn

Så landet går fra 5,5 millioner nu her i 2016 til 9,5 millioner i 2023

Jeg skal nok inkludere en form for husbygningsstøtte i min plan


Højst til 8,5 mio. over sigt, regnemester ;) Forudsat de 3 børn pr. fam. og at moderen er importeret.
Ellers endnu færre.


Der kommer 1 million thaier og de får så 3 millioner thai/danske børn, det er 4 millioner.

Den ene million singlemænd er her allerede så de skal ikke tælles med.

Altså 5,5 + 4, det må være 9,5.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 02:17

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:Ja eneste problem er om mit forslag vil give os overbefolkning af dansk/asiater.


Hvordan skulle det vise sig som en overbefolkning?


Fordi hvis vi har f.eks. 1 million singlemænd vil denne million mænd blive til mindst 5 millioner mennesker indenfor 7 år

1 mand + 1 thai + 3 børn

Så landet går fra 5,5 millioner nu her i 2016 til 9,5 millioner i 2023

Jeg skal nok inkludere en form for husbygningsstøtte i min plan


Højst til 8,5 mio. over sigt, regnemester ;) Forudsat de 3 børn pr. fam. og at moderen er importeret.
Ellers endnu færre.


Der kommer 1 million thaier og de får så 3 millioner thai/danske børn, det er 4 millioner.

Den ene million singlemænd er her allerede så de skal ikke tælles med.

Altså 5,5 + 4, det må være 9,5.


Reproduktion af 1 mio. mænd giver ikke tilvækst, så den første mio. af børnene skal heller ikke tælles med.


Ah det we jeg snart ikke, de skal jo ha et hus at bo i alligevel, selv om du ikke vil tælle dem med
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 02:40

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:Ja eneste problem er om mit forslag vil give os overbefolkning af dansk/asiater.


Hvordan skulle det vise sig som en overbefolkning?


Fordi hvis vi har f.eks. 1 million singlemænd vil denne million mænd blive til mindst 5 millioner mennesker indenfor 7 år

1 mand + 1 thai + 3 børn

Så landet går fra 5,5 millioner nu her i 2016 til 9,5 millioner i 2023

Jeg skal nok inkludere en form for husbygningsstøtte i min plan


Højst til 8,5 mio. over sigt, regnemester ;) Forudsat de 3 børn pr. fam. og at moderen er importeret.
Ellers endnu færre.


Der kommer 1 million thaier og de får så 3 millioner thai/danske børn, det er 4 millioner.

Den ene million singlemænd er her allerede så de skal ikke tælles med.

Altså 5,5 + 4, det må være 9,5.


Reproduktion af 1 mio. mænd giver ikke tilvækst, så den første mio. af børnene skal heller ikke tælles med.


Ah det we jeg snart ikke, de skal jo ha et hus at bo i alligevel, selv om du ikke vil tælle dem med


Hvis du tænker i boliger bliver det stadig kun 8,5.
2 af personerne vil bo sammen.


5 af dem da. 1 million singleboliger skal konverteres til 1 million 5-persons boliger.

Det er det jeg tænker, det bliver til ret meget byggeri på 7 år.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 05:29

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:Ja eneste problem er om mit forslag vil give os overbefolkning af dansk/asiater.


Hvordan skulle det vise sig som en overbefolkning?


Fordi hvis vi har f.eks. 1 million singlemænd vil denne million mænd blive til mindst 5 millioner mennesker indenfor 7 år

1 mand + 1 thai + 3 børn

Så landet går fra 5,5 millioner nu her i 2016 til 9,5 millioner i 2023

Jeg skal nok inkludere en form for husbygningsstøtte i min plan


Højst til 8,5 mio. over sigt, regnemester ;) Forudsat de 3 børn pr. fam. og at moderen er importeret.
Ellers endnu færre.


Der kommer 1 million thaier og de får så 3 millioner thai/danske børn, det er 4 millioner.

Den ene million singlemænd er her allerede så de skal ikke tælles med.

Altså 5,5 + 4, det må være 9,5.


Reproduktion af 1 mio. mænd giver ikke tilvækst, så den første mio. af børnene skal heller ikke tælles med.


Ah det we jeg snart ikke, de skal jo ha et hus at bo i alligevel, selv om du ikke vil tælle dem med


Hvis du tænker i boliger bliver det stadig kun 8,5.
2 af personerne vil bo sammen.


5 af dem da. 1 million singleboliger skal konverteres til 1 million 5-persons boliger.

Det er det jeg tænker, det bliver til ret meget byggeri på 7 år.


Singlefyre på landet bor da i villaer...

Der er ikke boligmangel i DK.


Ja hvad ved jeg, Nørrebro er ude på landet for mig, for tiden kommer jeg næsten aldrig ud af Kbh K
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Familieminister ?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2016, 05:42

eks-Maupassant skrev:OK jeg ved hvordan vi får børn nok.

1: Du giver mænd mulighed for adgang til en engangsfradrag på 250.000 til indkøb af bil hvis manden gifter sig med en vietnameser, thai eller filippiner.

2: Skilles han fra kvinden indenfor 7 år skal han betale fradraget tilbage med renter.

3: Kvindens eneste mulighed for at få permanent opholdstilladelse er at hun føder 3 børn der bliver danske statsborgere. Gør hun det bliver hun omgående statsborger og får lov til at blive i DK på livstid selv om hun skelles fra manden samt adgang til børnepenge.


Ja eneste problem er om mit forslag vil give os overbefolkning af dansk/asiater.


Asiater har gennemsnitligt højere IQ end europæere så det kan også være det kan afhjælpe problemet med dummere danskere...
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"