Stein Bagger har det godt ......

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Stein Bagger har det godt ......

Indlægaf Slettet bruger » 15. mar 2017, 14:08

Seladon skrev:
FruitFly skrev:
Seladon skrev:Fattig Karina og dovne Robert kunne sagtens få bloggere, skribenter, politikere op af stolen, de stod i kø for at vise deres forargelse, der blev skrevet stolpe op og stolpe ned ...... men Stein Baggers luksusliv efter en dom for bedrageri og svindel med hundrede millioner kroner (heraf 200 millioner aldrig er fundet) er mødt med en larmende tavshed.... halloooo, anybody home ??..... :stoned:

Jeg morede mig kongeligt dengang med IT factory skandalen og var bestemt harm og alt det der.

Men hvad er det lige vi skal fare i blækhuset over nu? Jeg er ikke helt med. At han formentlig har en eller anden adgang til de penge, som han stjal dengang (og diamanter og hvad ved jeg?) - det er jo ikke en nyhed. Derudover er manden er jo dømt kriminel, så jeg kan ikke rigtigt blive mere forarget end jeg allerede er (og var).


Når han flasher sin svinedyre Porsche er han levende bevis at det kan godt betale sig at svindle. :D


Han har garanteret stjålet den.
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Stein Bagger har det godt ......

Indlægaf Nicolait » 15. mar 2017, 16:00

Annione skrev:Men i Dk er det helt a-okay at nakke andre folks penge. Det er også helt okay at ministre og SKAT sløser med deres arbejde, omend man får en "næse" for det, hvilket åbenbart er den ultimative straf.


Jeg tænkte lidt det samme. Tænk hvis dommeren i IT factory sagen havde sagt til "SB du dømmes hermed til en næse. Det er ikke en pinocchio-næse eller for den sags skyld en rigtig næse, men mere sådan en metafysisk en, som du kan skamme dig over". Det ville have udløst et ramaskrig hos politikerne.
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Stein Bagger har det godt ......

Indlægaf Seladon » 15. mar 2017, 17:26

Ja, tænk hvis dovne Robert sat sig bag rattet i en Porsche.. Eller fattig Karina kiggede på luksusure i auktionshuset.....he he he :lol:

Kan I forestille jer overskrifterne, lynchstemningen, Joachim B. Olsens skrigen og råben....total nedbrud på sociale medier , ekstra tv aviser, breaking news ved gadehjørnene, for alle meningsdannere vil stå i kø for at udtrykke forargelsen ... :savl:
Senest rettet af Seladon 15. mar 2017, 19:12, rettet i alt 2 gange.
1
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Stein Bagger har det godt ......

Indlægaf dgd2007 » 15. mar 2017, 17:34

Stein Bagger er et fæ! :stoned:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Stein Bagger har det godt ......

Indlægaf vibbsen » 15. mar 2017, 19:16

Seladon skrev:
Angelina skrev:Jo jo, men Stein var jo ikke samfundsnasser vel, han stjal jo ikke DINE OG MINE penge, men bare penge fra rige banker og rige mennesker, og de kan jo godt undvære pengene.

Men vi kan jo godt blive enige om: Forbrydelser betaler sig.


Eller: Hvis du stjæler, så skal du gøre det i stor stil. Heller flere hundrede millioner end nogle tusinder kr.......Så får folk respekt for dig ! :gruble:


Ærlig talt ja....Jeg har ikke en skid respekt for dem som småsvindler lidt med kassen hist og pist for at forsøde tilværelsen.

Men mand som formår at tage røven på hele finansverdenen. Og ovenikøbet bliver hyldet som innovativ og hvad har vi, mens han gør det. Og som lever livet på den store klinge. Helt ud over kanten. Og som så efterfølgende siger "Ja, jeg er sgu nok færdig med at svindle nu skal du se" Det er jeg sgu i et eller andet omfang respekt for. Skal man gøre det, så kan man i det mindste gøre det ordentligt. Og så tage sin straf for det når det hele ramler. Og det har han gjort. Han tog sin straf uden at pive. Ikke en eneste gang har vi hørt ham sige "I did not do it".....

Ekstra Bladets misundelses journalistik giver jeg ikke en skid for. Ja, Stein Bagger kører i en porsche i Sverige. Og han har et dyrt ur. Undskyld, men hvad rager det egentlig mig. Jeg synes ærlig talt at det er langt mere skandaløst at Formanden for Roskilde Bank ikke blev sat på hjul og stejle. At utallige bankbosser kunne score kassen mens det gik godt. Og så ellers lade skatteyderne betale for hjælpepakker da det hele ramlede. Det var folk som disse der gav grobund til folk som Stein Bagger. Uden at få så meget som en streg i deres straffeattest. Hvordan det ikke kan være mandatsvig. Det er mig en gåde af de større.
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Stein Bagger har det godt ......

Indlægaf Akehurst2 » 16. mar 2017, 10:46

Det er muligt, Stein Bagger undslap med nogle penge - det vil Brian Sandberg nu gøre noget ved: http://www.b.dk/nationalt/sandberg-blev ... e-afklaret

Gad vide om han er bedre til det end Bagmandspolitiet?
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Stein Bagger har det godt ......

Indlægaf vibbsen » 16. mar 2017, 12:26

Angelina skrev:
Akehurst2 skrev:Det er muligt, Stein Bagger undslap med nogle penge - det vil Brian Sandberg nu gøre noget ved: http://www.b.dk/nationalt/sandberg-blev ... e-afklaret

Gad vide om han er bedre til det end Bagmandspolitiet?


Brian Sandberg siger jo selv at han er blevet en lovlydelig hæderlig mand, så han kan jo blot pænt vente på kurator finder pengene .. for sådan er Brian jo, som den lovlydige mand han er ;)


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Stein Bagger har det godt ......

Indlægaf Seladon » 16. mar 2017, 20:43

Angelina skrev:
Akehurst2 skrev:Det er muligt, Stein Bagger undslap med nogle penge - det vil Brian Sandberg nu gøre noget ved: http://www.b.dk/nationalt/sandberg-blev ... e-afklaret

Gad vide om han er bedre til det end Bagmandspolitiet?


Brian Sandberg siger jo selv at han er blevet en lovlydelig hæderlig mand, så han kan jo blot pænt vente på kurator finder pengene .. for sådan er Brian jo, som den lovlydige mand han er ;)


ja lad os sætte vores lid i kurator :worship: :kryds:

:D :D :D .......... :D
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"