Slanger skal beskattes

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Slanger skal beskattes

Indlægaf Slettet bruger » 21. sep 2017, 23:30

Det må siges at være en unødvendig luksus at eje en slange.

Derfor synes jeg det ville være smart at beskatte dem, da slangeejerne jo får svært ved at forsvare sig, man kan altid svare "du er jo bare et luksusdyr fordi du bruger penge på en boa, tænkt på pensionisterne, de har ingen boaer".

Jeg mener de skal beskattes ift længden og ikke vægt, da det vil medføre at korte fede slanger bliver relativt billigere. Det vil også gøre at f.eks. 3 slanger på 20 cm beskattes mindre end 1 slange på 100 cm og det finder jeg rimeligt.
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Slanger skal beskattes

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 22. sep 2017, 00:50

Personer der holder slager er bare trælse, så det kan jeg gå med til. Krybdyr i det hele taget faktisk. Folk der har dem er trælse og burde trælsbeskattes. Men syntes der skal være en administrativ undtagelse for personer der bruger slager i erhvermæssig formål:

Billede

Den administrative undtagelse burde ikke fylde mindre end 125 siders lovtekst eller koste under kroner 25 millioner at udfører. Hvilke stadigt ville være mindre end hvad det koster at implementerer de nye bilafgiftsregler i administration.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Slanger skal beskattes

Indlægaf vibbsen » 22. sep 2017, 13:23

Vlad Kalashnikov skrev:Personer der holder slager er bare trælse, så det kan jeg gå med til. Krybdyr i det hele taget faktisk. Folk der har dem er trælse og burde trælsbeskattes. Men syntes der skal være en administrativ undtagelse for personer der bruger slager i erhvermæssig formål:

Billede

Den administrative undtagelse burde ikke fylde mindre end 125 siders lovtekst eller koste under kroner 25 millioner at udfører. Hvilke stadigt ville være mindre end hvad det koster at implementerer de nye bilafgiftsregler i administration.


Trælsbeskatning....Det er altså et koncept der holder hele vejen hjem....Lad os få det indført hurtigst muligt....Og jeg tænker at skulle udgiften snige sig på på 30 millioner så er de hurtigt tjent ind....Bare tænk på hvad vi kan tjene på Esben Lunde Larsen, Martin Henriksen, Alternativets folketingsgruppe og mange mange mange andre....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Slanger skal beskattes

Indlægaf paint » 22. sep 2017, 13:42

Falstria skrev:Hvad skal slangefrie dæk så beskattes med?


Her må man klart tage udgangspunkt i, hvilke slanger, der ikke er der. Er det de lange eller de små fede, som eks-mau nævner.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"