Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Slettet bruger » 29. okt 2017, 17:26

Klaus Bondam var vist den Radikale før hende, og han gjorde gode ting for byen, det var ham der lagde Nørrebrogade om så den blev mindre trafikeret.

Med AMA tvivler jeg på om nogen kan komme på en eneste god ting hun har gjort for byen som man stadig er glad for nu om 3 år.

Hun står for integration og på hendes vagt er det f.eks. gået helt amok med bandekrig, hvor Nørrebro skulle være ret skyderi-agtigt og med politihelikopter her i sommers.

Og ja svarene vil være varianter af "det er ikke hendes skyld, det er pga noget andet", men hun er integrationsborgmester, det var hendes job at styre det her.
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf JoyNips » 29. okt 2017, 17:42

Artem skrev:
JoyNips skrev:Altid godt med lidt sexisme.

Sådan kan du tolke det. Men var nu mest ment som en komplement, da jeg ellers ikke tidligere har tænkt over hendes udseende.


Fed kompliment, ellers. “Lækker krop, surt fjæs.” :stoned:

Og hvad har hendes krop i det hele taget med noget at gøre? Dit indlæg er lige nøjagtig udtryk for den hverdagssexisme, kvinder gang på gang render ind i, og som mænd hævder ikke har det fjerneste med sexisme at gøre.
“Sexisme? Narj narj, jeg kommenterer bare på hendes knaldbarhed!”
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Slettet bruger » 29. okt 2017, 18:07

Hvad for en slags sexisme er det hvis jeg poster et billede af Joachim B Olsen der løfter vægte?

Billede

Er det normal hverdagssexisme eller er vi helt ovre i fest-dags sexisme?
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24408

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Moxy-lady » 29. okt 2017, 18:19

eks-Maupassant skrev:
Moxy-lady skrev:Jeg synes godt nok at der luftes nogle personlige issues med de radikale i denne tråd? Jeg er helt med på at AMA har gjort noget forkert og at det eneste rigtige var at træde tilbage, men Vibbsen citerede en journalist tidligere, som jeg tror har helt ret. Det er simpelthen kotume I politiske kredse at denne her slags ting foregår. Det er for langt fjernet fra virkeligheden, og derfor gøres der nogle ting som, for almindelige mennesker, ser helt vanvittigt ud. AMA er bare blevet prügelknabe for befolkningens politikerlede fordi der er beviser, og nogen villige til at kaste hende for løverne.

Det er mig en gåde hvordan man kan forsvare et parti der holder hånden over Esben Lunde Larsen og Inger støjberg og samtidig synes at AMA repræsenterer hele det radikale Venstre og at det er hele partiet der er bundkorrupt.

Disclaimer, jeg stemmer ikke radikalt ;)


Jeg tænker ikke du mener mig mht at forsvare diverse venstrepolitikere, men med AMA har jeg en så stærk antipati, en dyb og ærlig antipati rettet specifikt mod hende som politiker, at jeg er OK med at hun ryger ud på hvad som helst.

Jeg var inde og diskutere med hende på facebook for en 4-5 år siden, og ja, det er så klamt at hun ævler løs om at vi skal respektere alle undersøgelser og være konsekvente - og så siger hun tit det stik modsatte af hvad de Radikals egne undersøgelser viser, ofte også af hvad hun selv har sagt, og hun lader bare som ingenting når man viser hende det sort på hvidt.

Når hun er i multikulti-mode så skal alle kulturer med til festivalerne, i en anden mode vil hun ikke have jøder med fordi *ingen forklaring* og hun kan ikke forstå det er et problem.

Når hun er i "tage indvandrere ind"-mode er der job til hvem som helst der kommer, analfabetisme er intet problem, når hun er i "bashe lavtuddannede"-mode er der nærmest ingen jobs overhovedet til folk der ikke har en Ph.D, derfor skal alle unge der ikke studerer skæres i overførsler osv.

Kan huske jeg vandt en diskusssion en gang bare ved at bruge hende selv som kilde :) Men det gav ingen mening at snakke med hende rigtigt, fordi man kan flæske hende totalt, og så siger hun dagen efter det hun, som hun lige er blevet modevist i.

Hun er ligesom Trump, siger bare det er lyder godt i situationen, og er inderligt ligeglad om det er rigtigt eller ej. Hun er 100% karriere og 0% interesse i at gøre Kbh og landet bedre. Jeg tror ikke på at hun er interesseret OVERHOVEDET i om de tiltag hun kommer med virker eller ej; hun går kun op i om det får hende til at se godt ud.


Det var ikke dig jeg hentydede til :)

Jeg synes at det er rigtig fint at være mod hende som person og politiker som du er med dine eksempler. Min kommentar går på dem der, her i tråden, siger "typisk de radikale", "de radikale er altid så tvetungede og korrupte" og hvad der ellers er røget ud mellem sidebenene. For denne sag er i mine øjne ikke et parti-problem men et politiker-problem hvilket de mange sager af forskellig alvorlighed på begge fløje tydeligt viser. Carl holst er et glimrende eksempel. Men Inger støjberg og ELL er andre - og de sidder stadig, sidstnævnte fordi LL af en eller anden årsag gang på gang holder hånden over ham og rokerer rundt så han kan fucke op et nyt sted. Og her må det jo så siges at korruptionen går hele vejen til toppen af partiet,siden han sidder i sit 3.ministerie på trods af aktuelle beskyldninger om vennetjenester og korruption. Eva Kjær Hansen røg også kun fordi LL ikke så nogen anden udvej. IS' sidder stadig fordi visse dele af befolkningen elsker hende. ELL og CH har ikke engang det.

AMA er hverken værre eller bedre end alle de andre på tværs af partiskel - hun blev bare kastet for løverne af sit eget parti/embedsmænd. Hun blev taget.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Artem » 29. okt 2017, 19:22

JoyNips skrev:Fed kompliment, ellers. “Lækker krop, surt fjæs.” :stoned:

Og hvad har hendes krop i det hele taget med noget at gøre? Dit indlæg er lige nøjagtig udtryk for den hverdagssexisme, kvinder gang på gang render ind i, og som mænd hævder ikke har det fjerneste med sexisme at gøre.
“Sexisme? Narj narj, jeg kommenterer bare på hendes knaldbarhed!”

Nu var det altså ikke mig der postede det billede.
Men ja plejer at se hende som en sur og træls radikal. Nu blev der så lige postet et billede af hende som giver et indtryk af at hun er mere end det.
Vi kan godt kalde det sexisme hvis det gør dig glad.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf vibbsen » 29. okt 2017, 20:52

Moxy-lady skrev:
eks-Maupassant skrev:
Moxy-lady skrev:Jeg synes godt nok at der luftes nogle personlige issues med de radikale i denne tråd? Jeg er helt med på at AMA har gjort noget forkert og at det eneste rigtige var at træde tilbage, men Vibbsen citerede en journalist tidligere, som jeg tror har helt ret. Det er simpelthen kotume I politiske kredse at denne her slags ting foregår. Det er for langt fjernet fra virkeligheden, og derfor gøres der nogle ting som, for almindelige mennesker, ser helt vanvittigt ud. AMA er bare blevet prügelknabe for befolkningens politikerlede fordi der er beviser, og nogen villige til at kaste hende for løverne.

Det er mig en gåde hvordan man kan forsvare et parti der holder hånden over Esben Lunde Larsen og Inger støjberg og samtidig synes at AMA repræsenterer hele det radikale Venstre og at det er hele partiet der er bundkorrupt.

Disclaimer, jeg stemmer ikke radikalt ;)


Jeg tænker ikke du mener mig mht at forsvare diverse venstrepolitikere, men med AMA har jeg en så stærk antipati, en dyb og ærlig antipati rettet specifikt mod hende som politiker, at jeg er OK med at hun ryger ud på hvad som helst.

Jeg var inde og diskutere med hende på facebook for en 4-5 år siden, og ja, det er så klamt at hun ævler løs om at vi skal respektere alle undersøgelser og være konsekvente - og så siger hun tit det stik modsatte af hvad de Radikals egne undersøgelser viser, ofte også af hvad hun selv har sagt, og hun lader bare som ingenting når man viser hende det sort på hvidt.

Når hun er i multikulti-mode så skal alle kulturer med til festivalerne, i en anden mode vil hun ikke have jøder med fordi *ingen forklaring* og hun kan ikke forstå det er et problem.

Når hun er i "tage indvandrere ind"-mode er der job til hvem som helst der kommer, analfabetisme er intet problem, når hun er i "bashe lavtuddannede"-mode er der nærmest ingen jobs overhovedet til folk der ikke har en Ph.D, derfor skal alle unge der ikke studerer skæres i overførsler osv.

Kan huske jeg vandt en diskusssion en gang bare ved at bruge hende selv som kilde :) Men det gav ingen mening at snakke med hende rigtigt, fordi man kan flæske hende totalt, og så siger hun dagen efter det hun, som hun lige er blevet modevist i.

Hun er ligesom Trump, siger bare det er lyder godt i situationen, og er inderligt ligeglad om det er rigtigt eller ej. Hun er 100% karriere og 0% interesse i at gøre Kbh og landet bedre. Jeg tror ikke på at hun er interesseret OVERHOVEDET i om de tiltag hun kommer med virker eller ej; hun går kun op i om det får hende til at se godt ud.


Det var ikke dig jeg hentydede til :)

Jeg synes at det er rigtig fint at være mod hende som person og politiker som du er med dine eksempler. Min kommentar går på dem der, her i tråden, siger "typisk de radikale", "de radikale er altid så tvetungede og korrupte" og hvad der ellers er røget ud mellem sidebenene. For denne sag er i mine øjne ikke et parti-problem men et politiker-problem hvilket de mange sager af forskellig alvorlighed på begge fløje tydeligt viser. Carl holst er et glimrende eksempel. Men Inger støjberg og ELL er andre - og de sidder stadig, sidstnævnte fordi LL af en eller anden årsag gang på gang holder hånden over ham og rokerer rundt så han kan fucke op et nyt sted. Og her må det jo så siges at korruptionen går hele vejen til toppen af partiet,siden han sidder i sit 3.ministerie på trods af aktuelle beskyldninger om vennetjenester og korruption. Eva Kjær Hansen røg også kun fordi LL ikke så nogen anden udvej. IS' sidder stadig fordi visse dele af befolkningen elsker hende. ELL og CH har ikke engang det.

AMA er hverken værre eller bedre end alle de andre på tværs af partiskel - hun blev bare kastet for løverne af sit eget parti/embedsmænd. Hun blev taget.


Præcis. Forskellen på AMA og alle de andre er at hun blev taget i det. Og at ingen så en pointe i at redde hendes røv.....

Jeg læste en kommentar af Hans Engell på EB+ idag og som han siger : Hun var ALDRIG sluppet så let på Christiansborg. Her var alt blevet gennemgået ned til mindste komma i alverdens samråd og hvad har vi.... For det ville oppositionen kræve. Han hentydede her især til sagen med Øens Murerfirma hvor hun havde rettet direkte henvendelse til forvaltningsdirektøren i et anden forvaltning end hendes egen for at "fremme" sagsbehandlingen for en privat ven. På landspolitisk plan ville sådan noget have medført en total kulegravning af hendes ministerie og en dommer undersøgelse. Den mulighed ligger der ikke i kommunalt regi...
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20422
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43840

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf paint » 29. okt 2017, 22:39

vibbsen skrev:
Moxy-lady skrev:
eks-Maupassant skrev:
Moxy-lady skrev:Jeg synes godt nok at der luftes nogle personlige issues med de radikale i denne tråd? Jeg er helt med på at AMA har gjort noget forkert og at det eneste rigtige var at træde tilbage, men Vibbsen citerede en journalist tidligere, som jeg tror har helt ret. Det er simpelthen kotume I politiske kredse at denne her slags ting foregår. Det er for langt fjernet fra virkeligheden, og derfor gøres der nogle ting som, for almindelige mennesker, ser helt vanvittigt ud. AMA er bare blevet prügelknabe for befolkningens politikerlede fordi der er beviser, og nogen villige til at kaste hende for løverne.

Det er mig en gåde hvordan man kan forsvare et parti der holder hånden over Esben Lunde Larsen og Inger støjberg og samtidig synes at AMA repræsenterer hele det radikale Venstre og at det er hele partiet der er bundkorrupt.

Disclaimer, jeg stemmer ikke radikalt ;)


Jeg tænker ikke du mener mig mht at forsvare diverse venstrepolitikere, men med AMA har jeg en så stærk antipati, en dyb og ærlig antipati rettet specifikt mod hende som politiker, at jeg er OK med at hun ryger ud på hvad som helst.

Jeg var inde og diskutere med hende på facebook for en 4-5 år siden, og ja, det er så klamt at hun ævler løs om at vi skal respektere alle undersøgelser og være konsekvente - og så siger hun tit det stik modsatte af hvad de Radikals egne undersøgelser viser, ofte også af hvad hun selv har sagt, og hun lader bare som ingenting når man viser hende det sort på hvidt.

Når hun er i multikulti-mode så skal alle kulturer med til festivalerne, i en anden mode vil hun ikke have jøder med fordi *ingen forklaring* og hun kan ikke forstå det er et problem.

Når hun er i "tage indvandrere ind"-mode er der job til hvem som helst der kommer, analfabetisme er intet problem, når hun er i "bashe lavtuddannede"-mode er der nærmest ingen jobs overhovedet til folk der ikke har en Ph.D, derfor skal alle unge der ikke studerer skæres i overførsler osv.

Kan huske jeg vandt en diskusssion en gang bare ved at bruge hende selv som kilde :) Men det gav ingen mening at snakke med hende rigtigt, fordi man kan flæske hende totalt, og så siger hun dagen efter det hun, som hun lige er blevet modevist i.

Hun er ligesom Trump, siger bare det er lyder godt i situationen, og er inderligt ligeglad om det er rigtigt eller ej. Hun er 100% karriere og 0% interesse i at gøre Kbh og landet bedre. Jeg tror ikke på at hun er interesseret OVERHOVEDET i om de tiltag hun kommer med virker eller ej; hun går kun op i om det får hende til at se godt ud.


Det var ikke dig jeg hentydede til :)

Jeg synes at det er rigtig fint at være mod hende som person og politiker som du er med dine eksempler. Min kommentar går på dem der, her i tråden, siger "typisk de radikale", "de radikale er altid så tvetungede og korrupte" og hvad der ellers er røget ud mellem sidebenene. For denne sag er i mine øjne ikke et parti-problem men et politiker-problem hvilket de mange sager af forskellig alvorlighed på begge fløje tydeligt viser. Carl holst er et glimrende eksempel. Men Inger støjberg og ELL er andre - og de sidder stadig, sidstnævnte fordi LL af en eller anden årsag gang på gang holder hånden over ham og rokerer rundt så han kan fucke op et nyt sted. Og her må det jo så siges at korruptionen går hele vejen til toppen af partiet,siden han sidder i sit 3.ministerie på trods af aktuelle beskyldninger om vennetjenester og korruption. Eva Kjær Hansen røg også kun fordi LL ikke så nogen anden udvej. IS' sidder stadig fordi visse dele af befolkningen elsker hende. ELL og CH har ikke engang det.

AMA er hverken værre eller bedre end alle de andre på tværs af partiskel - hun blev bare kastet for løverne af sit eget parti/embedsmænd. Hun blev taget.


Præcis. Forskellen på AMA og alle de andre er at hun blev taget i det. Og at ingen så en pointe i at redde hendes røv.....

Jeg læste en kommentar af Hans Engell på EB+ idag og som han siger : Hun var ALDRIG sluppet så let på Christiansborg. Her var alt blevet gennemgået ned til mindste komma i alverdens samråd og hvad har vi.... For det ville oppositionen kræve. Han hentydede her især til sagen med Øens Murerfirma hvor hun havde rettet direkte henvendelse til forvaltningsdirektøren i et anden forvaltning end hendes egen for at "fremme" sagsbehandlingen for en privat ven. På landspolitisk plan ville sådan noget have medført en total kulegravning af hendes ministerie og en dommer undersøgelse. Den mulighed ligger der ikke i kommunalt regi...


Det tror jeg, kommer helt an på hvilket parti hun kom fra. Der sidder en Minister nu, som kan sidde med armene over kors og smile overbærende, i samråd efter samråd, fordi hun har et flertal i Folketinget bag sig, og derved aldrig kan røres, fordi der ikke kan stables et flertal på benene for at gøre det.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Akehurst2 » 30. okt 2017, 08:27

ajnaM skrev:
Code71 skrev:Okay det virker næsten som om det har været en kultur hos de radikale i København. Endnu en med bryllupslokale problemer https://www.bt.dk/politik/efter-anna-me ... en-radikal



Hvad mener du er hans bryllupslokaleproblem?


Jeg synes faktisk, artiklen har fat et ret relevant sted - nemlig at langt de fleste byrådsmedlemmer knokler for nærmest ingen penge. Der er sgu ikke meget glamour over det.


Det kan man sagtens tage fat i. Man skal bare ikke gøre det ved at tildele sig selv privilegier som kompensation for at man selv har vurderet at aflønningen er for lav.

Det er sådan noget, der kendetegner et korrupt land - at politkere og embedsmænd selv regulerer aflønningen ved hjælp af bestikkelse og brug af offentlige midler og goder.
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24408

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Moxy-lady » 30. okt 2017, 08:48

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Esben Lunde Larsen stadig sidder i et (hvilket som helst) ministerium, og hvordan Ama er værre og mere korrupt?
0
My world 12-10-18 :lun:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Akehurst2 » 30. okt 2017, 08:53

Moxy-lady skrev:Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Esben Lunde Larsen stadig sidder i et (hvilket som helst) ministerium, og hvordan Ama er værre og mere korrupt?


Jeg synes ikke, man kun må gå efter en politiker af gangen, og fordi Esben Lunde eller Inger Støjberg er værre, så må man ikke kritisere Anna Mee.

Men ellers er forklaringen jo bare, at de to Venstre-ministre har opbakning fra DF og så kan man åbenbart gøre som det passer en.
1
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf landsbytossen » 30. okt 2017, 09:36

Moxy-lady skrev:Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Esben Lunde Larsen stadig sidder i et (hvilket som helst) ministerium, og hvordan Ama er værre og mere korrupt?

En del af forklaringen på Esben Lunde Larsen stadig er minister er, at Løkke skal fordele Venstres ministerposter ligeligt mellem Øst- og vestdanmark, og mellem storbyvenstre og landbrugsvenstre. ELL har så stor opbakning i landbrugsvenstre, at han bliver svær at erstatte uden at skabe utilfredshed i den gruppe vælgere.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24408

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Moxy-lady » 30. okt 2017, 10:24

Akehurst2 skrev:
Moxy-lady skrev:Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Esben Lunde Larsen stadig sidder i et (hvilket som helst) ministerium, og hvordan Ama er værre og mere korrupt?


Jeg synes ikke, man kun må gå efter en politiker af gangen, og fordi Esben Lunde eller Inger Støjberg er værre, så må man ikke kritisere Anna Mee.

Men ellers er forklaringen jo bare, at de to Venstre-ministre har opbakning fra DF og så kan man åbenbart gøre som det passer en.


Som tidligere skrevet synes jeg at det er fint at AMA blev tvunget til at gå af. Det jeg synes er hyklerisk er luge netop dem der glemmer at den slags ting ikke er forbeholdt de radikale. Jeg læste ufattelig mange indlæg hvor folk havde travlt med at lægge hele skylden for DRVs dør, uden tanke for personager som ELL der om nogen plejer egne og vennernes interesser.

Jeg tror bare at det er fordi jeg er så træt af folk der basher de radikale. Som sagt stemmer jeg ikke selv på dem, men bliver bare træt i koderne af "de radiGale" retorikken.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Code71 » 30. okt 2017, 10:27

På mig virker det ærligt talt som om AMA har pisset nogen af på rådhuset. Sådan godt og grundigt endda og formentlig i eget parti. Jeg synes godt nok nogen af hendes partifæller var hurtige til at undsige hende.

Det kan heller ikke være tilfældigt at alt det her kommer frem netop nu. Så tæt på et valg og nu hvor DRV på trods af AMA's udtalelse om at der var enighed om hendes afløser, så alligevel får et kampvalg.
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24408

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Moxy-lady » 8. nov 2017, 18:38

Vupti, Venstres spidskandidat har sørme lavet selv-samme trick. Men det er jo næsten også de Radikale. Eller, begge partier hedder noget med Venstre. Det er sgu også de skide røde lejesvende. Pissekorrupte allesammen ;)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf Code71 » 8. nov 2017, 18:52

Moxy-lady skrev:Vupti, Venstres spidskandidat har sørme lavet selv-samme trick. Men det er jo næsten også de Radikale. Eller, begge partier hedder noget med Venstre. Det er sgu også de skide røde lejesvende. Pissekorrupte allesammen ;)


Bliver det ikke mere og mere klart at de har haft en aldeles anløben moral på rådhuset gennem flere år? Jeg måtte selv vidne mod Frank Jensen for en 10 år siden i en sag om varemærke tyveri i Google annoncer
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"