Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1452
Likede indlæg: 25999

Re: Udnytter Anna Mee Allerslev sin position eller er hun udsat for heksejagt?

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. okt 2017, 21:51

paint skrev:Det ved jeg heller ikke om de var. Men genren at klippe klistre lidt, skære til osv. så det passer med pointen i en lettere komisk indslag, er det samme. Programmet havde dog faste korrespondenter ude, ved diverse begivenheder som rapporterede til Jon Stewart.

Det er heller ikke det, jeg har et problem med. Det er, når man bruger et pressemøde, hvor præmissen er live-transmission, til at fremprovokere stof til et format, hvor det almindelige nyhedsjournalistiske kodeks for objektivitet ikke kommer til at gælde.
Jeg ville også have fundet det dybt upassende, hvis Kirsten Birgit fra Den Korte Radioavis havde siddet i salen og stillet spørgsmål.
3
Brugeravatar
paint
Kort karma: 343
Likede indlæg: 14307

Indlægaf paint » 26. okt 2017, 22:12

DetSorteCirkus skrev:
paint skrev:Det ved jeg heller ikke om de var. Men genren at klippe klistre lidt, skære til osv. så det passer med pointen i en lettere komisk indslag, er det samme. Programmet havde dog faste korrespondenter ude, ved diverse begivenheder som rapporterede til Jon Stewart.

Det er heller ikke det, jeg har et problem med. Det er, når man bruger et pressemøde, hvor præmissen er live-transmission, til at fremprovokere stof til et format, hvor det almindelige nyhedsjournalistiske kodeks for objektivitet ikke kommer til at gælde.
Jeg ville også have fundet det dybt upassende, hvis Kirsten Birgit fra Den Korte Radioavis havde siddet i salen og stillet spørgsmål.

Jeg er faktisk enig med dig. Men har lige netop Jonatan Spang, det ikke lidt med at gå over stregen - til tider?
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 219
Likede indlæg: 1540

Indlægaf Artem » 26. okt 2017, 22:21

eks-Maupassant skrev:Hun kan blive fitnesstræner nu

Billede

Jeg kiggede efter bryllupsbilleder og faldt så over det der, respekt!

Hun har da faktisk en meget god krop. Synd hun altid ser så sur ud.
0
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3359

Indlægaf Code71 » 27. okt 2017, 06:48

1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Akehurst2
Kort karma: 597
Likede indlæg: 13056

Indlægaf Akehurst2 » 27. okt 2017, 11:19

Rokokoposten er fin, men jeg er helt solgt over den her: https://www.b.dk/kommentarer/syng-med-h ... -allerslev :-D
4
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3359

Indlægaf Code71 » 27. okt 2017, 11:55

Okay det virker næsten som om det har været en kultur hos de radikale i København. Endnu en med bryllupslokale problemer https://www.bt.dk/politik/efter-anna-me ... en-radikal
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Akehurst2
Kort karma: 597
Likede indlæg: 13056

Indlægaf Akehurst2 » 27. okt 2017, 12:33

Code71 skrev:Okay det virker næsten som om det har været en kultur hos de radikale i København. Endnu en med bryllupslokale problemer https://www.bt.dk/politik/efter-anna-me ... en-radikal

Han virker da så til at have forsøgt at betale helt fra start efter hvad han selv siger.
1
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 278
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4983

Indlægaf Mistermor » 27. okt 2017, 12:34

Code71 skrev:Okay det virker næsten som om det har været en kultur hos de radikale i København. Endnu en med bryllupslokale problemer https://www.bt.dk/politik/efter-anna-me ... en-radikal

Hvis det er, hvad du får ud af den artikel, har du vist de skæve briller på.

Henrik Nord har søgt om at leje lokalet, og han har været åben om emnet hele vejen. Han har jo fået at vide, at han ikke skulle betale.

Nu synes jeg, det er på tide, at man begynder at fokusere på hele borgerrepræsentationens benyttelse af lokalerne, hvis det skal ligne journalistik, men nu kommer der vist en undersøgelse. https://www.dr.dk/nyheder/indland/el-po ... dhusfester
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1452
Likede indlæg: 25999

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. okt 2017, 20:35

News udsendte til den nye spidskandidat Mia Nyegaard:
"Er du blevet valgt, fordi du er den eneste i gruppen, der ikke har lånt lokalet på rådhuset?"
Billede
5
Slettet bruger
Likede indlæg: 6794

Indlægaf Slettet bruger » 29. okt 2017, 13:05

ROOM OF DOOM skal det hedde.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 343
Likede indlæg: 14307

Indlægaf paint » 29. okt 2017, 13:16

Mistermor skrev:

Hvis det er, hvad du får ud af den artikel, har du vist de skæve briller på.

Henrik Nord har søgt om at leje lokalet, og han har været åben om emnet hele vejen. Han har jo fået at vide, at han ikke skulle betale.

Nu synes jeg, det er på tide, at man begynder at fokusere på hele borgerrepræsentationens benyttelse af lokalerne, hvis det skal ligne journalistik, men nu kommer der vist en undersøgelse. https://www.dr.dk/nyheder/indland/el-po ... dhusfester

Der har allerede været bragt en artikel, som lister alle brugerne (tidligere) af Rådhussalen op. Enhedslisten, er vist de eneste som ikke har brugt den (gratis)
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
ajnaM
Kort karma: 306
Likede indlæg: 6464

Indlægaf ajnaM » 29. okt 2017, 14:24

Hvad mener du er hans bryllupslokaleproblem?

Jeg synes faktisk, artiklen har fat et ret relevant sted - nemlig at langt de fleste byrådsmedlemmer knokler for nærmest ingen penge. Der er sgu ikke meget glamour over det.
1
JoyNips
Kort karma: 606
Likede indlæg: 9855

Indlægaf JoyNips » 29. okt 2017, 15:05

Artem skrev:
eks-Maupassant skrev:Hun kan blive fitnesstræner nu

Billede

Jeg kiggede efter bryllupsbilleder og faldt så over det der, respekt!

Hun har da faktisk en meget god krop. Synd hun altid ser så sur ud.

Altid godt med lidt sexisme.
8
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 623
Likede indlæg: 8726

Indlægaf Moxy-lady » 29. okt 2017, 15:35

Jeg synes godt nok at der luftes nogle personlige issues med de radikale i denne tråd? Jeg er helt med på at AMA har gjort noget forkert og at det eneste rigtige var at træde tilbage, men Vibbsen citerede en journalist tidligere, som jeg tror har helt ret. Det er simpelthen kotume I politiske kredse at denne her slags ting foregår. Det er for langt fjernet fra virkeligheden, og derfor gøres der nogle ting som, for almindelige mennesker, ser helt vanvittigt ud. AMA er bare blevet prügelknabe for befolkningens politikerlede fordi der er beviser, og nogen villige til at kaste hende for løverne.

Det er mig en gåde hvordan man kan forsvare et parti der holder hånden over Esben Lunde Larsen og Inger støjberg og samtidig synes at AMA repræsenterer hele det radikale Venstre og at det er hele partiet der er bundkorrupt.

Disclaimer, jeg stemmer ikke radikalt ;)
6
:dåne: baby Z 12.10.18 :dåne:
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 219
Likede indlæg: 1540

Indlægaf Artem » 29. okt 2017, 16:19

JoyNips skrev:Altid godt med lidt sexisme.

Sådan kan du tolke det. Men var nu mest ment som en komplement, da jeg ellers ikke tidligere har tænkt over hendes udseende.
0
Fra bybo til thybo

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"