Dansk kommunalpolitik

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Re: Dansk kommunalpolitik

Indlægaf HerErJeg » 9. nov 2017, 18:43

Juki skrev:
DetSorteCirkus skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Juki skrev:
DetSorteCirkus skrev:Dette er en illustration fra en leder om sagen i Århus Stifttidende.
Skal det forstås sådan, at man har lavet en fotomontage af politikeren, et billede fra invitationen til orgiet - og en mortensand fra hans
Facebook-profil? :forvirret:

Screenshot 2017-11-09 at 17.46.02.png


Link til lederen: https://stiften.dk/leder/Leder-om-Per-Z ... kel/483678

Måske anden har et skjult budskab? Ligesom at fx narkotika hedder alt muligt slang.


Jeg tror, anden er med som en intertekstuel reference til den bundne kvinde.
Jeg synes så bare, at det er plat af avisen at seksualisere et tilfældigt billede på politikerens Facebook-væg, uanset hvor kikset sagen end er. Det kan selvfølgelig godt være, at anden er blevet postet med en lummer kommentar inde på profilen, men som det er sat op her, ligner det, at det er avisen, der har fundet på koblingen.


Det er ham selv, der står bag den sexede and :tie:

Og selv uden sager om ubetalte regninger og rufferi, så vidner Per Zeidlers seneste Facebook-opslag om en ufattelig dårlig dømmekraft og manglende bevidsthed om sin egen position i lokalsamfundet.

I opslaget, hvor Per Zeidler slår på tromme for, at der godt må være plads til lidt humor i valgkampen, giver han en plat og i sin position upassende beskrivelse af, hvordan man fjerner indmaden fra en and:

"Hånden glider ned over brystet og videre ned over maven til den når låret. Benene skilles ad og imens den ene hånd holder på det ene ben, føres den anden hånd op mellem benene. Langefingeren finder vejen til det fugtige hul og forsigtigt føres ind ..."



:ticks:

AD!!!! :puke: Jeg synes ikke jeg normalt er sart, men det der er jo direkte vammelt! :tie:


Jeg tænker han måske skal beskrive hvordan man bukker sig ned efter sæben i fængslet?
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"