Hvilke piercinger

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 685
Likede indlæg: 8609

Re: Hvilke piercinger

Indlægaf Dmitra » 6. okt 2018, 06:34

Planten skrev:Jeg har set dem blive lavet på mange måder på nettet. Der er helt klart måder, der er smartere end andre... :)

Min beskrivelse er lidt kejtet, han forklarede også hvorfor han lavede den som han gjorde og jeg tror egentligt hans måde er rigtig god og han er generelt meget omhyggelig. Min Industrial var den første han lavede, nu er han blevet min faste og jeg der ellers er mega blufærdig er blevet så tryg ved ham at jeg fik ham til at hjælpe med at skifte smykke i min Christina-piercing. Den blev dog lavet hos en kvindelig piercer selvom han (ham jeg bruger nu) kunne have gjort det noget billigere, men dengang var tanken om en mandlig piercer til den region bare no-go :genert:.
0
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 821
Likede indlæg: 4858

Indlægaf Planten » 6. okt 2018, 07:25

Dmitra skrev:
Planten skrev:Jeg har set dem blive lavet på mange måder på nettet. Der er helt klart måder, der er smartere end andre... :)

Min beskrivelse er lidt kejtet, han forklarede også hvorfor han lavede den som han gjorde og jeg tror egentligt hans måde er rigtig god og han er generelt meget omhyggelig. Min Industrial var den første han lavede, nu er han blevet min faste og jeg der ellers er mega blufærdig er blevet så tryg ved ham at jeg fik ham til at hjælpe med at skifte smykke i min Christina-piercing. Den blev dog lavet hos en kvindelig piercer selvom han (ham jeg bruger nu) kunne have gjort det noget billigere, men dengang var tanken om en mandlig piercer til den region bare no-go :genert:.

Det er bare så vigtigt at være tryg :)
1
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1122

Indlægaf Prosperity74 » 6. okt 2018, 15:23

Planten skrev:
Dmitra skrev:
Delfin skrev:Ingen og alle de der navne kunne ligeså godt være russisk for mig

Engang skal være den første. Næste gang jeg er på Sjælland skal du med ind og pierces :-D.

Jeg prøver også altid at lokke folk med :D

Jeg lokkede min veninde med :D. Så ville hun også have sådan en piercing.
Jeg fik iøvrigt lavet min conch uden at hun brugte en tang :gogo:
1
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 6. okt 2018, 19:57

Prosperity74 skrev:
Planten skrev:
Dmitra skrev:
Delfin skrev:Ingen og alle de der navne kunne ligeså godt være russisk for mig

Engang skal være den første. Næste gang jeg er på Sjælland skal du med ind og pierces :-D.

Jeg prøver også altid at lokke folk med :D

Jeg lokkede min veninde med :D. Så ville hun også have sådan en piercing.
Jeg fik iøvrigt lavet min conch uden at hun brugte en tang :gogo:

Det gjorde jeg også. Det er kun min triple upper lobe er lavet med tang.
1
Brugeravatar
Prosperity74

Indlægaf Prosperity74 » 8. okt 2018, 17:16

Jeg er rigtig glad for min nye conch piercing :). Men jeg glæder mig til at mit øre er knapt så ømt, så jeg kan sove på venstre side igen
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 8. okt 2018, 17:18

Prosperity74 skrev:Jeg er rigtig glad for min nye conch piercing :). Men jeg glæder mig til at mit øre er knapt så ømt, så jeg kan sove på venstre side igen

Jeg ved ikke, hvad din piercer har sagt, men min sagde, jeg ikke måtte ligge på øret i to uger. Det råd er jeg glad for jeg fulgte.
1
Brugeravatar
Prosperity74

Indlægaf Prosperity74 » 8. okt 2018, 17:20

Planten skrev:
Prosperity74 skrev:Jeg er rigtig glad for min nye conch piercing :). Men jeg glæder mig til at mit øre er knapt så ømt, så jeg kan sove på venstre side igen

Jeg ved ikke, hvad din piercer har sagt, men min sagde, jeg ikke måtte ligge på øret i to uger. Det råd er jeg glad for jeg fulgte.

Min piercer har sagt at jeg ikke skal sove på øret de første par uger. Derefter kan jeg jo mærke mig frem til om det føles ok, eller om jeg skal vente lidt mere :)
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 8. okt 2018, 17:30

Prosperity74 skrev:
Planten skrev:

Min piercer har sagt at jeg ikke skal sove på øret de første par uger. Derefter kan jeg jo mærke mig frem til om det føles ok, eller om jeg skal vente lidt mere :)

Jeg ventede faktisk længere end de to uger, men det var fordi den var virkelig øm :)
0
Brugeravatar
Prosperity74

Indlægaf Prosperity74 » 8. okt 2018, 17:35

Planten skrev:
Prosperity74 skrev:
Planten skrev:

Jeg ventede faktisk længere end de to uger, men det var fordi den var virkelig øm :)

Min er også rimelig øm nu, jeg fik at vide af pierceren at jeg har lidt hårdt brusk. Hvor min veninde der var med og som også fik en conch piercing, har blødere brusk og hendes øre er næsten ikke ømt. :)
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 8. okt 2018, 17:38

Prosperity74 skrev:
Planten skrev:
Prosperity74 skrev:
Planten skrev:

Min er også rimelig øm nu, jeg fik at vide af pierceren at jeg har lidt hårdt brusk. Hvor min veninde der var med og som også fik en conch piercing, har blødere brusk og hendes øre er næsten ikke ømt. :)

Jeg lover, det bliver bedre :)
1
Brugeravatar
Prosperity74

Indlægaf Prosperity74 » 8. okt 2018, 22:14

Av, hvor er er min conch øm og rød lige nu :/
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 8. okt 2018, 22:16

Prosperity74 skrev:Av, hvor er er min conch øm og rød lige nu :/

Sprøjt med saltvand ikke ikke pille :ae:
0
Brugeravatar
Prosperity74

Indlægaf Prosperity74 » 8. okt 2018, 22:22

Planten skrev:

Jeg har renset den med noget Barberella wildcat piercing sæbe. Jeg tænkte, det måske rensede mere grundigt end saltvandet ? Det er svært at holde fingrene væk :)
0
Brugeravatar
Prosperity74

Indlægaf Prosperity74 » 8. okt 2018, 22:30

Planten skrev:

Det er i morgen ( tirsdag ) 4 dage siden at jeg fik den lavet. Mit øre er rødt, øm og lidt hævet, men der kommer ikke noget ud ( betændelse )
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 9. okt 2018, 05:15

Prosperity74 skrev:
Planten skrev:

Det er i morgen ( tirsdag ) 4 dage siden at jeg fik den lavet. Mit øre er rødt, øm og lidt hævet, men der kommer ikke noget ud ( betændelse )

Det er helt normalt, at den hæver nu. Mine piercinger har været meget hævede på det tidspunkt i 2-3 dage. Så hævede, at jeg syntes, piercingen var alt for kort.
Sæbe dur ikke rigtig for mig i starten, for det forstyrrer for meget.

Jeg lover, det bliver godt igen :kys:
0

Tilbage til "Kropsudsmykning"