Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
J1977N
Kort karma: 10
Likede indlæg: 85

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf J1977N » 26. nov 2016, 23:12

Har planer om at få tatoveret den ene arm. Hvordan har i fundet iden til jeres? Hjælper tatovøren med ider, eller er det bedst at finde ud af noget selv osv...?
0
Brugeravatar
down.boy
Kort karma: 38
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 158

Indlægaf down.boy » 10. dec 2016, 20:34

J1977N skrev:Har planer om at få tatoveret den ene arm. Hvordan har i fundet iden til jeres? Hjælper tatovøren med ider, eller er det bedst at finde ud af noget selv osv...?

Du bør jo nok gøre dig nogle tanker selv om, hvad du kunne tænke dig... skal det være cupcakes eller kranier? ;)
...og når du så har en idé om hvor du vil henad, så kig forbi tatovøren og få en snak - hvis du ikke selv er kommet frem til et fuldt design.

(Og nej, jeg er ikke "ekspert" - jeg brugte selv 25 år på at få min første... men jeg er vild med den!!) :)
2
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 519
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5539

Indlægaf Rikke » 19. dec 2016, 17:33

J1977N skrev:Har planer om at få tatoveret den ene arm. Hvordan har i fundet iden til jeres? Hjælper tatovøren med ider, eller er det bedst at finde ud af noget selv osv...?

Min arm kom (kommer) lidt i etaper.

Jeg startede ud med at få lavet mine sommerfugle for 6 år siden. Jeg kom med et ønske om tre sommerfugle - de to med glorier og jeg kendte de ønskede farver. Resten lagde jeg i tatovørens hænder.
Nogle år senere fik jeg lavet en kirsebærgren henover skulderen. Sidste år fik jeg lidt mere gren med en fugl og senere "drysset" kirsebærblomster nedover armen. Stadig i fine farver ift sommerfuglene.

Til februar sætter jeg mig i stolen igen og lader resten af armen i tatovørens hænder, for at binde det hele sammen med japansk inspireret mønster i fine sarte farver.

Så... Altså egne idéer, men med masser af kunstnerisk frihed til tatovøren og for mig har det været rigtigt at starte i det små og binde det hele sammen til sidst, i stedet for at gå fra ingenting til alting :)
1
:whip:
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 369
Likede indlæg: 2652

Indlægaf Sophies-mor » 11. jan 2017, 22:25

Jeg har 4.
På skulder, ved navlen, på anklen og på håndleddet.
Den der gjorde mest ondt, var håndleddet.

Overvejer en tatovering med en syrisk rose, en ulv/ ulverelateret, en lås og nøgle og evt en smule tekst. Men helst ikke for stor og hvor?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 282
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4722

Indlægaf Mi55y » 30. jan 2017, 09:58

Nogen der kan anbefale en tattovør i Århus? Min søster skal have lavet en børnetegning, så der er ikke behov for en, der kan en masse fancy teknikker. Bare helt standard.
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 7
Likede indlæg: 207

Indlægaf Queen Molly » 30. jan 2017, 21:25

Mi55y skrev:Nogen der kan anbefale en tattovør i Århus? Min søster skal have lavet en børnetegning, så der er ikke behov for en, der kan en masse fancy teknikker. Bare helt standard.

House og ink i Jægergårdsgade er gode.
1

Tilbage til "Kropsudsmykning"