Har du en tatovering?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.

Har du en tatovering?

Ja.
112
48%
Nej.
123
52%
 
Afgivne stemmer: 235
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 4. okt 2017, 22:54

Ja, jeg har. Fik den lavet i Juli 2017 - så den er stadig meget ny. Jeg vil nok også godt have en eller to mere, men de bliver ikke lige så store som den jeg har nu.

Den er dog sat sådan at medmindre jeg er i bikini, så kan den ikke ses. Det blev valgt fuldkommen bevidst ud fra at jeg arbejder med andre mennesker i sundhedssektoren og den derfor skulle kunne dækkes. Desuden er den lavet til mig og jeg har ikke behov for at andre kan se den, omend jeg er pisse glad for den og hvad den betyder for mig.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf dgd2007 » 5. okt 2017, 06:56

Lurende Peber skrev:
dgd2007 skrev:Kan ikke huske, om jeg har svaret i denne tråd ... men nej: i min generation var det kun sømænd og forbrydere, der havde det :-D

Jeg er nok tæt på at være din jævnaldrende men har aldrig været sømand :fløjt: :P

Hmm ... det lyder som en tilståelsessag :lol:
0
Petrix
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3625

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Petrix » 5. okt 2017, 18:58

Sophies-mor skrev:
Lurende Peber skrev:
dgd2007 skrev:Kan ikke huske, om jeg har svaret i denne tråd ... men nej: i min generation var det kun sømænd og forbrydere, der havde det :-D

Jeg er nok tæt på at være din jævnaldrende men har aldrig været sømand :fløjt: :P

Jeg er af sømands familie og den eneste sømand jeg kender, der har tatovering.... er min mand. Igen andre i familien på havet har tatoveringer.
Til gengæld bliver min på håndleddet udbygget på mandag med noget for min far.


Jeg er Sømand og har ingen tatoveringer, og det har de fleste af mine kollegaer heller ikke.
Der er mange fordomme om folk der arbejder til søs
1
27102021
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8698
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7172

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Artem » 5. okt 2017, 19:20

Dikus skrev:Det er nok et spørgsmål om ens publikum. Jeg kender ekstremt mange uden tatoveringer og har kun haft en kæreste med (38 år)

Tatoveringer er bestemt heller ikke udbredt i min omgangskreds eller på job.

Spørgsmålet er så hvorfor der er så mange her? ja og i singlegrupper, hvor det oftest er over halvdelen som svarer ja til sådan et spørgsmål.
Betyder det at singler har flere tatoveringer end gennemsnittet? Eller handler det mest om at folk med tatoveringer finder emnet mere interessant og derfor oftere vil svare end folk uden tatoveringer.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9481
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Sophies-mor » 5. okt 2017, 20:58

Dikus skrev:
Artem skrev:
Dikus skrev:Det er nok et spørgsmål om ens publikum. Jeg kender ekstremt mange uden tatoveringer og har kun haft en kæreste med (38 år)

Tatoveringer er bestemt heller ikke udbredt i min omgangskreds eller på job.

Spørgsmålet er så hvorfor der er så mange her? ja og i singlegrupper, hvor det oftest er over halvdelen som svarer ja til sådan et spørgsmål.
Betyder det at singler har flere tatoveringer end gennemsnittet? Eller handler det mest om at folk med tatoveringer finder emnet mere interessant og derfor oftere vil svare end folk uden tatoveringer.

Sidste ....
Det sidste :cool:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Muscari
Indlæg: 88
Tilmeldt: 11. sep 2016, 18:01
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Muscari » 5. okt 2017, 21:56

Dikus skrev:
Artem skrev:
Dikus skrev:Det er nok et spørgsmål om ens publikum. Jeg kender ekstremt mange uden tatoveringer og har kun haft en kæreste med (38 år)

Tatoveringer er bestemt heller ikke udbredt i min omgangskreds eller på job.

Spørgsmålet er så hvorfor der er så mange her? ja og i singlegrupper, hvor det oftest er over halvdelen som svarer ja til sådan et spørgsmål.
Betyder det at singler har flere tatoveringer end gennemsnittet? Eller handler det mest om at folk med tatoveringer finder emnet mere interessant og derfor oftere vil svare end folk uden tatoveringer.


Det sidste :cool:


Enig, folk med tatoveringer er nok noget mere tilbøjelige til at komme i dette underforum.

De fleste jeg kender har i øvrigt heller ikke tatoveringer, heller ikke singlerne.
1
Nacaw
Indlæg: 208
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Nacaw » 6. okt 2017, 00:47

Ud fra nylig kontakt med ca. 500 studerende, i netop 20-30 års alderen, ville det overraske mig meget hvis tallet er så lavt som 25% for den aldersgruppe. Hvis jeg kigger på min (lidt ældre) venneliste på facebook, er det ca. 60/40 af folk med synlige tatoveringer.
Umiddelbart findes der ikke nogle ordentlige undersøgelser af emnet, selv den mest fyldestgørende rapport bruger ældre yougov og gallup målinger som datasæt, hvor der er ikke adgang til at se deres sampling metoder.
0

Tilbage til "Kropsudsmykning"