Har du en tatovering?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.

Har du en tatovering?

Ja.
110
47%
Nej.
122
53%

Afgivne stemmer: 232
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 470
Likede indlæg: 3822

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Sophies-mor » 5. okt 2017, 20:58

Dikus skrev:
Artem skrev:
Dikus skrev:Det er nok et spørgsmål om ens publikum. Jeg kender ekstremt mange uden tatoveringer og har kun haft en kæreste med (38 år)

Tatoveringer er bestemt heller ikke udbredt i min omgangskreds eller på job.

Spørgsmålet er så hvorfor der er så mange her? ja og i singlegrupper, hvor det oftest er over halvdelen som svarer ja til sådan et spørgsmål.
Betyder det at singler har flere tatoveringer end gennemsnittet? Eller handler det mest om at folk med tatoveringer finder emnet mere interessant og derfor oftere vil svare end folk uden tatoveringer.

Sidste ....
Det sidste :cool:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Muscari
Kort karma: 2
Likede indlæg: 11

Indlægaf Muscari » 5. okt 2017, 21:56

Dikus skrev:
Artem skrev:
Dikus skrev:Det er nok et spørgsmål om ens publikum. Jeg kender ekstremt mange uden tatoveringer og har kun haft en kæreste med (38 år)

Tatoveringer er bestemt heller ikke udbredt i min omgangskreds eller på job.

Spørgsmålet er så hvorfor der er så mange her? ja og i singlegrupper, hvor det oftest er over halvdelen som svarer ja til sådan et spørgsmål.
Betyder det at singler har flere tatoveringer end gennemsnittet? Eller handler det mest om at folk med tatoveringer finder emnet mere interessant og derfor oftere vil svare end folk uden tatoveringer.

Det sidste :cool:

Enig, folk med tatoveringer er nok noget mere tilbøjelige til at komme i dette underforum.

De fleste jeg kender har i øvrigt heller ikke tatoveringer, heller ikke singlerne.
1
Nacaw
Kort karma: 6
Likede indlæg: 141

Indlægaf Nacaw » 6. okt 2017, 00:47

Ud fra nylig kontakt med ca. 500 studerende, i netop 20-30 års alderen, ville det overraske mig meget hvis tallet er så lavt som 25% for den aldersgruppe. Hvis jeg kigger på min (lidt ældre) venneliste på facebook, er det ca. 60/40 af folk med synlige tatoveringer.
Umiddelbart findes der ikke nogle ordentlige undersøgelser af emnet, selv den mest fyldestgørende rapport bruger ældre yougov og gallup målinger som datasæt, hvor der er ikke adgang til at se deres sampling metoder.
0

Tilbage til "Kropsudsmykning"