Tatovering bag øret

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Tatovering bag øret

Indlægaf Zombie » 25. jul 2016, 17:15

Hey guys,

jeg har nu længe gået og drømt om en tatovering bag mit ene øre. Den bliver meget lille og sort. Den har ingen symbolværdi udover at man måske tænker lidt "nørdet".

Jeg er studerende nu, arbejder som pædagog inden for det offentlige - jeg har i forvejen tre piercinger i ørene (to ringe oppe i den ene, en ring som en rook i det andet), og det er jo et fag og arbejdsområde, hvor mangfoldighed er en dyd. Jeg har ingen kommentarer fået på det.

Som færdiguddannet skal jeg fortsætte med at arbejde inden for det offentlige (tror jeg), men social og kreativ projektledelse. Jeg har allerede timer inden for det i den kommune, hvor jeg også er ansat som pædagog og det er også et meget afslappet miljø, hvor man ikke ser skævt til den slags, så længe det ikke er for voldsomt med kæmpe streches osv.

I særlige situationer kan jeg nemt dække tatoveringen med håret, som jeg i øvrigt aldrig får klippet kort da jeg så ligner en hamster. :lol: Så det vil altid være min. skulderlangt og kunne dække glimrende.


Det er en tatovering, der vil betyde meget for mig og som jeg har drømt om i flere år - og nu skal det være. :)

Hvad tænker I?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Studsgaard » 25. jul 2016, 17:22

Jeg ville ikke dømme dig.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Zombie » 25. jul 2016, 17:24

Studsgaard skrev:Jeg ville ikke dømme dig.


Men tror du, det vil være Jordens dummeste idé of DOOM? Når jeg kan dække den til.
0