Tatovering bag øret

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Fuck.exe » 26. jul 2016, 09:27

Det kan være sødt og feminint med en tatovering bag øret, men i de fleste tilfælde opfatter jeg det som lidt kikset. Det kommer virkelig an på motivet. Men jeg ville aldrig tænke dårligt om en person med sådan en, og
det er ikke rigtig noget jeg lægger mærke til hvis personen ellers har bare lidt fornuftigt at sige :D
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2582
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 176
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3854

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Anlewi » 26. jul 2016, 09:32

I forhold til dit fag ser jeg ingen problem
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf LaScrooge » 26. jul 2016, 10:03

Ligesom Lurende Peber mener jeg, at det er umuligt at gardere sig mod andres tyndhudethed og at man desuden slet ikke skal forsøge. Skal vi leve i et samfund hvor man kan beslutte, at personlig kropsæstetik vejer tungere end faglige kompetencer? Og på det grundlag afvise at samarbejde? Nixen. Du skal bare fortsætte med at følge dine ambitioner, vedblive at udvikle dig til nye niveauer af knalddygtighed og så kan alle de småborgerlige fjolser selv kæmpe med at skulle acceptere og anerkende dig på trods af din forfærdeligt provokerende tatovering. Det bliver deres problem, ikke dit.
1
And we both know: I will be delicious
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27007

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf ajnaM » 26. jul 2016, 14:35

Jeg ville være fuldkommen ligeglad. Altså, jeg ville nok synes, det var grimt, men sådan er der jo så meget, og du kommer sikkert aldrig til at tage beslutninger ud fra, hvad andre synes er pænt eller grimt. :P
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Animi » 26. jul 2016, 14:44

Jeg synes bare du skal gøre det :gogo:
Men er lidt nysgerrig - kan man selv se tatoveringen, når den sidder bag øret? Og hvis ikke, hvorfor så få lavet noget man ikke kan se? :)
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Sangius » 26. jul 2016, 14:46

Animi skrev:Jeg synes bare du skal gøre det :gogo:
Men er lidt nysgerrig - kan man selv se tatoveringen, når den sidder bag øret? Og hvis ikke, hvorfor så få lavet noget man ikke kan se? :)


Man går vel op i sit udseende. Jeg vil også gerne have en god røv, selvom jeg ikke kan se den.

Jeg har en tatovering bag øret af den meget vigtige grund, at jeg var lidt småfuld, 18 år gammel og i byen med en veninde. :fløjt:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Animi » 26. jul 2016, 14:48

Sangius skrev:
Animi skrev:Jeg synes bare du skal gøre det :gogo:
Men er lidt nysgerrig - kan man selv se tatoveringen, når den sidder bag øret? Og hvis ikke, hvorfor så få lavet noget man ikke kan se? :)


Man går vel op i sit udseende. Jeg vil også gerne have en god røv, selvom jeg ikke kan se den.

Jeg har en tatovering bag øret af den meget vigtige grund, at jeg var lidt småfuld, 18 år gammel og i byen med en veninde. :fløjt:


Men røven kan man da i det mindste se i spejlet - mere det jeg mente :lol:
Jeg synes bare det er ærgerligt at få noget af betydning, hvis man så ikke engang kan se det når man ser sig i spejlet
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Sangius » 26. jul 2016, 14:51

Animi skrev:
Sangius skrev:
Animi skrev:Jeg synes bare du skal gøre det :gogo:
Men er lidt nysgerrig - kan man selv se tatoveringen, når den sidder bag øret? Og hvis ikke, hvorfor så få lavet noget man ikke kan se? :)


Man går vel op i sit udseende. Jeg vil også gerne have en god røv, selvom jeg ikke kan se den.

Jeg har en tatovering bag øret af den meget vigtige grund, at jeg var lidt småfuld, 18 år gammel og i byen med en veninde. :fløjt:


Men røven kan man da i det mindste se i spejlet - mere det jeg mente :lol:
Jeg synes bare det er ærgerligt at få noget af betydning, hvis man så ikke engang kan se det når man ser sig i spejlet


Tjah, sådan er mange tatoveringer vel. Ryggen er også et populært sted. Jeg ved det ikke, de tatoveringer jeg har er fuldstændig blottet for betydning, så de eksisterer bare på min krop. Glemmer de er der, ærlig talt :P
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Hewlett
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4341

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Hewlett » 27. jul 2016, 22:21

Når du lander drømmejobbet om 10 år har alle alligevel tatoveringer i en eller anden grad. Og dem som vrænger på næsen er alligevel gået på pension.

Disclaimer: ja, ovenstående er skrevet med et glimt i øjet. Jeg kan virkelig ikke se problemet og synes klart du skal få den lavet hvis du har lyst :) Og det kommer fra én som hverken selv har tatovering eller ønsker det.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25524

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Delfin » 27. jul 2016, 22:50

Personligt forbinder jeg instinktivt ansigtstatoveringer med lidt hårde typer eller social"lavstatus" mennesker, men jeg er jo ikke blind for, at verden har ændret sig, så jeg må jo se at forbinde om igen.
0
14 11 14
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tatovering bag øret

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jul 2016, 10:03

Jeg ville sandsynligvis ikke opdage den.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Kropsudsmykning"