Flash din tatovering.

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5392
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Flash din tatovering.

Indlægaf RavenClaw » 8. jul 2021, 20:31

Sophies-mor skrev:
Zonta skrev:
RavenClaw skrev:Der står "Til valkyrjurnar kalla mig heim" :)

Hvad betyder det sådan mere præcist? Altså hvorfor? :-D

Den er virkelig flot.

Asatro kunne jeg forestille mig.
Men gætter :genert:


Ja, hjem her er Valhal :-D

Det er forresten på islandsk.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9879
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 17799

Re: Flash din tatovering.

Indlægaf .Magic. » 9. jul 2021, 05:05

RavenClaw skrev:Det er lidt en afslutning på en "Jeg bliver ved med at kæmpe, indtil valkyrierne bringer mig til Valhal" oven på en masse hårde ting, jeg har været igennem hele livet. Det stod faktisk meget fint på et skilt, jeg fandt i Reykjavík: Victory or Valhalla :)

Tak! Den er håndlavet af Ellefolk, der har studie i Reykjavík, men hun turnerer i Danmark og Sverige på vikingemesser, hvis nogen er blevet inspireret :slem:

Det er nok én af de bedste grunde til en tatovering jeg har læst og så er den bare virkelig fin.

Har hun en hjemmeside?
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5392
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Flash din tatovering.

Indlægaf RavenClaw » 9. jul 2021, 06:43

.Magic. skrev:
RavenClaw skrev:Det er lidt en afslutning på en "Jeg bliver ved med at kæmpe, indtil valkyrierne bringer mig til Valhal" oven på en masse hårde ting, jeg har været igennem hele livet. Det stod faktisk meget fint på et skilt, jeg fandt i Reykjavík: Victory or Valhalla :)

Tak! Den er håndlavet af Ellefolk, der har studie i Reykjavík, men hun turnerer i Danmark og Sverige på vikingemesser, hvis nogen er blevet inspireret :slem:

Det er nok én af de bedste grunde til en tatovering jeg har læst og så er den bare virkelig fin.

Har hun en hjemmeside?


Tak :lun:

Desværre ikke en, der bliver opdateret, men hun er på Instagram under ellefolk_tattoo
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Flash din tatovering.

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 9. jul 2021, 17:17

Fillie skrev:Det er en måned siden, jeg fik mine lilla hjerter, og i går blev de tegnet op. Jeg er SÅ lykkelig for dem. :love2:

Et par streger ekstra og du har en snegl i midten :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Flash din tatovering.

Indlægaf Musenmor » 11. jul 2021, 14:44

Jeg har en tattoe på venstre skulder. Den sidder ret gemt, da jeg gerne vil kunne skjule den, når jeg har kjole på eller lignende. (mine forældre var ikke tattoe fans på daværende tidspunkt)

Det en Alicorn. Billedet er ret utydeligt, fordi det var svært at tage billedet :lol: Den er 10x10

Den er mægtig fin og tydelig i virkeligheden.
Jeg overvejer at få lavet en hvid fjern nedenunder den, til ære for min mor.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
SugarButt
Indlæg: 279
Tilmeldt: 12. sep 2019, 05:30
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1350

Re: Flash din tatovering.

Indlægaf SugarButt » 29. sep 2022, 17:44

Jeg, et mælkebøttebarn, fik ny tatovering her i sommers :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
SugarButt
Indlæg: 279
Tilmeldt: 12. sep 2019, 05:30
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1350

Re: Flash din tatovering.

Indlægaf SugarButt » 15. okt 2022, 12:02

Mig. Linedanser, der forsøger at holde balancen i mit liv, samtidigt med at jeg prøver at holde fast i kærligheden - til mig selv.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Flash din tatovering.

Indlægaf FrøkenM » 16. okt 2022, 12:59

Den nyeste herfra før den helede op og blev virkelig fin :lun:

tattoo.jpg


Jeg drømmer stadig om at få lavet et større projekt på mit ben, men jeg er helt ærligt i tvivl om, om min krop vil samarbejde til det :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Kropsudsmykning"