Hvor tit får du mad leveret udefra (Wolt,justeat mm)? Til dem som bor i en by hvor det er muligt .
Re: Hvor tit får du mad leveret udefra (Wolt,justeat mm)? Til dem som bor i en by hvor det er muligt .
Nok sådan 2 gange om måneden.
0
Inge Færch Schott
Re: Hvor tit får du mad leveret udefra (Wolt,justeat mm)? Til dem som bor i en by hvor det er muligt .
Ata skrev:Pandesteg skrev:Ata skrev:Måske en gang hvert andet år til en større middag. Kunne aldrig finde på at få leveret mad hjem sådan bare fordi.
Hvorfor ikke?
Altså, en ting er at andre skal lave min mad, men at andre så også skal levere mig den. Det virker simpelthen for dovent. For mig er der bare for… slapt. Andre må gøre som de vil, men jeg kan i det mindste hente min mad selv, hvis jeg ikke orker at lave den!
Det er sgu bare lidt bøvlet at skulle have den 4-årige bag på cyklen kl kvart i aftensmad alene for ikke at få alt for meget hjælp
Det er interessant at du har det sådan. Det er ok at skyde en genvej - bare det ikke er den allerkorteste
18
- Misantropen
- Kort karma: 1092
- Likede indlæg: 21926
For meget. 1-2 gange om måneden i gennemsnit vil jeg tro.
Jeg synes oftest jeg ser pizzabude her i området. Jeg har dog ikke lagt mærke til om der er en sammenhæng mellem udbetaling af løn, en eller anden sportsturnering osv., men jeg tror det.
Jeg synes oftest jeg ser pizzabude her i området. Jeg har dog ikke lagt mærke til om der er en sammenhæng mellem udbetaling af løn, en eller anden sportsturnering osv., men jeg tror det.
0
Jeg får måske leveret ca 1 gang pr måned. Men at det ikke er mere skyldes nok at vores nabo er er glimrende pizzasted
0
Et par gange om året
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Aldrig, når det bare er til mig selv. Engang sidste år tilbød jeg at lægge hus til noget med kort varsel, og der fik vi leveret thaimad. Så p.t. en gang om året ca.
Edit: Som flere andre i tråden bruger jeg ikke Wolt, men med mit forbrug er det et let princip at have.
Edit: Som flere andre i tråden bruger jeg ikke Wolt, men med mit forbrug er det et let princip at have.
Senest rettet af Nesnay 10. maj 2024, 08:39, rettet i alt 1 gang.
0
Ca. 1-3 gange om måneden.
0
You can't spell awesome without me.
- 2SHY
- Kort karma: 1657
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 21498
Aldrig. Da jeg stadig kunne spise take away hentede vi det selv, men det var max 1-2 gange om året
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
1-2 gange om måneden.
'Vores' pizzaria har gratis udbringning.
'Vores' pizzaria har gratis udbringning.
0
- LadyFox
- Kort karma: 2471
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 47192
Det variere meget. Måske et par gange om måneden.
Der er klart steget efter jeg er flyttet - i min gamle by tog det ikke mange minutter at hente maden fra de mest benyttede steder - og derudover havde jeg en ven i foreningen der jævnligt leverede til mig længere væk.
Hvor jeg bor nu synes jeg afstanden er et issue i forhold til at hente selv - jeg synes en del af det lækre ryger hvis jeg skal pakke barn og finde cykel frem. Hvis jeg først skal ud og cykle, så vil jeg hellere spise ude.
Der er klart steget efter jeg er flyttet - i min gamle by tog det ikke mange minutter at hente maden fra de mest benyttede steder - og derudover havde jeg en ven i foreningen der jævnligt leverede til mig længere væk.
Hvor jeg bor nu synes jeg afstanden er et issue i forhold til at hente selv - jeg synes en del af det lækre ryger hvis jeg skal pakke barn og finde cykel frem. Hvis jeg først skal ud og cykle, så vil jeg hellere spise ude.
2
...
Lige pt bruger vi det ikke, men har brugt det en del da min søn var mere fri, kostmæssigt. Vi brugte primært wolt.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do
Winners never quit
Quitters never win
Winners never quit
Quitters never win
Aldrig. Hvis vi får take away henter vi det selv.
Og jeg ville i øvrigt aldrig nogensinde få leveret noget fra Wolt. Den måde de behandler deres bude på er dybt kritisabel og ikke noget jeg har lyst til at støtte.
Og jeg ville i øvrigt aldrig nogensinde få leveret noget fra Wolt. Den måde de behandler deres bude på er dybt kritisabel og ikke noget jeg har lyst til at støtte.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
fisken80 skrev:Aldrig. Hvis vi får take away henter vi det selv.
Samme. Vi får jævnligt take away, men henter selv - både af hensyn til budene som fisken skriver, men også af hensyn til spisestedet, for det er en væsentlig dårligere forretning for dem, hvis det er med levering.
2
- LaMariposa
- Kort karma: 3864
- Likede indlæg: 46202
Pjeps skrev:Hattie skrev:1-2 gange om året, men kun når vi holder fest/sammenkomster, så er det lettere at få leveret.
Men så er det vel catering og ikke Wolt? Eller kommer der lige en flok woltbude med suppe, steg og is til 52 mennsker
På knallert...
1
Be brave
Never a dull moment...
Never a dull moment...
Da børnene var små og vi ofte følte os pressede på tid fik vi leveret mad udefra cirka 1 gang om ugen. Nu sker det sjældent og vi vil oftere prioritere at gå ud og spise end at få maden leveret. Vi bor et sted med mange muligheder for at gå ud og spise også på en hverdag.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...