Jeg har aldrig....

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Jeg har aldrig....

Indlægaf Juki » 31. dec 2017, 00:16

Jeg går meget op i ordentlige råvarer, at mit kød er økologisk osv., men jeg foretrækker pulverbearnaise fra Knorr, når jeg skal have noget med bearnaise :genert:

Jeg tror aldrig jeg har fået det da jeg boede hjemme som barn/teenager, så det er ikke fordi jeg er opvokset med det og derfor er vant til smagen. Jeg synes bare det smager godt og ikke mindst bedre end de færdige i bøtter eller glas. Hjemmelavet bearnaise bryder jeg mig slet ikke om.. :genert:

Så jeg har heller aldrig lavet bearnaise, og kan ikke forestille mig at gøre det.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Jeg har aldrig....

Indlægaf Planten » 1. jan 2018, 22:11

Jeg har aldrig lavet bøf med bløde løg. Jeg har stegt mange og gode hakkebøffer. Men bløde løg.. Nope, det er bare ikke mig.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: Jeg har aldrig....

Indlægaf Santa » 1. jan 2018, 23:04

Falstria skrev:Jeg har aldrig kogt en kartoffel.

Hvad gør du så? Går Chuck Norris på den, og stirrer på den, til den er mør? :gruble:
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Jeg har aldrig....

Indlægaf HappyPaww » 2. jan 2018, 04:47

Lisma skrev:Jeg har altid foretrukket Knorrs bearnaise frem for alt andet, men på det sidste- og det troede jeg aldrig ville ske, er jeg begyndt at få sure opstød af den og smagen er pludselig blevet for syrlig til mine smagsløg. Jeg bryder mig faktisk ikke om den mere. Så i det nye år skal jeg lære at lave min egen.
.


Det bliver næppe en succes, for rigtig bearnaise er betydeligt mere syrlig end pulverversionen? Det er jo eddikebaseret. Ja smagen kan egentlig slet ikke sammenlignes, og jeg kan slet ikke forestille mig hvordan man laver en sovs der smager henad knorr..? Måske en opbagt hvid sovs med lidt tørret estragon i :lol:
1

Tilbage til "Mad og drikke"