De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf Allmost_Famous » 2. maj 2018, 14:01

....er de bare ALLE elendige?

Jeg har ellers altid været svært tilfreds med deres iceblends, smootea og sådan noget, men nu har de fået sådan noget sært pjask, der mest minder om hvad skummetmælk er værd hvis man skulle bruge fløde.

Har I prøvet dem? Kan noget anbefales? Dem jeg har smagt, har været enormt syntetiske og uden egentlig smag. Jeg har en veninde, som dog godt kan lide den med espresso, men ellers er hun heller ikke begejstret.

Nøj, jeg er øv over dem. Mere end en voksen kvinde burde være over blendede isterninger med smag. Men det er jeg altså, for de smager virkelig dårligt i forhold til de blendede isterninger med smag, de havde før :genert:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf fisken80 » 2. maj 2018, 19:16

Allmost_Famous skrev:....er de bare ALLE elendige?

Jeg har ellers altid været svært tilfreds med deres iceblends, smootea og sådan noget, men nu har de fået sådan noget sært pjask, der mest minder om hvad skummetmælk er værd hvis man skulle bruge fløde.

Har I prøvet dem? Kan noget anbefales? Dem jeg har smagt, har været enormt syntetiske og uden egentlig smag. Jeg har en veninde, som dog godt kan lide den med espresso, men ellers er hun heller ikke begejstret.

Nøj, jeg er øv over dem. Mere end en voksen kvinde burde være over blendede isterninger med smag. Men det er jeg altså, for de smager virkelig dårligt i forhold til de blendede isterninger med smag, de havde før :genert:


Du er ikke alene. Der har nærmest været shitstorm på deres Facebook over at de har fjernet iceblends og erstattet dem med frapinos.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf Allmost_Famous » 2. maj 2018, 19:20

Så er det ikke bare mig :lol:

Jeg overvejede i dag at køre i Rosengårdcentret efter en kold forfriskning, men så kom jeg i tanker om at de kun har det der mosevand med sirup nu, og så kunne det jo være det samme.

Tør man håbe på at de får iceblends tilbage?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf Allmost_Famous » 2. maj 2018, 19:30

Jeg har en McDonald's tæt på, men jeg har aldrig prøvet deres. Der var da en oplagt mulighed, i hvert fald at prøve den.

En Starbucks har vi vist kun ved universitetet i Odense, men der vil jeg da undersøge.

Når nu Baresso fjerner deres bedste ring fra menuen :sur:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf godtnavn » 2. maj 2018, 20:39

Noooo! Jeg har endda en gratis iceblend troede jeg med et fuldt stempelkort. Øv! Andet man kan drikke derinde der er noget værd?
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf Tilly » 2. maj 2018, 22:43

Uh jeg havde en veninde engang der kunne lave en virkelig god iceblend efterligning selv. Det var vist noget med kaffe, Matilde kakao, vanilleis, guldbarre med orangeknas/mint og isterninger :gruble:

Måske jeg skal prøve at eksperimenter når der kommer en varm sommerdag...
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf Filipai » 3. maj 2018, 05:05

Nespresso house laver nogen gode nogen. Jeg troede egentligt Baresso var omtrent et overstået kapitel.
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf Aquadorable » 3. maj 2018, 06:37

Filipai skrev:Nespresso house laver nogen gode nogen. Jeg troede egentligt Baresso var omtrent et overstået kapitel.


Det troede jeg egentlig også - men det er måske kun her i Kbh og omegn :gruble:
0
K - 12.06.18 :love:
MissB
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf MissB » 3. maj 2018, 20:07

Aquadorable skrev:
Filipai skrev:Nespresso house laver nogen gode nogen. Jeg troede egentligt Baresso var omtrent et overstået kapitel.


Det troede jeg egentlig også - men det er måske kun her i Kbh og omegn :gruble:


Espresso House har opkøbt Baresso og alle cafeerne bliver skiftet ud lidt efter lidt :)
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf Aquadorable » 3. maj 2018, 20:28

MissB skrev:
Aquadorable skrev:
Filipai skrev:Nespresso house laver nogen gode nogen. Jeg troede egentligt Baresso var omtrent et overstået kapitel.


Det troede jeg egentlig også - men det er måske kun her i Kbh og omegn :gruble:


Espresso House har opkøbt Baresso og alle cafeerne bliver skiftet ud lidt efter lidt :)


Det læste jeg godt - troede bare, at det var trådt i kraft alle steder efterhånden :)
0
K - 12.06.18 :love:
MissB
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf MissB » 3. maj 2018, 21:31

Aquadorable skrev:
MissB skrev:
Aquadorable skrev:
Filipai skrev:Nespresso house laver nogen gode nogen. Jeg troede egentligt Baresso var omtrent et overstået kapitel.


Det troede jeg egentlig også - men det er måske kun her i Kbh og omegn :gruble:


Espresso House har opkøbt Baresso og alle cafeerne bliver skiftet ud lidt efter lidt :)


Det læste jeg godt - troede bare, at det var trådt i kraft alle steder efterhånden :)


Det troede jeg også. Det er efterhånden et stykke tid siden. Men måske er de bare atarttet i kbh.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf LadyFox » 4. maj 2018, 04:49

MissB skrev:
Aquadorable skrev:
MissB skrev:
Aquadorable skrev:
Filipai skrev:Nespresso house laver nogen gode nogen. Jeg troede egentligt Baresso var omtrent et overstået kapitel.


Det troede jeg egentlig også - men det er måske kun her i Kbh og omegn :gruble:


Espresso House har opkøbt Baresso og alle cafeerne bliver skiftet ud lidt efter lidt :)


Det læste jeg godt - troede bare, at det var trådt i kraft alle steder efterhånden :)


Det troede jeg også. Det er efterhånden et stykke tid siden. Men måske er de bare atarttet i kbh.

Der ligger da stadig Baresso på Hovedbanegården og på Vesterbro så vidt jeg husker. Der er i hvert fald stadig et par stykker i København.
0
...
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf billiebean » 4. maj 2018, 04:52

Åh nej. Vi har stadig Baresso/Iceblends her, og jeg er mildt afhængig af vaniljeudgaven. Har godt lagt mærke til at nogle produkter så småt er skiftet ud, og IKKE til det bedre :/
0
MissB
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf MissB » 4. maj 2018, 05:05

LadyFox skrev:
MissB skrev:
Aquadorable skrev:
MissB skrev:
Aquadorable skrev:
Filipai skrev:Nespresso house laver nogen gode nogen. Jeg troede egentligt Baresso var omtrent et overstået kapitel.


Det troede jeg egentlig også - men det er måske kun her i Kbh og omegn :gruble:


Espresso House har opkøbt Baresso og alle cafeerne bliver skiftet ud lidt efter lidt :)


Det læste jeg godt - troede bare, at det var trådt i kraft alle steder efterhånden :)


Det troede jeg også. Det er efterhånden et stykke tid siden. Men måske er de bare atarttet i kbh.

Der ligger da stadig Baresso på Hovedbanegården og på Vesterbro så vidt jeg husker. Der er i hvert fald stadig et par stykker i København.


I følge dere hjemmeside, så er der de to plus Fields og Glostrup tilbage :) de kommer nok senere så :)
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: De der frapinos fra Baresso, ikke...?

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2018, 14:01

Er der nogen der kender til Starbucks udvalg? Er der noget der minder bare det mindste om en gelatte karamel?

Jeg kan ikke gennemskue om der er kaffe i alle udgaverne af frapinoerne incl dem der hedder noget med cream?

Men øv hvor ser de bare ikke ret lækre ud på billederne :( Jeg var simpelthen så skuffet da jeg ville købe en gelatte i dag og de så var udgået. Jeg gik uden at købe noget og har også brokket mig på deres facebook side
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Mad og drikke"