Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf MissB » 20. jul 2018, 16:09

Hej

Jeg håber at I kan hjælpe her :)

Min kæreste har ikke lyst til morgenmad om morgenen, så jeg søger noget han kan drikke, som indeholder vitaminer, fibre, protein osv.

Umiddelbart så har han tænkt på sådan noget proteinshake, og jeg har foreslået Nupo-shake.

Har I andre forslag?

På forhånd tak for hjælpen :)
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf Spjaerten » 20. jul 2018, 16:15

Søde dig og søde mand.
Nogen har lavet en tråd om smoothies med proteinpulver lidt længere nede i foraet.
Ellers kan jeg godt anbefale Nupo shakes, er pjattet med den med latte. Man skal dog nok også lige ha en banan eller andet i løbet af formiddagen, hvis det er en arbejdsdag.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf Wizzze » 20. jul 2018, 16:20

2
Do as I say! :whip:
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8872

Re: Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf D.itsen » 20. jul 2018, 16:25

Mortens svanes greenie er ret Nice.
Men hvorfor skal han indtage det, hvis Han ikke har lyst til morgenmad?
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf Daphne » 21. jul 2018, 08:49

MissB skrev:Hej

Jeg håber at I kan hjælpe her :)

Min kæreste har ikke lyst til morgenmad om morgenen, så jeg søger noget han kan drikke, som indeholder vitaminer, fibre, protein osv.

Umiddelbart så har han tænkt på sådan noget proteinshake, og jeg har foreslået Nupo-shake.

Har I andre forslag?

På forhånd tak for hjælpen :)

Nupo er slet ikke det samme som proteinshake. Nupo bruger primært fibre - ikke så meget protein. Proteinshake mætter bedre, synes vi herhjemme, og smager også bedre. Bodylab's Whey 100 Ultimate Chocolate er rigtig god (med mælk). Kan købes i Matas.

Jeg har samme problem med morgenmad, som din kæreste. Lige for tiden står den på (protein)drikkeyoghurt - og i nogle perioder er friskpresset juice af grøntsager og frugt også et hit (dog skal man tisse hele tiden bagefter.....) :D
0
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Re: Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf MissB » 21. jul 2018, 10:16

Spjaerten skrev:Søde dig og søde mand.
Nogen har lavet en tråd om smoothies med proteinpulver lidt længere nede i foraet.
Ellers kan jeg godt anbefale Nupo shakes, er pjattet med den med latte. Man skal dog nok også lige ha en banan eller andet i løbet af formiddagen, hvis det er en arbejdsdag.


Tak, den vil jeg kigge på. Det er netop til arbejdsdage :kys:
0
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Re: Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf MissB » 21. jul 2018, 10:21

D.itsen skrev:Mortens svanes greenie er ret Nice.
Men hvorfor skal han indtage det, hvis Han ikke har lyst til morgenmad?


Han gerne vil have “et eller andet” der mætter, som ikke er decieret mad. Fordi hans krop har brug for det pga hans arbejde. Derfor har han bedt mig spørge til råds herinde :)

Tak, den vil jeg prøve at google.
1
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Re: Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf MissB » 21. jul 2018, 10:42

Daphne skrev:
MissB skrev:Hej

Jeg håber at I kan hjælpe her :)

Min kæreste har ikke lyst til morgenmad om morgenen, så jeg søger noget han kan drikke, som indeholder vitaminer, fibre, protein osv.

Umiddelbart så har han tænkt på sådan noget proteinshake, og jeg har foreslået Nupo-shake.

Har I andre forslag?

På forhånd tak for hjælpen :)

Nupo er slet ikke det samme som proteinshake. Nupo bruger primært fibre - ikke så meget protein. Proteinshake mætter bedre, synes vi herhjemme, og smager også bedre. Bodylab's Whey 100 Ultimate Chocolate er rigtig god (med mælk). Kan købes i Matas.

Jeg har samme problem med morgenmad, som din kæreste. Lige for tiden står den på (protein)drikkeyoghurt - og i nogle perioder er friskpresset juice af grøntsager og frugt også et hit (dog skal man tisse hele tiden bagefter.....) :D


Det lyder rigtig godt. Tak for anbefalingen :D

Hab har også overvejet drikkeyoghurt eller drikkeskyr.
0
D.itsen
Indlæg: 3287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8872

Re: Forslag til morgenmad, der kan drikkes

Indlægaf D.itsen » 21. jul 2018, 10:51

MissB skrev:
D.itsen skrev:Mortens svanes greenie er ret Nice.
Men hvorfor skal han indtage det, hvis Han ikke har lyst til morgenmad?


Han gerne vil have “et eller andet” der mætter, som ikke er decieret mad. Fordi hans krop har brug for det pga hans arbejde. Derfor har han bedt mig spørge til råds herinde :)

Tak, den vil jeg prøve at google.

:gogo: der er bare man der stadig tror man SKAL spise morgenmad, så hvis det var årsagen ville jeg gerne debunke den myte

Bodylab proteinpulver kan også købes på deres egen hjemmeside, og de har en seriøs hurtig levering. Den med chokolade, der er nævnt er god, og citron eller fersken /appelsin er udmærket bare med vand
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Mad og drikke"