Actifry-tråden

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Actifry-tråden

Indlægaf Fillie » 17. jan 2019, 16:02

Jeg har også Tefals 2in1, og jeg elsker den. :love:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Actifry-tråden

Indlægaf Tricolette » 17. jan 2019, 16:14

Må nok indrømme at den fylde mega meget :shock:
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Actifry-tråden

Indlægaf Stitch » 9. sep 2020, 19:36

Jeg har længe tænkt på at købe en Actifry, men synes, at de er lidt dyre. Så nu har jeg købt en billig version i Netto. Og ejjj den er jo fantastisk!

Fritter, mozzarelasticks og kyllingbryst er afprøvet i den og de er alle blevet virkelig gode.

Hvor finder I andre inspiration til hvad der kan laves i den?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Actifry-tråden

Indlægaf LadyFox » 10. sep 2020, 07:58

Stitch skrev:Jeg har længe tænkt på at købe en Actifry, men synes, at de er lidt dyre. Så nu har jeg købt en billig version i Netto. Og ejjj den er jo fantastisk!

Fritter, mozzarelasticks og kyllingbryst er afprøvet i den og de er alle blevet virkelig gode.

Hvor finder I andre inspiration til hvad der kan laves i den?

Hvornår har du købt den?
0
...
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Actifry-tråden

Indlægaf Stitch » 10. sep 2020, 09:25

LadyFox skrev:
Stitch skrev:Jeg har længe tænkt på at købe en Actifry, men synes, at de er lidt dyre. Så nu har jeg købt en billig version i Netto. Og ejjj den er jo fantastisk!

Fritter, mozzarelasticks og kyllingbryst er afprøvet i den og de er alle blevet virkelig gode.

Hvor finder I andre inspiration til hvad der kan laves i den?

Hvornår har du købt den?


1-2 uger siden. Min tidsfornemmelse er lidt off pt. Gav 200 kr for den. Teknisk set er det jo bare en airfry; ved ikke om der er forskel, men den er helt fin til mit forbrug.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Actifry-tråden

Indlægaf Stitch » 10. sep 2020, 09:26

Lemonella skrev:
Stitch skrev:Jeg har længe tænkt på at købe en Actifry, men synes, at de er lidt dyre. Så nu har jeg købt en billig version i Netto. Og ejjj den er jo fantastisk!

Fritter, mozzarelasticks og kyllingbryst er afprøvet i den og de er alle blevet virkelig gode.

Hvor finder I andre inspiration til hvad der kan laves i den?


Der findes en Facebookside, hvor der postes opskrifter og gode råd. Kan ikke lige huske, hvad den hedder, er der nemlig ikke mere (der var lige en gut, der mente jeg skulle skældes ud i tide og utide :D)



Tak :) Jeg fandt et par stykker. Den ene ligger tryk på det SKAL være OBH actifry. Det er åbenbart meget vigtigt.

Jeg bliver altid lidt overrasket over, hvor meget folk kan gå op i noget bestemt. Jeg søger jo bare inspiration :D
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Mad og drikke"