Mac`en bringer ud

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23351

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Mani » 8. okt 2018, 18:03

Det ville vi ikke benytte. Der er for langt & McD mad er ikke lækkert lunkent. Mand & drenge spiser det af og til når vi er på langfart (motorvejsstop). Jeg får migræne hver eneste gang jeg prøver, så jeg har droppet det.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Misantropen » 8. okt 2018, 18:13

Selina skrev:
Misantropen skrev:Pas nu på der ikke går ild i den glorie.

At man ikke køber junkfood er overhovedet ikke lig med at det hjemmelavede mad man laver er sundere eller at man har en mere aktiv og sund livsstil.

Problemet er næppe junkfood i sig selv, men at mange ikke aner hvor usund og fedende det normale mad de indtager på daglig basis er.
Hvilken glorie???
Jeg tror ikke at jeg på noget tidspunkt har påstået at jeg er en helgen.
Jeg råæder junkfood med stor velbehag og jeg laver den mad jeg nu engang har lyst til. Nogen gange er det low fat andre gange er det en kolesterolbombe som vil give dig akut myokardie infakt på stedet.

Jeg opfattede dine indlæg som værende fordømmende overfor dem der benytter sig af junkfood-løsninger med udbringning.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Wizzze » 20. nov 2018, 21:07

Nu følger Burger K efter, og modstat Mac, så bliver det ikke bare i København
https://www.bt.dk/erhverv/burgerkrig-nu ... -i-danmark

Det bliver så spændende med prisen, for Just Eat skal jo nærmest have mere for udbringning end maden koster :tie:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf DenBruneMunk » 20. nov 2018, 21:27

Wizzze skrev:Nu følger Burger K efter, og modstat Mac, så bliver det ikke bare i København
https://www.bt.dk/erhverv/burgerkrig-nu ... -i-danmark

Det bliver så spændende med prisen, for Just Eat skal jo nærmest have mere for udbringning end maden koster :tie:

Synes mere deres spørgsmål om hvilken sted man ville vælge er mere spændende, der ligger BK jo en del foran, og ellers så har "begge" en forkærlighed hos mange. Det er da også lidt spændende, når nu 11k har svaret.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Artem » 20. nov 2018, 21:32

Wizzze skrev:Nu følger Burger K efter, og modstat Mac, så bliver det ikke bare i København
https://www.bt.dk/erhverv/burgerkrig-nu ... -i-danmark

Det bliver så spændende med prisen, for Just Eat skal jo nærmest have mere for udbringning end maden koster :tie:

Lidt mærkelig afstemning BT har som vist mest er relevant hvis man bor i storbyen.

For synes som sådan at Burger K er bedst.
Men Mac er klart mest udbredt i min del af landet, og når man er ude at køre langt så er det igen Mac man komme til. Så de sidste mange år har jeg kun været på Mac da de klart er mest tilgængelig i min del af landet.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf ExCoastal » 20. nov 2018, 22:06

Nej, jeg gider ikke betale leveringsgebyr, servicegebyr og drikkepenge for at få noget leveret, som jeg selv kan hente på 5 minutter. Vi kan få (næsten) alt leveret, også McD, Carl's Jr., Jack in the Box osv, men jeg henter det meget hellere selv. Dels skal jeg ikke vente, og dels gider jeg ikke de slatne fritter.

På leveringssiden er der også en forskel. Mange gange tager det tid, før en ordre bliver accepteret, hvilket jeg godt forstår. Hvorfor acceptere en McD ordre til $15, hvis man i stedet kunne få en $200 sushi ordre. Manger kunder giver 20% drikkepenge i USA, og det er vel og mærke på hele beløbet, både mad og gybyrer.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Misantropen » 22. nov 2018, 11:48

Wizzze skrev:Nu følger Burger K efter, og modstat Mac, så bliver det ikke bare i København
https://www.bt.dk/erhverv/burgerkrig-nu ... -i-danmark

Det bliver så spændende med prisen, for Just Eat skal jo nærmest have mere for udbringning end maden koster :tie:

Jeg hilser det velkommen. Ikke fordi jeg er hyppig kunde hos nogen af stederne, antallene af mine besøg ved Burger King kan tælles på én hånd og McDonald's benytter jeg kun få gange om året, men sammenlignet med udvalget hos Just Eat (og Hungry) her i byen svinger kvaliteten hos pizzarierne og hvem der ellers laver burgere rigtig meget.

Hos McDonald's og Burger King ved man i det mindste hvad man kan forvente hver gang og skulle man være utilfreds har jeg aldrig oplevet problemer ved at henvende mig. Modsat mindre kæder/spisesteder uden et kendt navn/brand.

Jeg kan sagtens forestille mig at fravælge de øvrige og mere tvivlsomme steder til fordel for Burger King eller McDonald's.


Hvad koster udbringning i København via Just Eat? Her koster den 20-30 kr. Til gengæld er der altid et mindstebeløb ved bestilling på mindst 100 kr, altså udover levering.
0
Selma156
Indlæg: 2351
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6817

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Selma156 » 22. nov 2018, 15:40

Jeg bor ca. 100 meter fra en McD, og har været der to gange, i de syv måneder, jeg har boet her. Begge gange efter en bytur. Jeg kan faktisk kun lide McD, når jeg er godt snalret. Jeg kommer i hvert fald aldrig til at benytte mig af deres udbringning.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Flora » 22. nov 2018, 16:13

McD vil have 89 kr. for at bringe ud til mig. Jeg bor ca. 4 km fra dem. Jeg kunne nærmest tage en taxa derud til samme pris :stoned:

Jeg forstår ikke, at de indfører udbringning, når de samtidig sætter prisen så højt, at ingen gider benytte sig af det. Jeg gider i hvert fald ikke.
0

Tilbage til "Mad og drikke"