Mac`en bringer ud

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Mac`en bringer ud

Indlægaf Wizzze » 7. okt 2018, 16:57

https://www.bt.dk/erhverv/mcdonalds-kla ... t-i-luften

Det lyder farligt, og ikke mindst dyrt, når man stadig er halvfuld og i fråderhumør, og ikke helt bevidst om hvad man gør :-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Misantropen » 7. okt 2018, 17:13

Har det ikke været muligt i Odense eller er det noget jeg bilder mig noget ind :gruble:

Under alle omstændigheder tror jeg sagtens det kan betale sig for dem og det har undret mig at det ikke er sket før.
0
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf ajnaM » 7. okt 2018, 17:13

Jeg bor 2 minutter fra McD, og det har ikke ændret min McD-frekvens. Tør faktisk gå så langt som til at sige, at det ikke får nogen betydning, om det bliver bragt ud... utroligt nok.
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf HappyPaww » 7. okt 2018, 17:57

Vi er glade :genert:
0
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Lykke » 7. okt 2018, 18:06

Jeg bor virkelig tæt på både Carls JR, burger King og maccen. Men det er jo crap, og virkelig ikke godt.
Vil langt hellere have burger osv fra Jagger hvis det endelig skal være.
Tror bare heller ikke en menu fra mcd klarer transport særlig godt, med mindre de har frituregryden med på knallerten. Ellers er de fritter sgu døde og bløde.
3
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf 1234 » 7. okt 2018, 18:09

ajnaM skrev:Jeg bor 2 minutter fra McD, og det har ikke ændret min McD-frekvens. Tør faktisk gå så langt som til at sige, at det ikke får nogen betydning, om det bliver bragt ud... utroligt nok.


Jeg tænker også der findes en hel del andre bedre burger steder, hvis man endelig skal have burgere :)
3
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Sof » 7. okt 2018, 18:12

Vi bor 3 minutter i bil fra en McD og det hænder da at en af os henter mad derhenne, men selv på den korte tur, når det at blive halvkedeligt, særligt fritterne lider. Vi ville aldrig bruge penge for at få leveret og slet ikke hvis man så er nr 4 hustand på turen eller lign.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Artem » 7. okt 2018, 18:23

Jeg får aldrig bragt noget ud, og vil heller ikke få dem i fremtiden og slet ikke fra MacD
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf Pjeps » 7. okt 2018, 19:09

Aldrig i livet om jeg vil have bragt mad ud derfra. Jeg får galopperende dårlig mave af deres mad :lol:

Så jeg har nok ikke spist på mcd de sidste 10 år eller mere.
0
:ninja:
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf ajnaM » 7. okt 2018, 19:42

1234 skrev:
ajnaM skrev:Jeg bor 2 minutter fra McD, og det har ikke ændret min McD-frekvens. Tør faktisk gå så langt som til at sige, at det ikke får nogen betydning, om det bliver bragt ud... utroligt nok.


Jeg tænker også der findes en hel del andre bedre burger steder, hvis man endelig skal have burgere :)


Ja det er det andet element. Vi har Jagger, YoBurger og ikke mindst Gasoline Grill lige om hjørnet. :love: Jeg ville til hver en tid foretrække en derfra.

Det eneste, der trækker ved McD, er deres happy meals, som drengene selvfølgelig har forelsket sig i. Men den store har godt fanget, at Jaggers milkshake smager bedre end Macens. :slem:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43968

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf paint » 7. okt 2018, 19:49

ajnaM skrev:
1234 skrev:
ajnaM skrev:Jeg bor 2 minutter fra McD, og det har ikke ændret min McD-frekvens. Tør faktisk gå så langt som til at sige, at det ikke får nogen betydning, om det bliver bragt ud... utroligt nok.


Jeg tænker også der findes en hel del andre bedre burger steder, hvis man endelig skal have burgere :)


Ja det er det andet element. Vi har Jagger, YoBurger og ikke mindst Gasoline Grill lige om hjørnet. :love: Jeg ville til hver en tid foretrække en derfra.

Det eneste, der trækker ved McD, er deres happy meals, som drengene selvfølgelig har forelsket sig i. Men den store har godt fanget, at Jaggers milkshake smager bedre end Macens. :slem:


Vi har også en YoBurger på Østerbro, og de kan faktisk bringes ud, hvis man nu skulle få lyst til det ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf DenBruneMunk » 7. okt 2018, 19:51

Kan man så finde dem på hungry.dk?
0
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf ajnaM » 7. okt 2018, 19:54

paint skrev:
ajnaM skrev:
1234 skrev:
ajnaM skrev:Jeg bor 2 minutter fra McD, og det har ikke ændret min McD-frekvens. Tør faktisk gå så langt som til at sige, at det ikke får nogen betydning, om det bliver bragt ud... utroligt nok.


Jeg tænker også der findes en hel del andre bedre burger steder, hvis man endelig skal have burgere :)


Ja det er det andet element. Vi har Jagger, YoBurger og ikke mindst Gasoline Grill lige om hjørnet. :love: Jeg ville til hver en tid foretrække en derfra.

Det eneste, der trækker ved McD, er deres happy meals, som drengene selvfølgelig har forelsket sig i. Men den store har godt fanget, at Jaggers milkshake smager bedre end Macens. :slem:


Vi har også en YoBurger på Østerbro, og de kan faktisk bringes ud, hvis man nu skulle få lyst til det ;)


Jeg tror, både Jagger og Yoburger bringer ud. Ved ikke med Gasoline Grill (der i øvrigt klart er den bedste!). Men jeg har sådan rundt regnet 50 meter til den ene, 100 meter til den anden og 200 meter til den tredje, så det ville være decideret dovent. :genert:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32468

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf icelady » 7. okt 2018, 19:56

Min yngste knægts første ord, da han læste det: "Det er sgu da en god grund til at flytte til hovedstaden" :lol:



Var muligheden her, ville jeg kun få sendt Chili Cheese tops :D
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43968

Re: Mac`en bringer ud

Indlægaf paint » 7. okt 2018, 20:02

ajnaM skrev:
paint skrev:
ajnaM skrev:
1234 skrev:
ajnaM skrev:Jeg bor 2 minutter fra McD, og det har ikke ændret min McD-frekvens. Tør faktisk gå så langt som til at sige, at det ikke får nogen betydning, om det bliver bragt ud... utroligt nok.


Jeg tænker også der findes en hel del andre bedre burger steder, hvis man endelig skal have burgere :)


Ja det er det andet element. Vi har Jagger, YoBurger og ikke mindst Gasoline Grill lige om hjørnet. :love: Jeg ville til hver en tid foretrække en derfra.

Det eneste, der trækker ved McD, er deres happy meals, som drengene selvfølgelig har forelsket sig i. Men den store har godt fanget, at Jaggers milkshake smager bedre end Macens. :slem:


Vi har også en YoBurger på Østerbro, og de kan faktisk bringes ud, hvis man nu skulle få lyst til det ;)


Jeg tror, både Jagger og Yoburger bringer ud. Ved ikke med Gasoline Grill (der i øvrigt klart er den bedste!). Men jeg har sådan rundt regnet 50 meter til den ene, 100 meter til den anden og 200 meter til den tredje, så det ville være decideret dovent. :genert:


Man brænder jo også lidt af kalorierne af, ved selv at vade derhen. Det har man sikkert ingen skade af. ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Mad og drikke"