Brunch København/Frederiksberg

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Brunch København/Frederiksberg

Indlægaf Jedi » 10. okt 2018, 10:23

Wizzze skrev:
Jedi skrev:Jeg har været glad for National Museets brunch de gange, jeg har været der. Maden er god. Meeeeen......som med andre buffeter, så kan det godt udvikle sig til lidt af et kaos, hvor man ikke er ved bordet samtidig, og der er også en del larm.


De har lavet om, nu er Julian afløst af Smör, og de har ikke længere weekend brunch, men stort kagebord i stedet.


Nå for pokker! Sorry OP. Ikke at kagebord er at fornægte :-D
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Brunch København/Frederiksberg

Indlægaf Wizzze » 10. okt 2018, 10:35

Jedi skrev:
Wizzze skrev:
Jedi skrev:Jeg har været glad for National Museets brunch de gange, jeg har været der. Maden er god. Meeeeen......som med andre buffeter, så kan det godt udvikle sig til lidt af et kaos, hvor man ikke er ved bordet samtidig, og der er også en del larm.


De har lavet om, nu er Julian afløst af Smör, og de har ikke længere weekend brunch, men stort kagebord i stedet.


Nå for pokker! Sorry OP. Ikke at kagebord er at fornægte :-D


Den københavnske cafe- og restaurantverden er virkelig for viderekommende, slipper man bare et splitsekund, så har de lavet om.
Tror efterhånden at mere end halvdelen af mine "stamsteder" er lukket, flyttet, ændret koncept osv. og jeg er godt og grundigt rundforvirret. Og det er som ret hardcore cafe- og restaurantgæst, hvordan alm. dødelige kunder følger med kan jeg slet ikke forstå :lol:

Og kagebordet er super, ikke helt Cakenhagen men tæt på, og lidt billigere.
1
Do as I say! :whip:
Selma156
Indlæg: 2351
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6819

Re: Brunch København/Frederiksberg

Indlægaf Selma156 » 10. okt 2018, 17:50

Har for nylig været på Sult og bevares, det var da udmærket, men det er også ret pebret og maden var ikke overdrevet god, som den sjældent er ved buffet. Måske mine veninder bare havde hypet stedet lidt meget.

Til gengæld har jeg også for nylig været på Møllers Kaffe og Køkken på Nørrebro, hvilket jeg synes var virkelig lækkert - og til en god pris :)
0
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2347

Re: Brunch København/Frederiksberg

Indlægaf didaa » 20. okt 2018, 19:31

Tak for alle jeres forslag, vil få dem nærstuderet snarest. Sult har jeg prøvet, og det må gerne være højere kvalitet med lidt specielle råvarer og et mere hyggeligt sted. Og vi er veninder afsted uden børn, så det skal ikke være de store buffeter. Spiser indimellem på Les Trois Cochon, de har forresten også udemærket brunch.
0

Tilbage til "Mad og drikke"