Danmarks bedste supermarked?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Danmarks bedste supermarked?

Indlægaf Slettet bruger » 11. nov 2018, 12:36

fisken80 skrev:Netto billig? Med hvad?


Slik, kage og cola.
0
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Danmarks bedste supermarked?

Indlægaf MOGA » 11. nov 2018, 12:54

Jeg køber primært ind i Rema, suppleret med Føtex, Irma og Netto. Føtex og Irma enten på grund af slagtilbud eller specialvarer, Netto hvis jeg mangler en enkelt ting, da vi kommer lige forbi på vej hjem fra skole/arbejde.

På min hadeliste over supermarkeder er Fakta, Lidl og Aldi.
0
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Danmarks bedste supermarked?

Indlægaf Lykke » 11. nov 2018, 13:39

Vi bor desværre lidt langt fra en Rema, men så er det ret smart med Vigo, så det bliver leveret. Det kan jeg meget godt lide.

Bilka og netto er det som er tættest på os. Netto er ok, men savner at have en Coop-butik i nærheden.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Danmarks bedste supermarked?

Indlægaf 1234 » 11. nov 2018, 15:17

abcd skrev:
paint skrev:Rema 1000, er vist mere udbredt i Jylland end i København. Det er kun når jeg er på Vesterport Station, at jeg går derind. Der i hvert fald ingen Rema i mit nabolag.
Netto, er simpelthen for ringe, efterhånden. Dårlig skiltning (priser), varer der ligger og roder, konstant proppet med varebure, som står henslængt i de (i forvejen) smalle gange.


Det kunne måske have en del at sige hvis Rema 1000 ikke er særlig udbredt i København imens Netto og Faktaerne er. For supermarkederne i København er elendige i forhold til bare lidt uden for København. Kvadratmeterne er for dyre, og deraf bliver supermarkederne generelt helt til hest.


Jeg synes nu de er okay. Den eneste butik jeg synes har haft faldende standard i forhold til de jyske er Føtex, hvilket nok kan forklares med kvadratmeter. Tilgengæld er Fakta bedre end dem jeg kender i Aalborg og Netto er samme svingende standard.
0

Tilbage til "Mad og drikke"