Sunde snacks...

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Sunde snacks...

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 17. feb 2019, 08:53

milisa skrev:Husk, at melon og vindruer - og meget anden frugt - er masser af sukker. Dvs når vægttab bliver et mål, så er frådning af vindruer en dårlig idé. Jeg forstår 110%, at man ikke bare kan bygge Rom på en dag, men jeg tænker bare, at man jo måske godt kan forsøge ikke at erstatte den ene dårlige vane med den anden - om end selvfølgelig at frugt er temmelig meget bedre end slik og chips.

Ift dit oplæg, så er bananpandekager allerede nævnt. Det er MEGA godt! Man kommer rigtig langt på en banan, et æg og lidt havregryn - og måske lidt hakket mørk chokolade. Det føles både mættende og tilfredsstiller den søde tand, synes jeg.

:slem: :banan: :klap:
Undskyld
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Sunde snacks...

Indlægaf milisa » 17. feb 2019, 18:49

Jacobsen81 skrev:
milisa skrev:Husk, at melon og vindruer - og meget anden frugt - er masser af sukker. Dvs når vægttab bliver et mål, så er frådning af vindruer en dårlig idé. Jeg forstår 110%, at man ikke bare kan bygge Rom på en dag, men jeg tænker bare, at man jo måske godt kan forsøge ikke at erstatte den ene dårlige vane med den anden - om end selvfølgelig at frugt er temmelig meget bedre end slik og chips.

Ift dit oplæg, så er bananpandekager allerede nævnt. Det er MEGA godt! Man kommer rigtig langt på en banan, et æg og lidt havregryn - og måske lidt hakket mørk chokolade. Det føles både mættende og tilfredsstiller den søde tand, synes jeg.

:slem: :banan: :klap:
Undskyld


Altså, jeg siger det bare.... Man KOMMER rigtig langt - på mange planer og niveauer - med en banan..... :slem:
1
Tally-ho

Tilbage til "Mad og drikke"