Frokostrestaurant

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Frokostrestaurant

Indlægaf oOxXxOo » 6. maj 2019, 05:33

Jeg søger med lys og lygte efter en frokostrestaurant/café/spisested på fyn, helst i Odense dog ikke et must hvis det rigtige dukker op, hvor man kan være et selskab på 14 personer. Det der er hele humlen ved det er, at der ud af de 14 er 1 barn på 6 år, der næsten ikke rør noget, 1 vegetar og 1 der ikke spiser okse/svinekød dvs. kun fisk og fjerkræ.
Vi er ikke interesserede i at det er vanvittig dyrt som i flere 1000,- pr kuvert, men omvendt er Eydes, Flammen og lign. steder heller ikke helt oplagte, da vi leger med tanken om at det skal bruges til et lille intimt bryllup for den nærmeste familie.

Har I noget som I kan anbefale?
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf Sophaya » 6. maj 2019, 05:44

Da vi blev gift på rådhuset, tog vi nærmeste familie med ned på UBN - de har vildt god mad, service var i top, og vi havde en lille del af restauranten for os selv, eftersom bordet var sat op til os i sin egen lille sektion. Vi reserverede det bare på forhånd og bad om et bord der var så privat som muligt. De har både cafemad og restaurantmad, og de var meget fleksible ifht vegetarerne i selskabet, og ville udover de vegetarretter der var på kortet gerne lave kødretter om til vegetarretter hvis muligt.

Jeg var selv overrasket første gang jeg var på UBN, forsi jeg troede det bare var sådan noget burgersted med kedelig mad. Men vi kan enormt godt lide deres mad, især deres pastaretter og deres bøffer.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf oOxXxOo » 6. maj 2019, 06:39

Sophaya skrev:Da vi blev gift på rådhuset, tog vi nærmeste familie med ned på UBN - de har vildt god mad, service var i top, og vi havde en lille del af restauranten for os selv, eftersom bordet var sat op til os i sin egen lille sektion. Vi reserverede det bare på forhånd og bad om et bord der var så privat som muligt. De har både cafemad og restaurantmad, og de var meget fleksible ifht vegetarerne i selskabet, og ville udover de vegetarretter der var på kortet gerne lave kødretter om til vegetarretter hvis muligt.

Jeg var selv overrasket første gang jeg var på UBN, forsi jeg troede det bare var sådan noget burgersted med kedelig mad. Men vi kan enormt godt lide deres mad, især deres pastaretter og deres bøffer.


Tak for svar :)
Nu ved jeg ikke hvor længe siden du har været der, men mine kollegaer og jeg havde en rigtig kedelig oplevelse sidste sommer hvor vi var ude og spise netop på UBN fordi vi havde hørt godt om det og der var mulighed for at vælge noget forskelligt. Men tjeneren var "smart-i-en-fart", maden var der fejl i, og var generelt noget kun kedelig, der var fejl i bestillingerne, og der var slet ingen fleksibilitet ift. ønsker og behov :mellow: Men det kan self. være at de har oppet sig siden vi var der sidst..
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf Sophaya » 6. maj 2019, 06:43

oOxXxOo skrev:Tak for svar :)
Nu ved jeg ikke hvor længe siden du har været der, men mine kollegaer og jeg havde en rigtig kedelig oplevelse sidste sommer hvor vi var ude og spise netop på UBN fordi vi havde hørt godt om det og der var mulighed for at vælge noget forskelligt. Men tjeneren var "smart-i-en-fart", maden var der fejl i, og var generelt noget kun kedelig, der var fejl i bestillingerne, og der var slet ingen fleksibilitet ift. ønsker og behov :mellow: Men det kan self. være at de har oppet sig siden vi var der sidst..


Øv, en ærgerlig oplevelse for jer. Vi blev gift 1.september, og jeg var nemlig overrasket over, hvor servicemindet personalet var den dag, vores tjener var endda i køkkenet og høre hvilken fond der var i en bestemt sovs osv. Det var virkelig en god oplevelse med lækker mad.
Jeg ved ikke, om de generelt har oppet sig, eller om vi var heldige og i var uheldige - men jeg kan godt forstå, hvis i ikke vil basere jeres bryllupsfrokost på sådan en ærgerlig oplevelse!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf Lykke » 6. maj 2019, 08:55

Måske cafe fleuri kunne være en mulighed. Hvis du går ind på deres Instagram ser det ud til at de har et baghus med et godt stort, men ikke for stort lokale. Ellers har de en skøn gård. Men det kommer nok an på hvornår du skal giftes. Tænker også de ville være til at snakke med i forhold til lige jeres arrangement.
0
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf Lykke » 8. maj 2019, 11:16

oOxXxOo skrev:Jeg søger med lys og lygte efter en frokostrestaurant/café/spisested på fyn, helst i Odense dog ikke et must hvis det rigtige dukker op, hvor man kan være et selskab på 14 personer. Det der er hele humlen ved det er, at der ud af de 14 er 1 barn på 6 år, der næsten ikke rør noget, 1 vegetar og 1 der ikke spiser okse/svinekød dvs. kun fisk og fjerkræ.
Vi er ikke interesserede i at det er vanvittig dyrt som i flere 1000,- pr kuvert, men omvendt er Eydes, Flammen og lign. steder heller ikke helt oplagte, da vi leger med tanken om at det skal bruges til et lille intimt bryllup for den nærmeste familie.

Har I noget som I kan anbefale?


https://fleuri.dk

Det er i hvert fald hyggeligt! Og tænker de er til at snakke i forhold til lige jeres arrangement.
0
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf oOxXxOo » 12. maj 2019, 06:25

Lykke skrev:
oOxXxOo skrev:Jeg søger med lys og lygte efter en frokostrestaurant/café/spisested på fyn, helst i Odense dog ikke et must hvis det rigtige dukker op, hvor man kan være et selskab på 14 personer. Det der er hele humlen ved det er, at der ud af de 14 er 1 barn på 6 år, der næsten ikke rør noget, 1 vegetar og 1 der ikke spiser okse/svinekød dvs. kun fisk og fjerkræ.
Vi er ikke interesserede i at det er vanvittig dyrt som i flere 1000,- pr kuvert, men omvendt er Eydes, Flammen og lign. steder heller ikke helt oplagte, da vi leger med tanken om at det skal bruges til et lille intimt bryllup for den nærmeste familie.

Har I noget som I kan anbefale?


https://fleuri.dk

Det er i hvert fald hyggeligt! Og tænker de er til at snakke i forhold til lige jeres arrangement.


Vi er ikke nok folk til at få arrangeret frokost, så det er desværre ikke en mulighed. Jeg havde godt selv luret på det, da det ser lækkert ud.
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf Jedi » 12. maj 2019, 06:49

Ikke i Odense men på SydFyn. Jeg har kun været der til aften, hvilket var meget lækkert - deres frokost har dog et godt ry. Der er ikke supermange tilbud til vegetaren på kortet, men det er et sted, hvor de gerne vil hive noget frem, som ikke lige er på kortet.
https://www.vesterskerningekro.dk/menu/#frokost-ny
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2611
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf Anlewi » 12. maj 2019, 07:23

Hvad
Med Druen og Bønnen?
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Frokostrestaurant

Indlægaf Lykke » 12. maj 2019, 09:46

oOxXxOo skrev:
Lykke skrev:
oOxXxOo skrev:Jeg søger med lys og lygte efter en frokostrestaurant/café/spisested på fyn, helst i Odense dog ikke et must hvis det rigtige dukker op, hvor man kan være et selskab på 14 personer. Det der er hele humlen ved det er, at der ud af de 14 er 1 barn på 6 år, der næsten ikke rør noget, 1 vegetar og 1 der ikke spiser okse/svinekød dvs. kun fisk og fjerkræ.
Vi er ikke interesserede i at det er vanvittig dyrt som i flere 1000,- pr kuvert, men omvendt er Eydes, Flammen og lign. steder heller ikke helt oplagte, da vi leger med tanken om at det skal bruges til et lille intimt bryllup for den nærmeste familie.

Har I noget som I kan anbefale?


https://fleuri.dk

Det er i hvert fald hyggeligt! Og tænker de er til at snakke i forhold til lige jeres arrangement.


Vi er ikke nok folk til at få arrangeret frokost, så det er desværre ikke en mulighed. Jeg havde godt selv luret på det, da det ser lækkert ud.


Men jeg tror de er til at snakke med hvis det er.
0

Tilbage til "Mad og drikke"