Impossible Whopper

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Wizzze » 20. nov 2019, 13:21

Skylder lige en tilbagemelding. Vi var begge ganske enige om at den nye grønne burger er ret tæt på den originale whopper. Tror de fleste ville tro det var en alm. whopper, hvis de fik den i det alm. papir. Brækker man et stykke af bøffen, og spiser rent, kan man godt smage det ikke er oksekød, men sammen med salat, løg, tomat, pickles, mayo og ketchup, så smager man ikke forskel.
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Fru Sunshine » 20. nov 2019, 13:51

Pandesteg skrev:
Fru Sunshine skrev:
Pandesteg skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvis det ligner kød og smager som kød, så kunne man lige så godt spise kød.


Sikke noget vås.


Tja. Det kan du så mene. Jeg synes, det er noget pjat, at lave noget, der ligner kød uden at være det.
Men jeg giver heller ikke ret meget for "princip"-spisere. Jeg synes, det som regel er noget værre hykleri. Jeg gætter på, at du heller ikke er enig i det, og det er fint. Men det svarer til at fortælle dig, at din indstilling er noget vås.

Min svigerdatter spiser ikke kød. Hun spiser heller ikke køderstatninger. Hun bryder sig ikke om hverken smag, konsistens eller tanken om kød.
Det er fint for mig. Det er også fint for mig, at nogen har det anderledes.

Men jeg gider sgu'tte høre, at min holdning er noget vås, fordi den ikke er som din.


Det er da SÅ meget noget vås. At gøre sig til dommer over hvad folk af forskellige årsager, kulturelle, religiøse, etiske, whatever, spiser, fordi man ikke enig med dem, det kommer jeg aldrig til at forstå eller respektere. Det er så lidt rummeligt, at jeg kun kan ryste på hovedet af det. Så nej vi bliver ikke enige og det havde jeg heller ikke forventet.

Jamen jeg takker og bukker da for den etiket.

Jeg kunne så have skrevet præcis det samme indlæg til dig ;)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Mad og drikke"