Anbefal et produkt

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Finidut
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 26. feb 2016, 12:32
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1790

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Finidut » 2. okt 2022, 13:16

Jeg vil anbefale Rema 1000s “Focaccia toppet med pepperoni og ost”. De ligger i frysedisken og det er sådan nogle, som man skal bage selv. Der er 8 små stykker i en pose til 24,95 kr.

Jeg ville nok kategorisere dem som minipizzaer. De smager dejligt, man kan faktisk smage tomatsaucen og pepperonien, og der er en ganske fin mængde pepperoni på hvert stykke. Jeg tænker, at de også vil være gode kolde i madpakken for både børn og voksne. Jeg skal i hvert fald selv have et par stykker med i min madpakke i morgen.
3
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17420
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3600
Likede indlæg: 42521

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf LaMariposa » 16. okt 2022, 14:47

Lidl har virkelig gode fladbrød.
5
:lun: Be brave
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7679
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 766
Likede indlæg: 21506

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Nesnay » 27. okt 2022, 07:56

Naturli Cherry Dream (kirsebæris med chokoladestykker). Jeg ELSKER kirsebæris, så jeg var nødt til at købe denne. Der er kirsebær for alle pengene, idet der ikke bare er tale om vanilleis med kirsebærsauce, som man ofte ser, men derimod kirsebæris med kirsebærsauce og chokoladestykker. Isen smagte kraftigt af kirsebær, men smagen er til den søde side. Det var fint for mig, men nogen vil måske synes, det er for meget Det eneste, jeg savnede, var hele kirsebær, men det var en fin erstatning med chokoladestykkerne. Anbefales til folk, der som mig elsker kirsebærsmag i næsten alting.

Billede
7
MissB
Indlæg: 2400
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2274

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf MissB » 27. okt 2022, 10:58

Nesnay skrev:Naturli Cherry Dream (kirsebæris med chokoladestykker). Jeg ELSKER kirsebæris, så jeg var nødt til at købe denne. Der er kirsebær for alle pengene, idet der ikke bare er tale om vanilleis med kirsebærsauce, som man ofte ser, men derimod kirsebæris med kirsebærsauce og chokoladestykker. Isen smagte kraftigt af kirsebær, men smagen er til den søde side. Det var fint for mig, men nogen vil måske synes, det er for meget Det eneste, jeg savnede, var hele kirsebær, men det var en fin erstatning med chokoladestykkerne. Anbefales til folk, der som mig elsker kirsebærsmag i næsten alting.

Billede


Den lyder lige som noget for mig :D

Jeg blev SÅ skuffet over Nicecreams risalamande, hvor der kun var dryppet lidt kirsebærsovs på toppen. Det var ikke engang swirlet ned gennem hele isen. Jeg endte med at smide den ud :D
1
avdotja
Indlæg: 4965
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 540
Likede indlæg: 14847

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf avdotja » 27. okt 2022, 19:59

Nesnay skrev:Naturli Cherry Dream (kirsebæris med chokoladestykker). Jeg ELSKER kirsebæris, så jeg var nødt til at købe denne. Der er kirsebær for alle pengene, idet der ikke bare er tale om vanilleis med kirsebærsauce, som man ofte ser, men derimod kirsebæris med kirsebærsauce og chokoladestykker. Isen smagte kraftigt af kirsebær, men smagen er til den søde side. Det var fint for mig, men nogen vil måske synes, det er for meget Det eneste, jeg savnede, var hele kirsebær, men det var en fin erstatning med chokoladestykkerne. Anbefales til folk, der som mig elsker kirsebærsmag i næsten alting.

Billede

Tror aldrig jeg har set ordet “kirsebær” anvendt i så stort et omfang før :lol:
4
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7679
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 766
Likede indlæg: 21506

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Nesnay » 27. okt 2022, 20:26

avdotja skrev:
Nesnay skrev:Naturli Cherry Dream (kirsebæris med chokoladestykker). Jeg ELSKER kirsebæris, så jeg var nødt til at købe denne. Der er kirsebær for alle pengene, idet der ikke bare er tale om vanilleis med kirsebærsauce, som man ofte ser, men derimod kirsebæris med kirsebærsauce og chokoladestykker. Isen smagte kraftigt af kirsebær, men smagen er til den søde side. Det var fint for mig, men nogen vil måske synes, det er for meget Det eneste, jeg savnede, var hele kirsebær, men det var en fin erstatning med chokoladestykkerne. Anbefales til folk, der som mig elsker kirsebærsmag i næsten alting.

Billede

Tror aldrig jeg har set ordet “kirsebær” anvendt i så stort et omfang før :lol:
Haha, ja, som det fremgår, er jeg meget begejstret for kirsebær :D
0
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 683
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Kruspersille » 6. nov 2022, 19:21

Nesnay skrev:Naturli Cherry Dream (kirsebæris med chokoladestykker). Jeg ELSKER kirsebæris, så jeg var nødt til at købe denne. Der er kirsebær for alle pengene, idet der ikke bare er tale om vanilleis med kirsebærsauce, som man ofte ser, men derimod kirsebæris med kirsebærsauce og chokoladestykker. Isen smagte kraftigt af kirsebær, men smagen er til den søde side. Det var fint for mig, men nogen vil måske synes, det er for meget Det eneste, jeg savnede, var hele kirsebær, men det var en fin erstatning med chokoladestykkerne. Anbefales til folk, der som mig elsker kirsebærsmag i næsten alting.

Billede


Den lyder god! Hvor har du købt den henne?
0
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7679
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 766
Likede indlæg: 21506

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Nesnay » 6. nov 2022, 19:53

Kruspersille skrev:
Nesnay skrev:Naturli Cherry Dream (kirsebæris med chokoladestykker). Jeg ELSKER kirsebæris, så jeg var nødt til at købe denne. Der er kirsebær for alle pengene, idet der ikke bare er tale om vanilleis med kirsebærsauce, som man ofte ser, men derimod kirsebæris med kirsebærsauce og chokoladestykker. Isen smagte kraftigt af kirsebær, men smagen er til den søde side. Det var fint for mig, men nogen vil måske synes, det er for meget Det eneste, jeg savnede, var hele kirsebær, men det var en fin erstatning med chokoladestykkerne. Anbefales til folk, der som mig elsker kirsebærsmag i næsten alting.


Den lyder god! Hvor har du købt den henne?
Meny :)
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13088
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3549
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56272
Kontakt:

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Ado » 7. nov 2022, 04:50

Denne gløgg kan i den grad anbefales. :dåne:

Billede
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4504
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 943
Likede indlæg: 4734

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Panton » 7. nov 2022, 09:18

Jeg vil godt anbefale big time Salt and vinegar chips fra Lays, shit de er gode :love:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17420
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3600
Likede indlæg: 42521

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf LaMariposa » 29. jan 2023, 10:41

Naturli' falafelfars er virkelig god, og det er uendeligt meget nemmere end at lave dem selv.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7832
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11605

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Kerrigan » 29. jan 2023, 11:43

Bedste lakrids jeg har smagt. Stærk og salt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7522
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23730

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Aragorn » 29. jan 2023, 11:51

Kerrigan skrev:Bedste lakrids jeg har smagt. Stærk og salt.


Hvor har du købt det/hvor kan det købes?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7832
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11605

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Kerrigan » 29. jan 2023, 17:25

Aragorn skrev:
Kerrigan skrev:Bedste lakrids jeg har smagt. Stærk og salt.


Hvor har du købt det/hvor kan det købes?

Jeg har købt det på Coolstuff, det var dér jeg fandt det billigst: https://www.coolstuff.dk/spiseligt/slik ... -pid-19575
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Sorenspige
Indlæg: 7150
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9539

Re: Anbefal et produkt

Indlægaf Sorenspige » 29. jan 2023, 19:49

LaMariposa skrev:Naturli' falafelfars er virkelig god, og det er uendeligt meget nemmere end at lave dem selv.


Smager det meget af spidskommen?
0

Tilbage til "Mad og drikke"