Bedste sodastream til under 1000 kr.

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Bedste sodastream til under 1000 kr.

Indlægaf Moxy-lady » 2. jan 2021, 15:44

Kerrigan skrev:
Wizzze skrev:Sodastream Source, koster 749,- både i Power og Elgiganten, og billigere på udsalg, så hold øje når det engang starter.

Bedste Cola ekstrakt er denne synes jeg
https://www.fleggaard.dk/pi/Sodastream- ... ?locId=733
Men de er svære at finde herhjemme, med mindre du har mulighed for at komme i Inco ?

Ja, den er lækker! Finder den dog umulig at finde. Måske jeg skulle kigge i INCO næste gang jeg får muligheden for det.

(Mine yndlings, som ikke er sukkerfri, er deres Dr Pete og Vanilla Coke)


Kan man få vanilla coke til sodastream? :dåne:
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11409

Re: Bedste sodastream til under 1000 kr.

Indlægaf Kerrigan » 2. jan 2021, 16:32

Moxy-lady skrev:
Kerrigan skrev:
Wizzze skrev:Sodastream Source, koster 749,- både i Power og Elgiganten, og billigere på udsalg, så hold øje når det engang starter.

Bedste Cola ekstrakt er denne synes jeg
https://www.fleggaard.dk/pi/Sodastream- ... ?locId=733
Men de er svære at finde herhjemme, med mindre du har mulighed for at komme i Inco ?

Ja, den er lækker! Finder den dog umulig at finde. Måske jeg skulle kigge i INCO næste gang jeg får muligheden for det.

(Mine yndlings, som ikke er sukkerfri, er deres Dr Pete og Vanilla Coke)


Kan man få vanilla coke til sodastream? :dåne:

Man har engang kunnet, det er igen en af dem der er forsvundet fra det danske marked. Måske Amazon.de kunne være behjælpelig. Jeg ved at de har Sodastream ginger ale og tonic (prøvet og meget savnet). :love:
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?

Tilbage til "Mad og drikke"