Bergen skrev:Zonta skrev:Bergen skrev:Filipai skrev:Bergen skrev:Prøver at hjælpe? Hvad laver den kasse så her efter jul. 21. Jeg ringede før kl. 17 og bad om at blive fri.
Helt ærligt så vil jeg gerne se de penge først.
Jeg er ikke specielt overbevist om det, når man ikke engang kan undlade at komme med den, når det var aftalen telefonisk. Og man trækker penge fra en nedlagt konto.
Og ja, jeg er sikkert sur fordi jeg smed penge efter en uønsket kasse, som røg direkte i skraldespanden, da ingen naboer var hjemme. Og vi har ikke familie, der skal køre under 1.5 time hver vej.
Den stod 6 dage foran vores dør til en venlig nabo kom hjem fra ferie og drønede den ud.
Hvorefter cirkusset fortsætter i dag. Never again. Sorry.
Ja, du virker i hvert fald utroligt sur, især taget i betragtning af at jeg rent faktisk prøver at tilbyde dig hjælp med at få eskaleret sagen direkte.
Du behøver skam ikke undskylde til mig, jeg fortæller bare at man altid kan ringe og få frameldt kassen, også selvom det er efter man har fået en sms omkring levering.
Jeg siger til dig, at det gjorde jeg i eftermidags. Ringede og fik den afmeldt. Og her står kassen alligevel mere end fire timer efter mit opkald og to mails... - betalt med oplysninger fra en nedlagt konto efter en ikke pisse fed oplevelse. Nu to af dem.
Jeg skrev i øvrigt en mail ved første sms. Og mail to, da den anden sms kom med varsel om forsinkelse - så kundeservice må jo have travlt med andet end min nedlagte konto.
Så ærligt nej tak til at bruge HF igen. Jeg kan ærlig talt ikke se, at der er en fair forretningsgang i det - men dejligt, at andre er tilfredse.
Forventer du, at de kan nå at reagere på mindre end 4 timer på en henvendelse på mail? Selvfølgelig sidder de ikke bare og venter på din mail og ignorerer alt andet. Og måske har de et system, hvor de får mails ind i den rækkefølge de er blevet sendt. Så er der måske 200 mails foran din. Det tager sgu lidt tid at svare og så kommer din mail ikke igennem på 4 timer.
Jeg kan godt forstå, at fejlen er kritisabel, for selvfølgelig skal man ikke have leveret, når ens konto er slettet, men jeg synes godt nok du blæser problemet ud af proportioner.
Næh. Måske mest at de havde brugt deres tid på at slette min konto for længst. Jeg undrer mig meget over, at HF stadig har mine oplysninger, når kontoen er slettet.
Ja, de røvhuller! Tænk at de både overholder GDPR og bogføringsloven…