Vis din mad - billedetråd
- ManicNinja
- Kort karma: 1159
- Likede indlæg: 9009
Re: Vis din mad - billedetråd
Letpaneret, ovnbagt ising, dampede gulerødder og ditto blomkål. Edamamebønnerne kom fra fryseren og fik bare lov at ligge et øjeblik i gryden med de varme grøntsager, efter at vandet var hældt fra. Brasekartofler - de lækreste restekartofler, jeg kender. Farvemæssigt måske ikke det mest fotogene måltid, men det vandt ved nærmere bekendtskab, vil jeg sige 

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".
Winston Churchill
Winston Churchill
Jeg var ude og spise med min veninde og vi fik lækker, lækker mad.
Kung Fu Duck:
Briochebolle med confiteret and, kimchi, hjertesalat, kinaradisser, forårsløg og sort sesam og grove fritter med urtemayo
.
Slutty pancake sandwich
Pandekage-sandwich med banan, letsaltet flødekaramel, Callebaut chokolade-chips og hakkede nødder og en kop kaffe.
Undrede mig over navnet først, men jeg siger jer de var "slutty"
.
Kung Fu Duck:
Briochebolle med confiteret and, kimchi, hjertesalat, kinaradisser, forårsløg og sort sesam og grove fritter med urtemayo

Slutty pancake sandwich
Pandekage-sandwich med banan, letsaltet flødekaramel, Callebaut chokolade-chips og hakkede nødder og en kop kaffe.
Undrede mig over navnet først, men jeg siger jer de var "slutty"

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Nobody dies a virgin, life fucks us all

- Skorstenen
- Kort karma: 143
- Likede indlæg: 2088
Ristet brød med kantarelfrikassé, bacon og lidt purløg.
10
- POCKETKITTEN
- Kort karma: 520
- Likede indlæg: 7593
Tabouleh, kylling, mynte/agurkesalat, hummus med lidt rød pesto, naan og spicy (købe)falafler.
Senest rettet af POCKETKITTEN 13. nov 2017, 00:14, rettet i alt 1 gang.
4
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
- Pjeps
- Kort karma: 342
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 3240
Nachos
10

- MissBailey
- Kort karma: 40
- Likede indlæg: 655
POCKETKITTEN skrev:Det ser ikke ud af noget, men det var lækkeeert.
Tabouleh, lidt kylling, mynte/agurkesalat, hummus med lidt rød pesto, naan og spicy (købe)falafler.
Er det en dækkeserviet du har under tallerkenen? Og i så fald, hvor er den fra? ...maden ser lækker ud!
0
Kunne ikke skaffe kalvekoteletter så måtte "nøjes" med en steak skåret af oksefilet.
Kunne i øvrigt næsten leve af de der karameliserede rødløg
.
Kunne i øvrigt næsten leve af de der karameliserede rødløg

2

Åhh.. man bliver så sulten efter lækker hjemmelavet mad, når man kigger denne tråd igennem

.png)

2
- McFurPants
- Kort karma: 23
- Likede indlæg: 436
Butter chicken med krydrede ris. Det tog kun 10 minutter i min trykkoger og var rigtig lækkert.
4
Nu med opskriftsblog: www.mykitcheninholland.wordpress.com
.png)
6

- ExCoastal
- Kort karma: 147
- Geografisk sted: San Jose
- Likede indlæg: 2162
Frokosten i dag.
7
- Daine
- Kort karma: 1600
- Geografisk sted: Midtjylland
- Likede indlæg: 15982
Mørbradgryde med broccoli og kartofler.
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
- POCKETKITTEN
- Kort karma: 520
- Likede indlæg: 7593
MissBailey skrev:POCKETKITTEN skrev:Det ser ikke ud af noget, men det var lækkeeert.
Tabouleh, lidt kylling, mynte/agurkesalat, hummus med lidt rød pesto, naan og spicy (købe)falafler.
Er det en dækkeserviet du har under tallerkenen? Og i så fald, hvor er den fra? ...maden ser lækker ud!
Det er faktisk bare sådan en puf fra IKEA, jeg bruger som sidebord.

0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
En ret der virkelig deler vandene her i huset. Jeg elsker det
.

7

- Pjeps
- Kort karma: 342
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 3240
Rugbrød med guacemole og kogt kylling.
4