Når menuen bare ikke matcher smagsløgene

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Når menuen bare ikke matcher smagsløgene

Indlægaf Orchidea » 21. maj 2016, 15:12

Karkluden skrev:Lige præcis hos mine bedsteforældre er jeg faktisk så relativt uhøflig, at jeg på forhånd aftaler menuen med min mormor.
Hun får simpelthen de underligste ideer... Fx opbagt sovs med tomatketchup i serveret til fiskefrikadeller og kogt kål. Det er simpelthen for ærgerligt, når vi af praktiske årsager kun har ca en hel dag sammen om måneden så at skulle spise sådan noget. Hun kan nemlig godt lave mad, hun skal bare droppe sine "eksperimenter".
Det er også hende, der laver pizza ved at lave en god, overhævet hvid bolledej, som lægges i godt tykt lag ud i en bradepande. Ovenpå kommes ren tomatpure fra dåse (ingen krydderier), kartoffelspegepølse fra 3-stjernet eller lignende og tykke skiver ekstra-lagret ost. Velbekomme.



Hahahahaha :lol:

Det lyder nasty, men også meget underholdende.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Når menuen bare ikke matcher smagsløgene

Indlægaf Karkluden » 21. maj 2016, 15:30

Orchidea skrev:
Karkluden skrev:Lige præcis hos mine bedsteforældre er jeg faktisk så relativt uhøflig, at jeg på forhånd aftaler menuen med min mormor.
Hun får simpelthen de underligste ideer... Fx opbagt sovs med tomatketchup i serveret til fiskefrikadeller og kogt kål. Det er simpelthen for ærgerligt, når vi af praktiske årsager kun har ca en hel dag sammen om måneden så at skulle spise sådan noget. Hun kan nemlig godt lave mad, hun skal bare droppe sine "eksperimenter".
Det er også hende, der laver pizza ved at lave en god, overhævet hvid bolledej, som lægges i godt tykt lag ud i en bradepande. Ovenpå kommes ren tomatpure fra dåse (ingen krydderier), kartoffelspegepølse fra 3-stjernet eller lignende og tykke skiver ekstra-lagret ost. Velbekomme.



Hahahahaha :lol:

Det lyder nasty, men også meget underholdende.

Det er temmelig rammende. Og vi andre må selvfølgelig ikke lave mad :lol:
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Mad og drikke"