Hvilket produkt mangler du på markedet

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. sep 2016, 21:23

En sampak med morgenmad, frokost, aftensmad og 2 mellemmåltider, der er lige til at åbne og spise, eller varme op og spise, og som samlet indeholder et så lavt antal kcal at det kan bruges som samlet daglig madration når man er på kur.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Slettet bruger » 1. sep 2016, 21:23

Lys skrev:
StripesAddict skrev:Skyr - men i en mælkefri udgave.


Huh? Det et jo et mælkeprodukt :genert: ?


Det må så bare være en tom spand med påskriften "mælkefri skyr". Måske er der lidt salt tilbage på bunden af spanden.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Joe » 1. sep 2016, 21:37

Fromage frais/skyr/andre fedtfattige ting man kan lave dip og dressing på, i kvartlitersbøtter. Jeg får simpelthen aldrig brugt de der halvliters bøtter op, når jeg kun bruger det til dip og dressing.

Vandmelonjuice.

Og så i nonfoodafdelingen, men jeg er simpelthen brændt inde med den idé så længe: En skinne, man sætter på tænderne, som børster dem, og som man bare kan lægge på sit natbord bagefter. Jeg har altid så svært ved at tage mig sammen til at gå ud og børste tænder om aftenen.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. sep 2016, 21:54

Rakel skrev:
Dirtylittledevil skrev:En sampak med morgenmad, frokost, aftensmad og 2 mellemmåltider, der er lige til at åbne og spise, eller varme op og spise, og som samlet indeholder et så lavt antal kcal at det kan bruges som samlet daglig madration når man er på kur.



http://www.sundtakeaway.dk/shop/slankepakken-235p.html


Jeg så det herinde i mad ellers havde jeg hellete ikke anet, at det eksisterede.


Ja, det er faktisk det jeg lever af lige for tiden og derfor jeg fik ideen :lol: Jeg kunne bare godt tænke mig samme produkt hvor jeg kunne stå med det i hånden og udvælge de pakker jeg havde lyst til, og måskeeee lidt billigere end det de har :)
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Lakika » 1. sep 2016, 22:39

Falstria skrev:En god portion (spand) med dansk sauerkraut, på linie med de spande man kan købe med rødkål.

Synes kun det findes i små glas i Matas, med påskrifter om biodynamisk, Ø mærker og alt muligt ligegyldigt gejl og så tvivlsom oprindelse til overpris...


Saurkraut og andre fermenterede ting er ved at blive rigtig hippe, så det er der helt sikkert potentiale i!
Har du prøvet koreansk kimchi, som også er fermenteret kål, dog med chili. De fås i tha/asiatiske butikker, hvis du har sådan nogle i nærheden.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf StripesAddict » 2. sep 2016, 08:36

Lys skrev:
StripesAddict skrev:Skyr - men i en mælkefri udgave.


Huh? Det et jo et mælkeprodukt :genert: ?


Det er youghurt, mælk og fløde også, men det findes der da erstatninger for, til de, der ikke tåler mælk :)
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 08:38

StripesAddict skrev:
Lys skrev:
StripesAddict skrev:Skyr - men i en mælkefri udgave.


Huh? Det et jo et mælkeprodukt :genert: ?


Det er youghurt, mælk og fløde også, men det findes der da erstatninger for, til de, der ikke tåler mælk :)


Men er det så ikke laktosefri skyr du efterspørger? I så fald findes det allerede :)

Billede
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf StripesAddict » 2. sep 2016, 08:41

Flora skrev:
StripesAddict skrev:
Lys skrev:
StripesAddict skrev:Skyr - men i en mælkefri udgave.


Huh? Det et jo et mælkeprodukt :genert: ?


Det er youghurt, mælk og fløde også, men det findes der da erstatninger for, til de, der ikke tåler mælk :)


Men er det så ikke laktosefri skyr du efterspørger? I så fald findes det allerede :)

Billede


Nej, for der er noget andet end laktosen, som er problemet :) men tak.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Pandesteg » 2. sep 2016, 11:41

Vegansk "creme fraiche" eller lignende produkt, som kan bruges til dressinger.

Og nu er det så jeg håber at nogen kommer og fortæller mig, at det allerede findes :-D
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2016, 13:12

En god ikke for sød lemonade mangler jeg også på danske hylder. I dk er lemonade af en eller anden grund enten noget med alkohol i, eller noget dårligt saftvandsnoget. Det er kun dunkene fra Teisseire der er noget værd, men rigtig lemonade, kan man ikke få :whine:


Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf achillaxedprune » 2. sep 2016, 13:37

Rakel skrev:
Dirtylittledevil skrev:En sampak med morgenmad, frokost, aftensmad og 2 mellemmåltider, der er lige til at åbne og spise, eller varme op og spise, og som samlet indeholder et så lavt antal kcal at det kan bruges som samlet daglig madration når man er på kur.



http://www.sundtakeaway.dk/shop/slankepakken-235p.html


Jeg så det herinde i mad ellers havde jeg hellete ikke anet, at det eksisterede.


Smart... Men damn, det er dyrt! 6 dage for 3000 kr! :8: Så skal man for én person smide over 12.000 om måneden kun i mad. Ej, det er da helt skørt.
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 13:45

achillaxedprune skrev:
Rakel skrev:
Dirtylittledevil skrev:En sampak med morgenmad, frokost, aftensmad og 2 mellemmåltider, der er lige til at åbne og spise, eller varme op og spise, og som samlet indeholder et så lavt antal kcal at det kan bruges som samlet daglig madration når man er på kur.



http://www.sundtakeaway.dk/shop/slankepakken-235p.html


Jeg så det herinde i mad ellers havde jeg hellete ikke anet, at det eksisterede.


Smart... Men damn, det er dyrt! 6 dage for 3000 kr! :8: Så skal man for én person smide over 12.000 om måneden kun i mad. Ej, det er da helt skørt.


Ej, de 3000 kr er da for 6 dage om ugen i 4 uger. Ikke kun en uge. Så så slemt er det altså heller ikke :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. sep 2016, 13:49

Flora skrev:
achillaxedprune skrev:
Rakel skrev:
Dirtylittledevil skrev:En sampak med morgenmad, frokost, aftensmad og 2 mellemmåltider, der er lige til at åbne og spise, eller varme op og spise, og som samlet indeholder et så lavt antal kcal at det kan bruges som samlet daglig madration når man er på kur.



http://www.sundtakeaway.dk/shop/slankepakken-235p.html


Jeg så det herinde i mad ellers havde jeg hellete ikke anet, at det eksisterede.


Smart... Men damn, det er dyrt! 6 dage for 3000 kr! :8: Så skal man for én person smide over 12.000 om måneden kun i mad. Ej, det er da helt skørt.


Ej, de 3000 kr er da for 6 dage om ugen i 4 uger. Ikke kun en uge. Så så slemt er det altså heller ikke :D


Ja det er cirka 100 kr om dagen :) Så jeg tænker bare at det burde kunne gøres billigere og så på en måde hvor man kan shoppe imellem en masse kombinationer. Især pga min skuffelse den dag morgenmaden var hytteost med rugbrødsterninger til :trist:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 13:54

Dirtylittledevil skrev:
Flora skrev:
achillaxedprune skrev:
Rakel skrev:
Dirtylittledevil skrev:En sampak med morgenmad, frokost, aftensmad og 2 mellemmåltider, der er lige til at åbne og spise, eller varme op og spise, og som samlet indeholder et så lavt antal kcal at det kan bruges som samlet daglig madration når man er på kur.



http://www.sundtakeaway.dk/shop/slankepakken-235p.html


Jeg så det herinde i mad ellers havde jeg hellete ikke anet, at det eksisterede.


Smart... Men damn, det er dyrt! 6 dage for 3000 kr! :8: Så skal man for én person smide over 12.000 om måneden kun i mad. Ej, det er da helt skørt.


Ej, de 3000 kr er da for 6 dage om ugen i 4 uger. Ikke kun en uge. Så så slemt er det altså heller ikke :D


Ja det er cirka 100 kr om dagen :) Så jeg tænker bare at det burde kunne gøres billigere og så på en måde hvor man kan shoppe imellem en masse kombinationer. Især pga min skuffelse den dag morgenmaden var hytteost med rugbrødsterninger til :trist:


Ja, det ville være en god idé. Det lyder helt sikkert som et koncept der kunne være værd at videreudvikle på :)
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvilket produkt mangler du på markedet

Indlægaf achillaxedprune » 2. sep 2016, 15:10

Flora skrev:Ej, de 3000 kr er da for 6 dage om ugen i 4 uger. Ikke kun en uge. Så så slemt er det altså heller ikke :D


Nåhr okay... Ja, ok, så er det mere spiseligt. Synes også det var helt ekstremt dyrt. :lol:

Måske man skulle overveje sådan en pakke. :gruble: så er spørgsmålet bare hvad gemalen skal spise.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Mad og drikke"