God indisk take away i Kbh og omegn

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: God indisk take away i Kbh og omegn

Indlægaf Æble » 30. okt 2016, 19:00

Vi hentet altid fra Indian Flavours i Vanløse. De har en vildt god (og meget stærk!) vindaloo.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: God indisk take away i Kbh og omegn

Indlægaf HappyHippo » 31. okt 2016, 00:40

Tandoori masala

Jeg bor i Valby og skal klart prøve Punjab, det lyder lækkert.

Og så kan jeg ikke få mig selv til at spise på Bindia efter jeg så et program med Fødevarestyrelsen, rottelort osv ang den restaurant :tie:
1
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: God indisk take away i Kbh og omegn

Indlægaf JoyNips » 31. okt 2016, 06:19

HappyHippo skrev:
Og så kan jeg ikke få mig selv til at spise på Bindia efter jeg så et program med Fødevarestyrelsen, rottelort osv ang den restaurant :tie:


Sådan havde jeg det også, indtil de fik elitesmiley igen. Tjekker man deres rapporter har de stor-glade smileyer så langt tilbage øjet rækker.
Programmet blev vist i 2011-2012 eller sådan noget.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: God indisk take away i Kbh og omegn

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 06:29

Jeg kan også anbefale Punjab i Valby - virkelig lækkert! :)
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: God indisk take away i Kbh og omegn

Indlægaf Straniera » 31. okt 2016, 12:41

Jungletiger skrev:
Straniera skrev:Bindia og Kashmir, hvis du er i selve Kbh. Ellers er der Bollywood Bites, som er tættere på dit område. http://www.bollywoodbites.dk/menu


Overvejer Bollywood Bites, da den ligger næsten rundt om hjørnet :) Vi prøvede faktisk at bestille hos dem, lige da de åbnede, men 2 gange i træk, kunne vi ikke få, det vi ville have :(

Har du prøvet den? Hvis ja - hvad fik du?


Ja, jeg har prøvet den en enkelt gang. Vi var flere om maden, så vi bestilte en masse forskellige retter. Der var nogle af deres småretter/snacks, jeg var ret vilde med, men efter at have kigget på menukortet kan jeg ikke lige gennemskue, hvad det var, jeg spiste :gruble:

Hovedretterne var også gode, dog var der en enkelt forret som vi ikke brød os om. Det lignede en yoghurtshake med kikærter i, og smagte lidt specielt.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: God indisk take away i Kbh og omegn

Indlægaf Hunkat » 31. okt 2016, 12:48

Der ligger en god nordindisk lige der hvor Enghavevej møder Vesterbrogade. Det er mest lokale der kommer der men den er ret hyggelig og til en fin pris. Og de er super venlige, vi plejede at få gratis sodavand hvis ventetiden trak ud. Den kommer jeg gerne på hvis jeg skal spise indisk i københavn.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: God indisk take away i Kbh og omegn

Indlægaf Aquadorable » 5. nov 2016, 08:49

Der er åbnet en Tulsi i Virum. Det er by far det bedste indiske, jeg har fået til dato - og så er indehaverne simpelthen så søde!
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Jungletiger
Indlæg: 621
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:54
Kort karma: 66
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 607

Re: God indisk take away i Kbh og omegn

Indlægaf Jungletiger » 5. nov 2016, 14:26

Straniera skrev:
Jungletiger skrev:
Straniera skrev:Bindia og Kashmir, hvis du er i selve Kbh. Ellers er der Bollywood Bites, som er tættere på dit område. http://www.bollywoodbites.dk/menu


Overvejer Bollywood Bites, da den ligger næsten rundt om hjørnet :) Vi prøvede faktisk at bestille hos dem, lige da de åbnede, men 2 gange i træk, kunne vi ikke få, det vi ville have :(

Har du prøvet den? Hvis ja - hvad fik du?


Ja, jeg har prøvet den en enkelt gang. Vi var flere om maden, så vi bestilte en masse forskellige retter. Der var nogle af deres småretter/snacks, jeg var ret vilde med, men efter at have kigget på menukortet kan jeg ikke lige gennemskue, hvad det var, jeg spiste :gruble:

Hovedretterne var også gode, dog var der en enkelt forret som vi ikke brød os om. Det lignede en yoghurtshake med kikærter i, og smagte lidt specielt.


Vi endte med at prøve Bollywood Bites - og er ret begejstrede :)
Det er ikke sidste gang, vi henter hos dem :D
0

Tilbage til "Mad og drikke"