Min Actifry smeltede.

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Min Actifry smeltede.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2017, 09:16

Ja, den gjorde.
Første gang vi brugte den.
Resultatet af maden var ellers virkelig godt og derfor er vi faktisk også i tvivl nu om vi skal bede om en ny eller pengene tilbage.
Studsgaard har aldrig haft problemer med sin, men jeg kan se på feks Amazon at en del har oplevet problemer med, hvad der højst sandsynligt er, køleren.
Hvad synes I?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Indlæg: 204
Tilmeldt: 21. sep 2016, 07:38
Kort karma: 14
Likede indlæg: 158

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf mindrekreativtnavn » 6. feb 2017, 09:21

Wow, det lyder vildt!
Vi har aldrig haft problemer med vores og den har vi haft siden 2011. Måske jeres er en anden model. Vi er så glad for vores, med alle de muligheder der er. Så jeg ville prøve at få en ny, hvis det var mig. Evt. en anden model?
0
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf Muuh » 6. feb 2017, 09:50

Hvordan smeltede, altså hvor ?

Vi har aldrig haft problemer med vores og den er efterhånden en del år.
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2017, 10:07

Det er en Express XL.
Der er ikke anden model i butikken.
OBH har tilsyneladende overtaget al produktion af Actifry og der skulle komme nye modeller på et tidspunkt.

Den smeltede der hvor varmen blæser ud. Det stykke plastik der sidder omkring blæseren.
Så vidt jeg kan se på nettet, så er det eller normalt plastikken ved hængslerne eller selve låget, der er problemet.
Men her smeltede det altså åbenbart dér :sur:
Så nu kan den hverken åbnes eller lukkes fordi plastikken jo er størknet igen.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2017, 10:18

FruDulle skrev:Jeg har ikke en actifry, men ville da bestemt beklage og forvente at få en ny. Den er jo gået i stykker

Jo, det er jeg da heller ikke i tvivl om. Spørgsmålet er om vi overhovedet har lyst til en ny eller om vi skal bede om pengene tilbage og slet ikke have en.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2017, 10:23

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:
FruDulle skrev:Jeg har ikke en actifry, men ville da bestemt beklage og forvente at få en ny. Den er jo gået i stykker

Jo, det er jeg da heller ikke i tvivl om. Spørgsmålet er om vi overhovedet har lyst til en ny eller om vi skal bede om pengene tilbage og slet ikke have en.


Nårh :D Mit indtryk er at den er vældig populær og folk er meget glade for den. Actifry tråden på den unævnelige er årsagen til at jeg har overvejet det igen og igen. Men er ikke kommet så langt som at købe en. Men tror vi gør det når vi flytter til sommer.

Er det iøvrigt ikke noget med at butikken har ret til at reparrere eller give en ny 2 gange, førend at de er forpligtet til at returnere pengene :gruble:

Manden der solgte os den sagde faktisk til os at han syntes at vi skulle vente til de nye modeller kom.
Jeg tænker at der muligvis har været problemer med den model før og han derfor helst ikke ville sælge den til fordel for en af de nye der kommer.
Der var to tilbage i butikken.
Jeg er ret overbevist om at han giver os pengene hvis vi vil have dem.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf Studsgaard » 6. feb 2017, 11:35

Som jeg også skrev i den anden tråd, så er vi rigtig glade for vores og bruger den meget.

Om du får den byttet til en ny nu, eller venter må være hvad du helst vil. Men jeg vil anbefale at få en med kurv (eller pande som i 2i1'eren -der også udgår pga obh overtager) jeg syntes det giver men masse ekstra muligheder i den slags maskine.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2017, 12:04

Studsgaard skrev:Som jeg også skrev i den anden tråd, så er vi rigtig glade for vores og bruger den meget.

Om du får den byttet til en ny nu, eller venter må være hvad du helst vil. Men jeg vil anbefale at få en med kurv (eller pande som i 2i1'eren -der også udgår pga obh overtager) jeg syntes det giver men masse ekstra muligheder i den slags maskine.

Vi vil kun have en, hvis vi kan få en kurv til, for vi vil gerne kunne lave forårsruller og fiskefileter i den.
Det er svært synes jeg.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2017, 14:47

Nå, men manden i butikken gav os faktisk hverken en ny eller pengene tilbage.
-Det var i øvrigt også en anden mand.
Han sagde at Tefal vil have dem ind hver gang, fordi "folk putter alt muligt i".
Luk dog.
Hvis jeg skal gå ud fra de amerikanske erfaringer, så vender Tefal tilbage og siger at det er vores egen skyld.
Tough titty for forhandleren i virkeligheden. Velkommen til Danmark, hvor det er forhandlerens problem at bevise at det er kundens egen fejl de første 6 måneder.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf Studsgaard » 6. feb 2017, 14:53

Ej noget fup.
Jeg har hørt om mange der har fået dem byttet, selvom de "har puttet noget i" det vil sige de har lavet sovser i de modeller der IKKE har et rør op i midten ligesom blandt andet xl'en har.
Må jeg høre hvor du havde købt den.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2017, 14:57

Studsgaard skrev:Ej noget fup.
Jeg har hørt om mange der har fået dem byttet, selvom de "har puttet noget i" det vil sige de har lavet sovser i de modeller der IKKE har et rør op i midten ligesom blandt andet xl'en har.
Må jeg høre hvor du havde købt den.


Jeg forstår ikke, hvad det er man ikke må putte i, han mente? Altså i XL'en.
Der står ikke rigtig noget i brugsanvisningen om hvad man ikke må komme i (tænk hvis det havde været USA :devil: )

Vi købte den hos Skousen. Men lad os nu se hvad de siger. De sagde vi fik svar indenfor et par dage.
Men vi fik faktisk ikke nogen kvittering på at vi havde indleveret den.
Lidt uprofessionelt.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf Studsgaard » 6. feb 2017, 15:09

kidkomb skrev:
Studsgaard skrev:Ej noget fup.
Jeg har hørt om mange der har fået dem byttet, selvom de "har puttet noget i" det vil sige de har lavet sovser i de modeller der IKKE har et rør op i midten ligesom blandt andet xl'en har.
Må jeg høre hvor du havde købt den.


Jeg forstår ikke, hvad det er man ikke må putte i, han mente? Altså i XL'en.
Der står ikke rigtig noget i brugsanvisningen om hvad man ikke må komme i (tænk hvis det havde været USA :devil: )

Vi købte den hos Skousen. Men lad os nu se hvad de siger. De sagde vi fik svar indenfor et par dage.
Men vi fik faktisk ikke nogen kvittering på at vi havde indleveret den.
Lidt uprofessionelt.


Nej det virker lidt underligt.

Jeg forstår heller ikke hvad de tror du kunne have lagt i den der vil få den til at smelte.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf kidkomb » 6. feb 2017, 15:13

Studsgaard skrev:
kidkomb skrev:
Studsgaard skrev:Ej noget fup.
Jeg har hørt om mange der har fået dem byttet, selvom de "har puttet noget i" det vil sige de har lavet sovser i de modeller der IKKE har et rør op i midten ligesom blandt andet xl'en har.
Må jeg høre hvor du havde købt den.


Jeg forstår ikke, hvad det er man ikke må putte i, han mente? Altså i XL'en.
Der står ikke rigtig noget i brugsanvisningen om hvad man ikke må komme i (tænk hvis det havde været USA :devil: )

Vi købte den hos Skousen. Men lad os nu se hvad de siger. De sagde vi fik svar indenfor et par dage.
Men vi fik faktisk ikke nogen kvittering på at vi havde indleveret den.
Lidt uprofessionelt.


Nej det virker lidt underligt.

Jeg forstår heller ikke hvad de tror du kunne have lagt i den der vil få den til at smelte.

Næh, altså jeg tror heller ikke han som sådan troede at vi havde puttet noget mærkeligt i.
Han spurgte hvad vi havde lavet i den og vi sagde rodfrugter.
Det var han vist fint tilfreds med. Den er jo også spritny, så havde vi lavet et eller andet sært (jeg forstår stadig ikke hvad det kunne være :lol:) så ville det vel være let at se.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Min Actifry smeltede.

Indlægaf Muuh » 6. feb 2017, 15:14

kidkomb skrev:Det er en Express XL.
Der er ikke anden model i butikken.
OBH har tilsyneladende overtaget al produktion af Actifry og der skulle komme nye modeller på et tidspunkt.

Den smeltede der hvor varmen blæser ud. Det stykke plastik der sidder omkring blæseren.
Så vidt jeg kan se på nettet, så er det eller normalt plastikken ved hængslerne eller selve låget, der er problemet.
Men her smeltede det altså åbenbart dér :sur:
Så nu kan den hverken åbnes eller lukkes fordi plastikken jo er størknet igen.


Hvis det er et generel problem den model har og de ikke har andre i butikken, ville jeg få pengene tilbage og så evt købe en anden model et andet sted eller vente til den nye model kom.

Vi har i hvert fald været glade for vores
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils

Tilbage til "Mad og drikke"