Hvad koster et brød hos dig?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Aquadorable
Kort karma: 137
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 1566

Re: Hvad koster et brød hos dig?

Indlægaf Aquadorable » 12. feb 2017, 16:28

Vi køber rugbrød hos den lokale bager (som er Lagkagehuset) til 40 kroner for et brød. Dyrt, ja, men jeg gider ikke tygge mig gennem Kohbergs halvtørre alternativ, og vi har sjældent overskud eller tid til at bage selv.

Edit: Vi bor lidt nord for København (hvis det er relevant i forhold til priser :) )
Senest rettet af Aquadorable 12. feb 2017, 17:24, rettet i alt 1 gang.
0
:love:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1438
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12945

Indlægaf Fru Sunshine » 12. feb 2017, 16:35

Jeg kunne aldrig drømme om at give 50 kroner for et rugbrød.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 203
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3276

Indlægaf Kattefjæs » 12. feb 2017, 20:27

Hvis det sælger, så er der jo et marked for det - personligt gider jeg dog sjældent betale i dyre domme for brød. Jeg spiser ikke meget af det alligevel.

Min mor plejede at bage rugbrød til mig hver uge. I ny og næ har jeg købt et halvt rugbrød fra Meyers i en snæver vending, og det smager da herligt, men det er jo ikke den skøre pris værd.

Til gengæld vil jeg gerne en sjælden gang bruge latterligt mange penge på at købe VERDENS BEDSTE SPANDAUER, fremfor en af de billige fra Kvickly-bageren som bare smager af sukker. Men det hænger så også sammen med at jeg måske får en spandauer en gang om året, og så kan jeg godt leve med at det er den dyre, fede, voldsomt lækre slags. Faktisk prioriterer jeg det temmelig højt, når det nu endelig skal være. :lol:
1

Tilbage til "Mad og drikke"