Too Good To Go

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Too Good To Go

Indlægaf Little_Woman » 20. jul 2017, 14:27

29 kr: er stort mueslibrød, 5 grovboller, en spandauer, et rosenbrød, en chokoladebolle og en chokoladecroissant. Alle ting med god smag og gods i - så jeg er fint tilfreds!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Too Good To Go

Indlægaf HappyHippo » 20. jul 2017, 16:40

Lisma skrev:
Lisma skrev:OK. Det her er lidt vildt. Vi havde pludselig en bager tæt på mig, så jeg fik det lige prøvet. De blev bare ved at fylde i. :nerve:

Øv, ret kedeligt og smagsløst brød. Er ret sikker på at det er fra i går- eller længere tilbage. Kagen er i hvert fald ikke frisk, selvom den slags skal smides ud hver dag. :tie:
Vi spiste et rundstykke hver og smider resten ud. Piroggerne og pizzaerne smager ret grimt også.


Æv :tie:

Har andre haft lignende oplevelse?

vi spiser sjældent brød og slet ikke så sent (her skal man hente kl 20), så har ikke haft behovet endnu. Konceptet er ellers fint
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 20. jul 2017, 16:51

Lisma skrev:OK. Det her er lidt vildt. Vi havde pludselig en bager tæt på mig, så jeg fik det lige prøvet. De blev bare ved at fylde i. :nerve:

Hold nu op der er meget :8:
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anne Droid » 20. jul 2017, 17:10

Jeg har også kun gode oplevelser. Vi har købt ved den samme bager et par gange og mængden varierer ret meget, men kvaliteten er i top. Okay, rundstykkerne kan godt være kedelige kl 17, men så får hønsene dem. Der plejer at være 4-5 rundstykker i.
0
Klimatosse
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Too Good To Go

Indlægaf Fræksak » 20. jul 2017, 17:10

Har kun prøvet det en enkelt gang. Vi valgte en smørrebrødsbutik, fordi alle bagerne havde udsolgt og alle restauranterne først har sen afhentning, hvilket overhovedet ikke dur i en børnefamilie som vores.

Vi kunne vælge mellem en sandwich eller 5 stk uspecificeret smørrebrød og valgte det sidste. Det var OK; vi fik fire forskellige slags og de smagte fint. Det var ikke luksussmørrebrød på nogen måde, og til prisen (29 kr) var det fint nok men ikke mere. Og jeg synes ikke rigtig der var nogen finte ved en sandwich til 29 kr i øvrigt :genert:.
0
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Too Good To Go

Indlægaf Fræksak » 20. jul 2017, 17:22

Lisma skrev:
Fræksak skrev:Har kun prøvet det en enkelt gang. Vi valgte en smørrebrødsbutik, fordi alle bagerne havde udsolgt og alle restauranterne først har sen afhentning, hvilket overhovedet ikke dur i en børnefamilie som vores.

Vi kunne vælge mellem en sandwich eller 5 stk uspecificeret smørrebrød og valgte det sidste. Det var OK; vi fik fire forskellige slags og de smagte fint. Det var ikke luksussmørrebrød på nogen måde, og til prisen (29 kr) var det fint nok men ikke mere. Og jeg synes ikke rigtig der var nogen finte ved en sandwich til 29 kr i øvrigt :genert:.

Næh, jeg ville heller aldrig give 29kr for en "gammel" sandwich. For 10kr. mere kan man få en frisksmurt hos Kylling&Co. :savl:


Præcis, det skulle være fordi det virkelig kneb med at finde den sidste tier i budgettet :-D.
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6471

Re: Too Good To Go

Indlægaf Stars » 20. jul 2017, 17:48

Lisma skrev:
HappyHippo skrev:
Lisma skrev:
Lisma skrev:OK. Det her er lidt vildt. Vi havde pludselig en bager tæt på mig, så jeg fik det lige prøvet. De blev bare ved at fylde i. :nerve:

Øv, ret kedeligt og smagsløst brød. Er ret sikker på at det er fra i går- eller længere tilbage. Kagen er i hvert fald ikke frisk, selvom den slags skal smides ud hver dag. :tie:
Vi spiste et rundstykke hver og smider resten ud. Piroggerne og pizzaerne smager ret grimt også.


Æv :tie:

Har andre haft lignende oplevelse?

vi spiser sjældent brød og slet ikke så sent (her skal man hente kl 20), så har ikke haft behovet endnu. Konceptet er ellers fint


Det er første gang jeg har bestilt gennem appen, fordi der ikke rigtig har været noget tæt på mig. Jeg er også ret kræsen med bagerbrød, men det er altså ret tørt og kedelig. Kagen tør vi ikke spise, så den ryger ud men hele posen med brød og det andet prøver jeg at give videre hos Næstehjælperne ellers ryger det ud.

Ellers kan du tørre brødet og lave det til rasp.
Det kan jeg huske, vi gjorde, da jeg var barn :genert:
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Too Good To Go

Indlægaf HappyHippo » 20. jul 2017, 22:20

Jeg synes også det er dyrt, hvis man alligevel får noget, man ikke gider spise. Og hvem spiser lige 3 rugbrød og 14boller før det bliver kedeligt? Det ville jeg jo aldrig selv købe ved en bager.

Vi har en indisk med en smaddergod buffet, hvor man selv får en boks, msn kan fylde. Det synes jeg lyder fint. Desværre er afhentning kl 22, så har ikke prøvet det
1
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Too Good To Go

Indlægaf musling » 21. jul 2017, 20:11

Nu har jeg prøvet TGTG for første gang. På en tankstation.
En ret fin oplevelse.
Fik en pose proppet med - ret meget brød!

Posen indeholdt:
2 forskellige franskbrød
4 stk wienerbrød
4 små pølsehorn
1 stort pølsehorn
2 foccacia
1 pizzaflute
1 stort stykke pizza
1 the-birkes

Set i forhold til nogle af jeres andres poser, så er det vel egentlig ret lidt - men jeg blev virkelig overrasket over, hvor meget jeg fik for de 25-29 kr jeg gav. Det er i hvert fald ikke sidste gang, selvom pizzastykket ikke var helt spiseligt (havde bagt for længe og stået for længe = stenhårdt).

Tror jeg vil prøve hos en rigtig bager næste gang :)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 21. jul 2017, 20:47

musling skrev:Nu har jeg prøvet TGTG for første gang. På en tankstation.
En ret fin oplevelse.
Fik en pose proppet med - ret meget brød!

Posen indeholdt:
2 forskellige franskbrød
4 stk wienerbrød
4 små pølsehorn
1 stort pølsehorn
2 foccacia
1 pizzaflute
1 stort stykke pizza
1 the-birkes

Set i forhold til nogle af jeres andres poser, så er det vel egentlig ret lidt - men jeg blev virkelig overrasket over, hvor meget jeg fik for de 25-29 kr jeg gav. Det er i hvert fald ikke sidste gang, selvom pizzastykket ikke var helt spiseligt (havde bagt for længe og stået for længe = stenhårdt).

Tror jeg vil prøve hos en rigtig bager næste gang :)

Det de fleste viser her inde er også mere end vi har fået de gange vi har prøvet. Men stadig de fleste gange sådan vi syntes det er fint for de få penge man giver.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Too Good To Go

Indlægaf Flora » 14. feb 2018, 15:59

Mit første køb med Too Good To Go-appen til 29 kr. :)

Smørrebrød.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Too Good To Go

Indlægaf JoyNips » 14. feb 2018, 16:30

Jeg har lige bestilt dagens fra min lokale cafe.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Too Good To Go

Indlægaf Zonta » 17. feb 2018, 17:19

Jeg flyttede til provinsen for 1½ år siden og tænkte "Det er nok kun København og andre storbyer, der er så smarte, at de har dét koncept", så jeg slettede app'en, men nu har jeg lige hentet den igen og sørme så om der ikke er forskellige ting, som jeg godt kunne finde på at benytte mig af?! Der er flere bagere, en Irma, en sandwichbar, en wokgrill, en kinesisk og diverse andre ting :) Må melde tilbage senere, når jeg har fået benyttet mig af det :D
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Too Good To Go

Indlægaf Pyjamas » 17. feb 2018, 20:01

Jeg køber fra en økologisk gårdbutik hver anden uge. Første gang fik jeg et par løg, en peberfrugt, en chili, en lime, en lille pose jordskokker, grøn karry pasta, en lille pose rødbeder, nok 3 håndfulde mandler og en lille smule rosenkål. 39 kr :)
2
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Too Good To Go

Indlægaf musling » 17. feb 2018, 21:47

Pyjamas skrev:Jeg køber fra en økologisk gårdbutik hver anden uge. Første gang fik jeg et par løg, en peberfrugt, en chili, en lime, en lille pose jordskokker, grøn karry pasta, en lille pose rødbeder, nok 3 håndfulde mandler og en lille smule rosenkål. 39 kr :)


Vil du afsløre, hvor den gårdbutik ligger? :)
0

Tilbage til "Mad og drikke"