Too Good To Go

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Too Good To Go

Indlægaf musling » 16. jun 2017, 20:10

Studsgaard skrev:
musling skrev:Synes det er vildt, så stor forskel der er på, hvad man får for pengene. Men man må jo gøre sig nogle erfaringer med, hvor man har lyst til at handle igen og hvor det er en skidt deal.

Konceptet er jeg vildt fan af og hentede app'en så snart jeg hørte om konceptet, hvilket efterhånden er en del tid siden. Hvorfor jeg tilsyneladende har slettet app'en fra min telefon ved jeg ikke. Måske fordi jeg aldrig fik den brugt?

Sidst var der både bagere og et par kinesiske- og sushirestauranter med.

Tror jeg vil hente den igen og se, om der kan være noget, der frister. :)

Jeg er helt enig.
Vi har også været et sted hvor vi slet ikke gider komme igen. Og et andet sted hvor vi hørte man fik meget men den dag vi fik der fra var det ikke vildt meget men hvad jeg tror er ret normalt ved en bager. (Rugbrød/franskbrød/kage og et par boller)
Jeg syntes også konceptet er rigtig godt. Jeg kikker også gerne de lokale købmænds "kort dato" varer.


Jeg har lige hentet app'en igen og kan se, at der er et supermarked med, der netop også giver "kort dato" varer, bake-off, frugt, pålæg m.v.
Der er også et par tankstationer med, hvor man får rester af dagens friske mad og drikke. Fx sandwich, juice, brød, kager.
Og så er der kommet endnu et par restauranter med.
Måske jeg skal prøve en dag? :)
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Too Good To Go

Indlægaf godtnavn » 16. jun 2017, 20:22

Hvis jeg havde smartphone ville jeg bruge det, så vidt jeg ved kan det ikke kører på computer :(
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 16. jun 2017, 20:35

godtnavn skrev:Hvis jeg havde smartphone ville jeg bruge det, så vidt jeg ved kan det ikke kører på computer :(

Nej man skal bruge mobil for når man køber det på app'en så skal man vise det i butikken og de skal så svipe derpå når de udlevere det.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Too Good To Go

Indlægaf Flora » 16. jun 2017, 21:42

Min telefon er for gammel til den app :(
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Too Good To Go

Indlægaf godtnavn » 17. jun 2017, 09:19

Studsgaard skrev:
godtnavn skrev:Hvis jeg havde smartphone ville jeg bruge det, så vidt jeg ved kan det ikke kører på computer :(

Nej man skal bruge mobil for når man køber det på app'en så skal man vise det i butikken og de skal så svipe derpå når de udlevere det.


Det er lidt fjollet for min kunne jo bare tage sin computer med, har en yoga som jeg både bruger som tablet og computer, og den har jeg altid med. Men måske jeg snart skulle få en smartphone igen, må bare indrømme at det har været ret afslappende siden den gik i stykker :genert:
0
Brugeravatar
Sloejfen
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:52
Kort karma: 29
Geografisk sted: København SV
Likede indlæg: 266

Re: Too Good To Go

Indlægaf Sloejfen » 17. jun 2017, 10:31

Henter indimellem salat igennem det fra en salatbar i Sydhavnen. En helt fyldt boks med lækre grøntsager og fyld for en 20er. Men det kan først hentes fra 20.30 så man skal ikke være for sulten!
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Too Good To Go

Indlægaf OberstNasig » 26. jun 2017, 14:10

Jeg har kun brugt det til aftensmad og der synes jeg, at det er helt genialt, men udvalget er også relativt stort, så jeg kan rent faktisk få steder fra, jeg normalt kunne finde på at købe fra. Så det er ikke kun det rene juks.
Dog har jeg ikke brudt mig synderligt om en sushi-boks, jeg fik. Der var afsindigt meget krabbe i og det har jeg aldrig været tosset med og slet ikke i de mængder, men til prisen er der ingen tvivl om at det var uhyre billigt.
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Too Good To Go

Indlægaf Sustentaculum » 13. jul 2017, 18:06

Jeg har lige sendt manden afsted, ned til den lokale bager.

Vi har fået brød, wienerbrød og kage med hjem til hele bebyggelsen :lol: Et stort franskbrød, et flute, 4 snegle, 4 crossainter, en wienerbrødsstang af en art, 2 tebirkes, 2 kærnemælkshorn, en cremebolle, 5 boller fra meyer, og 5 store grovboller, + lidt morgenbrød, nååh, jo, og 2 flødeskumskager..

Vi har fryseren fyldt og glade naboer.. Det er helt tosset..
5
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Too Good To Go

Indlægaf girl_beat » 13. jul 2017, 18:08

Sustentaculum skrev:Jeg har lige sendt manden afsted, ned til den lokale bager.

Vi har fået brød, wienerbrød og kage med hjem til hele bebyggelsen :lol: Et stort franskbrød, et flute, 4 snegle, 4 crossainter, en wienerbrødsstang af en art, 2 tebirkes, 2 kærnemælkshorn, en cremebolle, 5 boller fra meyer, og 5 store grovboller, + lidt morgenbrød, nååh, jo, og 2 flødeskumskager..

Vi har fryseren fyldt og glade naboer.. Det er helt tosset..

Nøj :love2: Hvor er de så gavmilde?
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Too Good To Go

Indlægaf billiebean » 13. jul 2017, 18:09

Sustentaculum skrev:Jeg har lige sendt manden afsted, ned til den lokale bager.

Vi har fået brød, wienerbrød og kage med hjem til hele bebyggelsen :lol: Et stort franskbrød, et flute, 4 snegle, 4 crossainter, en wienerbrødsstang af en art, 2 tebirkes, 2 kærnemælkshorn, en cremebolle, 5 boller fra meyer, og 5 store grovboller, + lidt morgenbrød, nååh, jo, og 2 flødeskumskager..

Vi har fryseren fyldt og glade naboer.. Det er helt tosset..


Hold da op! Vildt at det bare bliver smidt ud ellers.
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Too Good To Go

Indlægaf Sustentaculum » 13. jul 2017, 18:18

girl_beat skrev:
Sustentaculum skrev:Jeg har lige sendt manden afsted, ned til den lokale bager.

Vi har fået brød, wienerbrød og kage med hjem til hele bebyggelsen :lol: Et stort franskbrød, et flute, 4 snegle, 4 crossainter, en wienerbrødsstang af en art, 2 tebirkes, 2 kærnemælkshorn, en cremebolle, 5 boller fra meyer, og 5 store grovboller, + lidt morgenbrød, nååh, jo, og 2 flødeskumskager..

Vi har fryseren fyldt og glade naboer.. Det er helt tosset..

Nøj :love2: Hvor er de så gavmilde?


Det var bare den lokale Kvickly bager.. De plejer heller ikke at være så gavmilde som de har været denne gang. Jeg ved ikke om bageren har glemt at folk er på ferie :lol:
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Too Good To Go

Indlægaf Sustentaculum » 13. jul 2017, 18:19

billiebean skrev:
Sustentaculum skrev:Jeg har lige sendt manden afsted, ned til den lokale bager.

Vi har fået brød, wienerbrød og kage med hjem til hele bebyggelsen :lol: Et stort franskbrød, et flute, 4 snegle, 4 crossainter, en wienerbrødsstang af en art, 2 tebirkes, 2 kærnemælkshorn, en cremebolle, 5 boller fra meyer, og 5 store grovboller, + lidt morgenbrød, nååh, jo, og 2 flødeskumskager..

Vi har fryseren fyldt og glade naboer.. Det er helt tosset..


Hold da op! Vildt at det bare bliver smidt ud ellers.


Helt vildt. Og vi var jo ikke de eneste der hentede. Så de bør måske bage lidt mindre :P
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 13. jul 2017, 18:20

Sustentaculum skrev:Jeg har lige sendt manden afsted, ned til den lokale bager.

Vi har fået brød, wienerbrød og kage med hjem til hele bebyggelsen :lol: Et stort franskbrød, et flute, 4 snegle, 4 crossainter, en wienerbrødsstang af en art, 2 tebirkes, 2 kærnemælkshorn, en cremebolle, 5 boller fra meyer, og 5 store grovboller, + lidt morgenbrød, nååh, jo, og 2 flødeskumskager..

Vi har fryseren fyldt og glade naboer.. Det er helt tosset..

Hold da op, det var da helt vildt.
1
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Too Good To Go

Indlægaf Frk. L » 13. jul 2017, 19:24

Jeg købte fra Kvickly her i Sønderborg i søndags. For 29 kr fik jeg et franskbrød med kerner, et flutes, 1 rugbrødsbolle, 1 stang wienerbrød, en kæmpe snegl, 1 croissant, 1 spandauer og et skagenshorn.

Skyndte mig at inviterer mine forældre på aftenskaffe og tog stangen med på arbejde mandag :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Jeg står i midten nu!
Vendela
Indlæg: 130
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:57
Kort karma: 15
Likede indlæg: 177

Re: Too Good To Go

Indlægaf Vendela » 19. jul 2017, 10:22

Nu har vi prøvet to forskellige bagere inden for den sidste tid efter inspiration fra tråden her :)

Første sted fik vi for 29 kr. et rugbrød, seks rundstykker, to store boller, to chokoladeboller og to små kager.

Andet sted har vi for 35 kr. fået tre forskellige franskbrød (det ene er lidt mindre), 7 forskellige boller (chokolade, rosin og gulerod med lidt kerner), 3 chokoladecroissanter og en chokoladekage.

Det bliver hurtigt farligt det her :)
3

Tilbage til "Mad og drikke"